سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برگزاری المپیاد ورزشی بانک مسکن
با حضور فرزاد ( باقر ) باقری در شهر بابلسر
این بازی ها از2مهر95 به مدت یک هفته با حضور 32استان در رشته فوتسال برگزار می گردد.
به امید موفقیت آقای باقر باقری  و تیم منتخب استان بوشهر 




تاریخ : شنبه 95/7/3 | 8:48 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

فینال مسابقات باشگاه های برازجان

اتحاد بنار آب شیرین   -   پرسپولیس زیارت

سه شنبه 30 شهریور 95

ساعت 17 

ورزشگاه تختی برازجان 





تاریخ : سه شنبه 95/6/30 | 6:47 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

اتحاد بنار آبشیرین   -  پاس برازجان

عصر روز یکشنبه در مورخه 21/6/95 ساعت 17 ورزشگاه تختی برازجان/ از سری مسابقات لیگ برازجان

بنار به سختی پاس را دریبل داد.

در دومین بازی بنار نیز ، سرمربی از نفرات و تاکتیک جدید رو نمایی کرد. این بار بوش باش ، غلامعلی (شیرزاد) زمانی ، جعفر عباسی ، حسن زمانی ، رضا جعفری ، مالک زمانی ، حسین جعفری ، محمدرضا باقری ، علیکرم نوشیروان ، احسان سلطانی و صابر تماری را وارد میدان کرد و بهرام سلیمی ، باقری باقری ، شهرام سلیمی ، علی صدیقی ، علی سلیمی ، عبداله رضایی و غلامحسین عوضی را نیز روی نیمکت داشت .

سوت بازی با تاخیر15 دقیقه ای که از طرف تیم داوری بود ، زده شد . به دلیل قرارگرفتن بازی در روزهای اول هفته ، تعداد تماشاگران کمتر از معمول بود . این بار عباسی به جای باقر باقری در نوک حمله بود و باقری در بین نیمکت نشینان دیده می شد . در دقایق اول بازی چند فرصت خوب و پیاپی توسط مالک زمانی ، عباسی و مهمتر از همه تک به تک شدن شیرزاد زمانی با پاس بدون نقص عباسی بود که به هدر رفت . حسین جعفری در وسط میدان جز کارت زرد ، از خطای خود نتیجه ای نگرفت . دقایقی بعد در دقیقه23 شیرزاد با پاس خود ، عباسی را تک به تک و عباسی برخلاف زمانی از فرصت استفاده کرد و بازی را 1 بر 0 کرد . دو دقیقه بعد حسین جعفری با خطای نا به جا در محوطه جریمه ، تیم حریف را صاحب یک پنالتی کرد تا هم توپ گل شود و هم با کارت زرد دوم و اخراج جعفری تیم ده نفره شود . تیم ما همچنان سوار بر بازی و تلاش بازیکنان ستودنی بود، شاهد چند حرکت تیمی از بازیکنان ما نیز بودیم که متاسفانه نتیجه ای نداشت . در ادامه ، مالک زمانی از میانه میدان پاس عالی به عباسی داد که بازیکن حریف با ضربه پا به صورت عباسی زد و در پی خطای مسلم ، در حالی که 5 دقیقه از اخراج جعفری نگذشته بود ، با کارت قرمز مستقیم ، اخراج شد تا دوباره همه چیز مساوی شود و بازیکنان و تماشاگران و کادر فنی ما هم نفس راحتی بکشند . ضربه آزاد توسط شیرزاد به بیرون رفت . با وجود زحمات و تلاش های بسیار عباسی ، جای خالی باقر باقری در بین دفاع شکسته پاس ، حس می شد . دقایق پایانی بازی بودیم که با دفع ناقص توپ از سلطانی و برخورد با بازیکن حریف ، توپ وارد دروازه و نتیجه 2 به 1 شد و بازیکنان ما با حسرت فرصت های از دست رفته و نتیجه دور از انتظار وارد رختکن شدند .

