استاد بزرگ ادبیات بنده قصد تایید یا رد نوشته ی شما را نداشتم بلکه به نوعی آن را تایید هم کرده ام؛ بنده شرحی بر این نوشته داشتم و لازم دانستم آن را بیان کنم می خواستم اذهان پاک و آگاه مردم را نسبت به این وقایع تاریخی روشن سازم که البته روشن هم است. بنده در هیچ کدام از مطالبم این واقعیت تاریخی را کتمان نکردم
که برایم خوشایند آید یا نیاید، شما تاحدی عصبانی شده و شتابزده پاسخ داده اید و نوشته ی شما جای هیچ تلخی و شیرینی نداشته که کسی را ناراحت نماید و اما ... آیا شما کتابی در زمینه ی تظاهرات مردم بنار یا صفی آباد سراغ دارید و یا با دید سیاسی مثبتتان خود کتابی تالیف نموده اید تا ما آنرا مطالعه نماییم و بر اطلاعات تاریخی مان افزوده گردد. ما می بایست اطلاعات تاریخی روستای خودمان را از شما که در آن زمان فعال بوده اید و دستی به قلم هم دارید بگیریم که شما هم همیشه جفت راهنما زده و مسیرتان مشخص نیست تا ما را با انقلاب و گذشته ی روستایمان آشنا نمایید. پس از کجا بیابیم آنچه نیست. بر داشتتان از مطالب اینجانب بسیار ضعیف و اشتباه بوده و من منکر گزارشات بی بی سی در مورد انقلاب نبودم بلکه به روشنگری و اهداف آنها از این حرکت در انقلاب آن زمان اشاره نموده ام. در مورد پاسخ شما در مورد آقای مظاهری هم نگفته ام که ایشان نماینده ی ایران خودرو بوده است بلکه نماینده ی دیانت و مذهب بوده که شما هم آن را به نوعی تایید نموده اید و فقط خواسته اید بر اطلاعات دیگران بیافزایید. البته می توانستید مرجع و فهرست کتابی را که در دسترس دارید در اختیار دیگران قرار داده و خواننده گان را کمتر خسته می کردید. پایان مطلب اینکه بنده به احترام از کلمه بودار استفاده نمودم وگرنه همه ی آگاهان می دانند که این رنگ آمیزی است و نیازی به بو کشیدن ندارد و قضاوت را به عهده ی خوانندگان می سپارم/جاءالحق و زهق الباطل