• وبلاگ : وبلاگ اختصاصي روستاي بنار آب شيرين
  • يادداشت : خاطره / احمد زماني
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدروزبه 

    اين همان درياي عجيبي است که در قرآن آمده است!! + عکس<\/h1>

    در شهر توريستي اسکاگن اين زيبايي را مي توانيد…

    در شهر توريستي اسکاگن اين زيبايي را مي توانيد در سجيه ديد، اين شمالي ترين شهر دانمارکيهاست، جايي که درياي بالتيک و درياي شمال بهم ميپيوندند. دو درياي مختلف با هم يکي نمي شوند و بنابرين اين راستا بوجود مي آيد.

    In a tourism filled city of Skagen you can see this incredible natural sight. This city is the most northern point of Danish people…..where the Baltic sea “meets” the North sea. Two different seas can not be combined together thus creating this line


    شهر توريستي اسکاگن


    و اين همان چيزي است که در قرآن آمده است.سورة مبارکه الرحمنمَرَجَ الْبَحْرَيْنِ يَلْتَقِيانِ (19) بَيْنَهُما بَرْزَخٌ لا يَبْغِيانِ (20) فَبِأَيِّ آلاءِ رَبِّکُما تُکَذِّبانِ (21) يَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّوْلُوُ وَ الْمَرْجانُ (22)

    19? دو دريا را به گونه اي روان کرد که با هم برخورد کنند.20? اما ميان آن دو حد فاصلي است که به هم تجاوز نمي کنند.21? پس کدامين نعمتهاى پروردگارتان را انکار مى‏کنيد؟ 22? از آن دو، مرواريد و مرجان خارج مى‏شود.
    سوره مبارکه فرقان آيه 53:« و هو الذي مَرَجَ البحرينِ هذا عَذبٌ فُراتٌ و هذا مِلحً اُجاجً وَ جَعَلَ بَينَهما بَرزَخا و حِجراً مَهجوراً»
    و اوست کسي که دو دريا را موج زنان به سوي هم روان کرد اين يکي شيرين و آن يکي شور و تلخ است وميان آندو حريمي استوار قرار داد.