زمانی و رستمی در نیمه دوم از میان نیمکت نشینان ، غلام حسین عوضی را به جای باقری ، شهرام سلیمی را به جای نوشیروان و باقر باقری را به جای عباسی وارد زمین کردند . نیمه دوم را نیز مانند نیمه اول خوب شروع کردیم . فرصت ها یکی پس از دیگری از دست می رفتند . در این نیمه  با خطایی که در محوطه جریمه روی مالک انجام دادند ما صاحب یک پنالتی شدیم ، که خود زمانی فرصت را در عین ناباوری از دست داد تا آه تماشاگران بلند شود . ولی طولی نکشید که رضا جعفری با ضربه سر ، ما را به گل دوم رساند تا دوباره به بازی برگردیم ؛ شادی گل جعفری از میان بازیکنان و تماشاگران از بین نرفته بود که غلامحسین عوضی با یک شوت سرکش و محکم پشت هجده قدم بازی را 3بر2 به سود تیم ما کرد ، تا تماشاگران و بازیکنان و کادرفنی شادیشان دوچندان شود. اما بازی همچنان ادامه داشت و تیم حریف برای برد آمده بود . دقایقی بعد مدافع ما بازیکن حریف را با خطا در محوطه جریمه متوقف کرد تا حاصل آن گل تیم حریف از روی نقطه پنالتی شود و دوباره نتیجه مساوی شد . در نود دقیقه بازی3 به 3 تمام شد . اما این پایان کار نبود ، از این دو تیم ، فینالیست می بایست مشخص شود . سرمربی که نمی خواست نتیجه بازی قبل با زیارتی ها تکرار شود ، باقر باقری را در دروازه قرار داد تا شاید مانع توپ های حریف از خط دروازه شود. غلام عوضی ، تماری ، شیرزاد زمانی ، باقری و رضا جعفری 5 بازیکنی بودند که برای بنار از نقطه پنالتی گل زدند ، در یک حرکت عجیب سرمربی ، بوشباش را به جای باقری برای ضربه آخر تیم حریف در دروازه قرار دارد، که با مهار پنالتی پنجم ، توسط بوش باش، ما در کل در این بازی پرهیجان و نفس گیر، با نتیجه 8بر7 بر پاس پیروز شدیم .        با تشکر حسن باقری





تاریخ : یکشنبه 95/6/28 | 7:14 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

اتحاد بنار آبشیرین     پرسپولیس زیارت

عصر روز جمعه/95/06/12 ساعت17:30 ورزشگاه تختی برازجان/ از سری مسابقات لیگ شهر برازجان

اتحاد در ضربات پنالتی نتیجه را واگذار کرد

بنار آبشیرین که تمرینات و بازی های تدارکاتی خوب و منظمی داشت، اولین بازی خود را با مربی و سرمربی جدید، خوب پشت سر نگذاشت.

حسنعلی زمانی اولین بازی ای بود که لباس پرافتخار تیم بنار را به تن نداشت و این بار به عنوان سرمربی برای نخستین بار تیم را هدایت میکرد؛ دستیار وی، احمد رستمی نیز اولین مربی گری خود را در کنار وی تجربه کرد.

زمانی در نیمه اول در حالی که از دونفر از بازیکنان اصلی خود یعنی حسن زمانی و محمد جانبازیان به دلیل محرومیت نمیتوانست استفاده کند؛ علی بوشباش، رضا جعفری، احسان سلطانی، عبداله رضایی، مالک زمانی، غلامحسین عوضی، محمدرضا باقری، قاسم زمانی، بهرام سلیمی، صابر تماری و باقری باقری را وارد میدان کرد.

بازی در شرایط جوّی نامناسب و در ساعت مقرر با حضور تماشاگران همیشگی و همچنین با حضور غلامحسین زمانی، سرمربی سابق تیم بنار در بین تماشاگران، شروع شد .

تا اوایل نیمه اول ، بازی یکنواخت، پایاپای و بیشتر در میانه میدان پیش می رفت.

اواسط نیمه اول بود که باقر باقری از میانه میدان صاحب توپ شد و با حرکات زیبا و انفرادی خود و با پشت سر گذاشتن چندین بازیکن حریف به خوبی خود را به دروازه رساند که در زدن ضربه آخر تعادل خود را از دست داد و فرصت از دست رفت، که با هیجان و آه تماشاگران و تمامی بازیکنان و کادر فنی همراه بود. در ادامه نیز شاهد چند حرکت خوب ازوی بودیم که مهمترین آن تک به تک شدن محمدرضا باقری از روی پاس او بود که توپ در عین ناباوری از کنار تیرک عمودی با ضربه پای غیر تخصصی وی به بیرون رفت  و نیمه اول بدون گل به پایان رسید .

