سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعه 93/12/22     ساعت    8:30صبح

دیدار رده بندی
پیشکسوتان بنارآبشیرین1(محمدرضا باقری)     پیشکسوتان شاهین آبپخش1
ضربات پنالتی بنارآبشیرین 3 شاهین آبپخش 1
پنالتی زنان بنار:حسنعلی زمانی،غلامحسین عوضی،علیکرم نوشیروانی. محمدرضاباقری پنالتی را ازدست داد.
بازیکنان بنار:محمدجعفرجعفری،علیکرم نوشیروانی،حسنعلی زمانی،مهدی رئیسی،کرامت رضایی،قاسم شجاعی،جواد سلیمی، غلامعلی زمانی،سهراب جعفری،محمدرضا باقری،خلیل سلیمی(غلامحسین عوضی).

سرمربی:غلامحسین زمانی
دراین دیدار تیم بنار با کمبود بازیکن روبرو بود ولی نیمه اول با وجود فرصتهای خوبی که از دست داد درنهایت با تک گلی که با ضربه زیبای بازیکن آبپخش از پشت محوطه جریمه زده شد بازی را یک بر صفر  عقب افتاد و به رختکن رفت.اما درنیمه دوم وبا بازی زیبای محمدرضا باقری که بارها از سمت راست به درون محوطه جریمه حریف نفوذ کرد ، توانست بالاخره توسط همین بازیکن گل مساوی را به ثمر برساند. درضیافت پنالتی هم با درخشش محمدجعفرجعفری که سه پنالتی حریف را کنترل کرد توانست با نتیجه 3   بر1 پیروز شود و مقام سوم مسابقات را کسب کند.

ازنکات جالب این دیدار می توان به حضور آقای  غلامی شاعر وپیشکسوت فوتبال بنار اشاره کرد و همچنین حرکت زیبای غلامحسین عوضی که در شرایطی که موقعیت خوبی برای گلزنی داشت ولی به خاطر مصدومیت بازیکن حریف توپ را به بیرون زد تا روح پاک ورزش که مدتی است در زمین های فوتبال مرده است باز هم زنده گردد .

ضمنا جام شهدای خوشمکان در زمین فوتسال چمنی آن روستا از  27اسفند آغاز می شود و تیم بنار نیز دراین مسابقات شرکت خواهد کرد   .





تاریخ : سه شنبه 93/12/26 | 6:53 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.