در این بازی که صعود هر دو تیم قطعی بود ،  تنها مربی و سرمربی نبودند که برای اولین بار  در کنار تیم بودند بلکه  عبداله رضایی در دفاع راست و صابر تماری در هافبک دفاعی که برای اولین بار برای بنار توپ می زدند و  بازی بسیار خوب و پسندیده ای از خود به نمایش  گذاشتند نیز اولین بار بود که در تیم بنار بازی می کردند .

در نیمه دوم سرمربی دست به کار شد و از بین ذخیره ها که: علیرضا صدیقی، داراب جعفری، جعفر عباسی، علیکرم نوشیروان، شیرزاد زمانی، حسین جعفری و شهرام سلیمی به چشم می خوردند ؛ شیرزاد زمانی و جعفر عباسی را به جای محمدرضا باقری و غلامحسین عوضی به میدان فرستاد.

سال ها بود که زمانی و عباسی بر روی نیمکت ننشسته بودند . که سر مربی جدید  ، زمانی را به دلیل عدم آمادگی و عباسی را به دلیل عدم حضور مستمر در تمرینات ، نیمکت نشین کرد . 

در این نیمه نیز شاهد عبور توپ از دروازه ها نبودیم. عباسی به دلیل مصدومیت جای خود را به علیکرم نوشیوان داد و  نوشیروان نیز نتوانست نتیجه را تغییر دهد .

بازی در نود دقیقه صفر- صفر به پایان رسید  اما این پایان کار نبود بلکه  ضربات پنالتی می بایست سرگروه را مشخص می کرد. مالک زمانی ، علیکرم نوشیروان، باقری باقری، تماری، رضا جعفری و قاسم زمانی پنالتی زنان اتحاد بودند که توپ نوشروان و باقری یکی پس از دیگری به تیرک دروازه خورد و سپس راهی خارج شد؛ تیم حریف نیز با خراب کردن دو ضربه پنالتی، بازیکنان، هواداران و مخصوصا  کادر فنی تیم ما را به ادامه امیدوار کرد و همه چیز به حالت اول برگشت. اما در ادامه ی پنالتی ها ،   دروازبان حریف ، توپ قاسم زمانی را مهار کرد و بازیکن چند فصل گذشته اتحاد، غلام کرمپور با گل خود، بنار را شکست داد تا دوباره ما در ضربات پنالتی ناکام بمانیم.

بازی در پایان با نتیجه 5بر4 به سود پرسپولیس زیارت به پایان رسید و تیم بنار به هر حال به دوره ی بعد صعود کرد و اخلاق و بازی جوانمردانه را که مطمئنا سرلوحه ی سرمربی است را به صورت کامل به نمایش گذاشت .

درپایان برخود لازم میدانم که از جناب غلامحسین زمانی که در این مدت با دل و جان در کنار تیم بنار بود و از خود برای تیم مایه می گذاشت، صمیمانه تشکر و قدر دانی کنم. امیدوارم که همچنان تیم بنار از تجربیات وی بی نصیب نماند   .    با تشکر حسن باقری





تاریخ : سه شنبه 95/6/16 | 7:28 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

سه دیدار دوستانه 

جمعه 95/06/05  ورزشگاه شبانکاره/ دیدار دوستانه

اتحاد بنار آبشیرین 0 0 اتحاد شبانکاره

بازیکنان 30 دقیقه اول: علی صدیقی, باقر باقری, علی سلیمی, عبداله رضایی, صابرتماری, داراب جعفری, بهرام سلیمی, غلامحسن عوضی, مالک زمانی, جعفر عباسی و قاسم زمانی.

بازیکنان 30 دقیقه دوم: علی بوشباش, محمد جانبازیان, ابراهیم نوشاد, احسان سلطانی, علیکرم نوشیروان, حسن زمانی, احمدی, مالک زمانی, رضا جعفری و عباس رضایی.

بازیکنان 30 دقیقه آخر: علی بوشباش, باقر باقری, ابراهیم نوشاد, احسان سلطانی, علیکرم نوشیروان, صابر تماری, قاسم زمانی, غلامحسن عوضی, مالک زمانی, جعفر عباسی و جعفر جعفری.

در این دیدار تیم بنار با وجود ارائه یک بازی زیبا و داشتن مالکیت بازی ولی باز هم در امر گلزنی ناموفق عمل کرد و برای دومین بار متوالی نتیجه 0-0 را تکرار کرد, هرچند در خطوط دفاعی و در امر گل نخوردن موفق ظاهر شد. رعایت اخلاق و ادب از طرف بازیکنان بنار در تمام مدت بازی از نکات بسیار مثبت این بازی بود در حالیکه تیم حریف بسیار مغرضانه عمل کرد.

سرمربی: احمد رستمی و حسنعلی زمانی

یکشنبه 95/06/07 ورزشگاه تختی برازجان/ دیدار دوستانه

زمین چمن شماره2

اتحاد بنار آبشیرین2 (جعفر عباسی,مالک زمانی) ایرانجوان بنار سلیمانی2

بازیکنان: علی بوشباش, رضا جعفری, احسان سلطانی(محمد جانبازیان), علی سلیمی

(ابراهیم نوشاد), صابر تماری,(غلام عوضی),حسین جعفری(میاندشت), بهرام سلیمی(عبداله رضایی), جعفر عباسی, مالک زمانی, قاسم زمانی(حسن زمانی), باقر باقری(غلامعلی زمانی).

در این دیدار در نیمه اول با وجود بازی بهتر بنار و از دست دادن- موقعیت مناسب بر روی اشتباه مدافعان تیم سلیمانی به گل رسید و بعد نیز از روی ضربه پنالتی به گل دوم رسید تا بازی در نیمه اول با حساب2 بر0 به سود سلیمانی به پایان برسد .ولی در نیمه دوم تیم بنار بازهم فشار خود را بر روی دروازه حریف بیشتر کرد تا بالاخره در دقایق پایانی بازی با2 گل مالک زمانی و جعفر عباسی بازی به تساوی کشانده شد.

سرمربی: احمد رستمی و حسنعلی زمانی

سه شنبه 95/06/09دیدار دوستانه/ زمین چمن سپاه

اتحاد بنار آبشیرین3 (جعفر عباسی,غلامعلی زمانی, غلام عوضی) یاس برازجان2

بازیکنان: علی بوشباش(علی صدیقی), رضا جعفری, احسان سلطانی, عبداله رضایی, داراب جعفری(حسن زمانی), صابر تماری, غلام عوضی, محمدرضا باقری(بهرام سلیمی), غلامعلی زمانی, قاسم زمانی,(حسین-خورموجی), جعفر عباسی

در این دیدار تیم بنار با وجود از دست دادن فرصتهای بی شمار در نیمه اول فقط یکبار توانست دروازه حریف را باز کند و با اعلام یک پنالتی در این نیمه به ضرر بنار بازی با حساب 1 به 1 به پایان رسید. ولی در نیمه دوم تیم بنار با حملات بیشتر توانست بازی را به 3 به 1 به سود خود کند و در اواخر بازی با دریافت یک گل در نهایت3 بر 2 پیروز این بازی باشد.

سرمربی: احمد رستمی و حسنعلی زمانی





تاریخ : دوشنبه 95/6/15 | 7:11 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
تیم                          بازی  برد مساوی باخت زده خورده  امتیاز تفاضل
بنار آب شیرین 13 4 5 5 23 19 17 +4
تیم های مقابل 13 5 5 4 19 23 20 -4

لازم به ذکر است که یکی از تیم ها در بین راه ، انصراف داد و نتیجه ی آن 3-0 به سود حریفان اعلام شد که در گل شماری بنار نیز محسوب شده است 

نتایج بنار بازی های بنار در این دوره :

برد ها :

6   -   2   /    3   -   0 (  تیم مقابل حاضر نشد )  /   2   -   1   /   1   -   0   

مساوی ها :

1   -   1   /   1   -   1   /   0   -   0   /   2   -   2   /   2   -   2   

باخت ها : 

0   -   1   /   1   -   2   /   1   -   2   /   2   -   3   /   1   -   2   

گل ها :

باقر باقری 7 / امیر خزاعی 2 /  غلامعلی زمانی 3  /  مالک زمانی 3 / مظاهر نوشاد 5  

کارت زرد :

باقر باقری / رضا جعفری 2 اخراج  / محمد جهانبازیان 2 / احسان سلطانی 2 / شهرام سلیمی /  حیدر نامدار / جعفر جعفری 2 /  حسن زمانی  / غلامعلی زمانی 4 / مالک زمانی 1 + ( 2 زرد اخراج )  / جعفر عباسی (دوکارت زرد اخراج )  /مظاهر نوشاد 2 اخراج شد

تعداد بازی که به بازیکنان رسید :

12 بازی :  محمدرضا باقری  ، امیر خزایی    ، حسن زمانی  ، غلامعلی زمانی  ،  مالک زمانی 

11 بازی :  باقر باقری ، میلاد حسین پور  ، رضا جعفری   ، احسان سلطانی  ، مظاهر نوشاد 

10 بازی : جعفر عباسی  ،  غلامحسین عوضی 

9 بازی : شهرام سلیمی

7 بازی : جعفرجعفری

5 بازی :    عادل تماری   ، محمد جهانبازیان

4 بازی :  حیدرنامدار 

2 بازی : حسنعلی زمانی  ، محمدرضا طوسی  ، غلامحسین کرمپور 

1 بازی : احسان کشتکار  ، محسن گرگین

از جمله نقاط قوت این دوره برای بنار این بود که معمولا در هر بازی ، تیم حریف را به شدت زیر فشار حملات قرار می داد و بی شک در ایجاد موقعیت ، تیم اول این دوره ها بود . اما متاسفانه از موقعیت ها استفاده ی لازم را نمی کرد . 

ممکن است در تهیه ی  شتابناک این آمار ، اشتباهی نیز رخ داده باشد که از دوستان پوزش می طلبم . در اینجا ضمن آرزوی توفیق برای تیم قدرتمند روستایم  که به یقین در آینده به جایگاه بالاتر خواهند رسید ، از همه ی کسانی که اخبار و گزارش را به بنارانه می رساندند مخصوصا از آقایان حسنعلی زمانی و باقر باقری سپاسگزارم . 





تاریخ : چهارشنبه 95/3/26 | 1:39 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

چهارشنبه 12/3/1395 ورزشگاه تختی برازجان

بازی پلی آف بقا در لیگ اول استان

اتحاد بنار1   شاهین عسلویه  2

زننده  ی گل(مالک زمانی)

بازیکنان: میلادحسین پور ، غلام کرمپور ، محمد جهانبازیان ، حسن زمانی ، مالک زمانی ، شهرام سلیمی ،  جعفر عباسی ، امیرخزایی ، غلامعلی زمانی ، باقریاقری و مظاهر نوشاد

دیگربازیکنان: محمدرضاباقری ، عادل تماری ، حسنعلی زمانی ، غلامحسین عوضی

سرمربی: غلامحسین زمانی

سرپرست: مسعودرضایی 

مدیرعامل: قاسم شجاعی

شرح بازی :

در نیمه ی اول تیم بنار بر کل بازی مسلط بود و فرصت هایی را از دست داد و تیم مهمان نتوانست کار خاصی روی دروازه بنار انجام دهد .

دقیقه  5  باقرباقری 2  فرصت تک به تک را از روی پاس غلامعلی زمانی ، یک بار به تیرک و یک بار به مدافعان حریف کوباند تا فرصت ها به هدر بروند .

دقیقه35 پاس باقرباقری را غلاملی زمانی به دروازبان عسلویه پاس داد .

دقیقه39 باقرباقری با پای چپ ضربه ای به دروازبان عسلویه نواخت که دروازبان عسلویه توپ را دفع کرد .

دقیقه45 نیز باقر باقری در مواجه با دروازبان عسلویه ، پس از این که توپ را از دست داد ، باعث مصدوم شدن دروازبان حریف گردید و کارت زرد دریافت کرد .

در نیمه دوم باز هم توپ و بازی در اختیار تیم بنار بود ، اما فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت  و تیم حریف از کمترین فرصت ها ، بیشترین استفاده را برد تا بنار سقوطی سنگین و تلخ را تجربه کند .

دقیقه49 حرکت زیبای مالک زمانی را مظاهر نوشاد با بی دقتی به دروازبان عسلویه پاس داد .

دقیقه55 و 56 جعفر عباسی و مظاهر نوشاد دو فرصت بسیار خوب تک به تک را از دست دادند تا این بار هم بنار در حسرت گل بماند .

دقیقه72 از روی سانتر غلامعلی زمانی که با ضربه کاشته به دست آمده بود ، مالک زمانی با ضربه سر زیبا به گل اول بازی بدل کرد تا بازی یک بر صفر شود .

دقیقه75 حیدر نامدار به جای جعفر عباسی وارد زمین شد .

دقیقه78 پس ازچند اشتباه در محوطه جریمه توسط مدافعان و دروازبان بنار توپ باد آورده ای نصیب مهاجم عسلویه شد و گل تساوی بازی به ثمر رسید .

دقیقه81 با حرکت مالک زمانی و دریپل دادن دو مدافع حریف و به دنبال آن خطای مدافعان عسلویه ، دو نفر ازبازیکنان تیم عسلویه اخراج گردیدند .

دقیقه83  مظاهر نوشاد با گرفتن کارت زرد دوم از زمین اخراج گردید .

دقیقه85 دفع اشتباه بازیکنان بنار را  ، مبارک ، بازیکن  سیاه چرده ی پیشین تیم السعد قطر  به گل دوم  برای تیم شاهین عسلویه بدل کرد تا بازی  2 بر1 شود .

دقیقه86  محمدرضا باقری به جای شهرام سلیمی وارد زمین شد .

دقیقه92 سانتر محمد رضا باقری را حیدر نامدار نتوانست به گل دوم بنار تبدیل کند.

 

دقیقه95 داور بازی سوت پایان بازی را زد  تا فوتبال بنارسخترین روز تاریخ فوتبالی خود را جلوی چشمان هواداران خود ببیند .





تاریخ : چهارشنبه 95/3/26 | 7:30 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

یکشنبه 95/03/02 ورزشگاه تختی برازجان

لیگ دسته اول استان بوشهر هفته ی آخر

اتحاد بنارآب شیرین2 -  توحید بوشهر 3

زننده ی گل ها(باقرباقری و غلامعلی زمانی)

بازیکنان: میلادحسین پور ، رضاجعفری ، احسان سلطانی ، محمد جهانبازیان ، حسن زمانی ، محمدرضا باقری ، جعفر عباسی ، امیرخزایی ، غلامعلی زمانی ، باقریاقری و مظاهر نوشاد

دیگربازیکنان: شهرام سلیمی ، عادل تماری ، حسنعلی زمانی ، غلامحسین عوضی

سرمربی: غلامحسین زمانی

مربی: احمد رستمی

سرپرست: مسعودرضایی

مدیرعامل : قاسم شجاعی

شرح مختصربازی

ثانیه 25 بازی ، باقرباقری یک موقعیت تک به تک را از دست داد .

دقیقه3 گل جعفر عباسی را داور آفساید اعلام کرد .

دقیقه 12بازیکن توحید از پشت محوطه جریمه به زیبایی دروازه بنار را گشود تا بازی یک بر صفر گردد .

دقبقه 18  ضربه خطرناک بازیکن توحید از کنار دروازه  ی بنار به بیرون رفت .

دقیقه21 ضربه ی سر احسان سلطانی را دروازبان توحید کنترل کرد .

دقیقه26 اشتباه مدافع توحید توپ را نصیب باقرباقری کرد و او نیز با دریپل دروازبان توحید ، بازی را    1بر1 کرد .

دقیقه29 ضربه ی نوشاد از روی پاس امیرخزایی ، پس از برخورد با مدافعین  ، توسط دروازبان توحید دفع شد .

دقیقه41  پاس محمدرضا باقری را باقریاقری به دروازبان توحید هدیه کرد .

دقیقه42 توپ بازیکن توحید را حسینپور به زیبایی به کرنر فرستاد .

دقیقه 46 بازیکن توحید یک موقعیت خوب را از دست داد .

دقیقه52 بازیکن توحید بازهم یک موقعیت خوب را از دست داد .

دقیقه55 شهرام سلیمی به جای محمدرضا باقری وارد زمین شد .

دقیقه57  بازیکن توحید گل دوم توحید را به ثمر رساند .

دقیقه67 سانتر زیبای مظاهر نوشاد را غلامعلی زمانی به زیبایی و با ضربه سر به گل دوم بنار بدل کرد 

دقیقه69 پاس زیبای غلامعلی زمانی را نوشاد با بی دقتی به بیرون زد .

دقیقه76 پاس زیبای جعفرعباسی را غلامعلی زمانی از کنار دروازه به بیرون زد .

دقیقه82  شهرام سلیمی یک تک به تک را از دست داد .

دقیقه84  محمد جهانبازیان به اشتباه دروازه بنار را باز کرد تا بازی  3  بر 2  به سود بوشهری ها گردد .

دقیقه90  عادل تماری به جای جعفر عباسی وارد زمین گردید .

با این نتیجه تیم فوتبال اتحاد بنار آب شیرین به مرز سقوط از لیگ دسته اول استان رسید و برای بقا در این مرحله ، در دیدار ها ی رفت و برگشت پلی آف ، با شاهین عسلویه رو به رو خواهد شد         . 





تاریخ : سه شنبه 95/3/25 | 7:17 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

 جمعه 1395/03/07 ورزشگاه ورزش و جوانان عسلویه(چمن مصنوعی )

اتحاد بنارآبشیرین2   -    شاهین عسلویه  2

بازیکنان: میلادحسین پور ، رضاجعفری ، احسان سلطانی ، محمد جهانبازیان ، حسن زمانی ، مالک زمانی ، جعفر عباسی ، امیرخزایی ، ،شهرام سلیمی ، غلامعلی زمانی و مظاهر نوشاد

دیگربازیکنان: محمدرضا باقری ، عادل تماری ، حیدر نامدار ،  علی بوشباش

سرمربی: غلامحسین زمانی

 مربی: احمد رستمی

سرپرست: مسعودرضایی

مدیرعامل: قاسم شجاعی

در این مسیر طولانی و خسته کننده ، توفیق مددی از روستای زیارت زحمت رساندن بازیکنان و کادر فنی را به عسلویه بر عهده داشت .

حول حوش ساعت 13 بازیکنان به شهر عسلویه رسیدند و در آنجا طی هماهنگی هایی که مظاهر نوشاد با مجتمع پتروشیمی جم (محل کار خود) انجام داده بود، اسکان پیدا کردند و نهار را در آنجا صرف کردند و سه ساعتی هم در محل کمپ استراحت نمودند و تقریبا ساعت 17به ورزشگاه رسیدند. (از مظاهر نوشاد از روستای میاندشت و یکی از بازیکنان خوب و تاثیر گذار روستا هم بایت هماهنگی های انجام شده تشکر و قدردانی می کنیم ) .

تیم اتحاد بنار ساعت 8:30 صبح ، روستا را جهت رسیدن به جنوبی ترین شهر استان ترک کرد و این در حالی بود که باید مسیر 4ساعت را به سختی می گذراند تا به شهر گاز و نفت برسد و در تاریخ فوتبال بنار اولین باری بود که چنین اتفاقی روی می داد .

شرح بازی :

در همان ابتدا در دقیقه2 بازی از روی پاس غلامعلی زمانی ، مظاهرنوشاد با دروازبان تک به تک شد و اولین گل بنار را به ثمر رساند .

دقیقه4 باز هم از روی پاس غلامعلی زمانی و تعلل مدافعان حریف ، گل دوم بنار توسط نوشاد به زیبایی به ثمر رسید تا بنار به برد امیدوار گردد .

دقبقه 4 در حالی که بعد گل دوم بنار، مخصوصا دروازبان بنار هنوز بازیکنان در جای خود قرار نگرفته بودند ، بازیکن تیم حریف با یک ضربه محکم و بلند توپ را از روی سر دروازبان به درون دروازه بنار زد تا بنار در شوک فرو رود.

بعد این گل ، تیم حریف بازی را با پاسکاری های خوب و دوندگی زیاد در اختیار گرفت .

دقیقه15 یک ضربه که نصیب تیم حریف شده بود را دروازبان بنار به بیرون زد .

دقیقه20 پاسی که مظاهر نوشاد ارسال کرده بود ، غلامعلی زمانی به پای مدافع حریف زد و گل سوم به ثمر نرسید .

دقیقه25 از روی پاس غلاملی زمانی و مظاهرنوشاد ،  جعفرعباسی توپ را به بیرون زده .

دقیقه 27 یک ضربه محکم از کنار دروازه بنار به بیرون رفت .

دقیقه29 تیم حریف از روی چند پاس منظم و حساب شده بین مدافعان بنار گل دوم خود را به ثمر رساند .

دقیقه37 بازیکن حریف با یک ضربه فنی توپ را به بیرون زد.

دقیقه40تیم حریف یک ضربه کاشته را به تیرک افقی دروازه بنار زد که بعد از برخورد به تیرک و گرفتن روی خط  ، بیرون آمد .

در این نیمه ، فشار زیادی به مدافعان و هافبک های بنار وارد شده بود.

نیمه دوم:

دقیقه60 از روی خطای مالک زمانی بر روی بازیکن حریف در محوطه جریمه یک پنالتی نصیب حریف شد که دروازبان خوب بنار توپ را مهار کرد تا بنار را امیدوار نگه دارد.

دقیقه63 بازیکن حریف یک ضربه محکم را به تیرک عمودی بنار زد که با خوش شانسی به بیرون کشیده شد .

دقیقه 65 رضا جعفری کارت زرد گرفت.

دقیقه66 پاسی غلاملی زمانی به مظاهر نوشاد داده که مدافع حریف اجازه ضربه زدن به او را نداد و هر دو بازیکن مصدوم شدند .

حقیقه70 حیدر نامدار به جای شهرام سلیمی وارد زمین شد .

دقیقه75تیم حریف با چند پاسکاری خوب ، توپ را به بیرون فرستادند .

دقیقه81 از روی پاس  غلامعلی زمانی ، جعفر عباسی توپ را به پای مدافع حریف زد .

دقیقه86 ضربه ی کاشته ی ارسالی توسط غلامعلی زمانی را مالک زمانی با ضربه سر به بیرون زد

دقیقه88  از روی پاسکاری غلامعلی زمانی و جعفر عباسی ،  فرصتی خوبی برای بنار به دست آمد که توسط غلامعلی زمانی به هدر رفت .

نکته جالب بعد بازی ، هدایت ماشین تیم بنار توسط یگان ویژه شهر عسلویه جهت خروج از شهر بود.

و تیم بنار ساعت 20:30 شهر عسلویه را جهت رسیدن به دیار خود ترک کرد و ساعت 2 بامداد شنبه به بنار رسید.

تماشاگر ویژه  ی این دیدار محمد غلامی بود ، که برای حمایت تیم بنار ، خود را از محل کار به شهر عسلویه رسانده بود     .





تاریخ : شنبه 95/3/22 | 7:35 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

 اتحادبنارآبشیرین2-2شاهین چغادک

جمعه  95/02/24 ورزشگاه تختی برازجان هفته دهم لیگ دسته اول استان

زننده گل:باقرباقری(14و31)

بازیکنان: میلاد حسین پور ، رضاجعفری ، احسان سلطانی ، حسن زمانی ، مالک زمانی ، جعفر عباسی ، امیرخزایی ، محمدرضا باقری ، غلام عوضی ، حیدر نامدار ، باقرباقری

دیگربازیکنان: شهرام سلیمی ، عادل تماری ، حسنعلی زمانی

سرمربی: غلام زمانی

سرپرست: مسعودرضایی

مدیرعامل: قاسم شجاعی

دقیقه12 سانتراز جناح راست بنار روی یک ضربه کاشته در محوطه جریمه در شلوغی مدافعان به بازیکن شاهین رسید و دروازه بنار برای بارنخست باز و بازی 1 بر 0 شد .

دقیقه14سانتر غلامحسین عوضی درجناح چپ با ضربه سرباقرباقری به گل تساوی بازی منجر شد تا بازی یک بریک گردد .

دقیقه21 سانتر از جناح راست روی دروازه بنار باعث شد تا بازیکن چغادک موقعیت خوبی را از دست بدهد .

دقیقه24 با پاس باقرباقری موقعیت خوبی نصیب حیدرنامدار شد که با بی دقتی به بیرون زده شد .

دقیقه31 سانترجعفرعباسی از جناح چپ پس از چند رفت و برگشت با برخورد به پای حیدر نامدار و در ادامه بلند شدن توپ با برخورد به سر باقرباقری به گل دوم بنار تبدیل شد.

دقیقه  40پاس باقرباقری ، جعفرعباسی را در موقعیت خوبی قرار داد ولی جعفرعباسی توپ را به بیرون زد .

دقیقه46 احسان سلطانی کارت زرد دریافت کرد .

دقیقه48 سانتر زیبای جعفر عباسی را باقر باقری با ضربه سر به دروازبان حریف پاس داد .

دقیقه55 یک فرصت بسیار خوب را مهاجم چغادک با ضربه سر با بی دقتی به بیرون زد .

دقیقه64 امیرخزایی توپ را با ضربه سر از روی خط دروازه به بیرون کشید .

دقیقه 67 شهرام سلیمی به جای محمدرضاباقری وارد زمین شد .

دقیقه 79 ضربه محکم بازیکن چغادک از پشت محوطه جریمه باعث شد تا بازی دو بر دو گردد .

دقیقه82 مالک زمانی کارت زرد دریافت کرد .

دقبقه85 مالک زمانی کارت قرمز دریافت کرد .

دقیقه 87 عادل تماری به جای جعفرعباسی وارد زمین شد .

دقیقه91حسنعلی زمانی به جای حیدر نامدار وارد زمین شد .

ارسال گزارش : باقر باقری





تاریخ : جمعه 95/3/21 | 7:12 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.