سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سینه را از عشق گلباران کنید             عقل را دریایی از عرفان کنید

با ورود عید  قربان سعید                       نفس را زندانی و قربان کنید

عید قربان بر همه بنارانه دوستان مبارک

   مناجات

خدایا  !  من  در کلبه فقیرانه خود چیزی  دارم که تو در عرش کبریایی خود  نداری  ، من چون تویی  دارم  و تو چون خود  نداری .

     حمد و سپاس خداوندی را که به ما عقل و ایمان عطا کرد تا بتوانیم از راهنمایی های بزرگان در زندگی خویش بهره ببریم و زبانی داد تا بتوانیم به نحو احسن و به دور از ریا، از راهنمایان چراغ هدایت تشکر و سپاس گزاری کنیم . بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از مدیریت جناب آقای محمد غلامی و همه دست اندر کاران  وبلاگ بنارانه اعلام می دارم . 

انتقاد :

1- با توجه به اینکه ما در وبلاگ بنارانه روز به روز شاهد بازدید کنندگان بیشتر و جدیدتری هستیم و روند رو به رشدی دارد و بازدید کنندگان زیادی در تمام نقاط کشور و فراتر از آن به راحتی دسترسی به این وبلاگ دارند و بعضاً مشاهده می شود این افراد، در حد فهم ، درک و توانایی خود، وبلاگ ، اهالی روستا و سایر عزیزانی که بنا به سرنوشت از این روستا مهاجرت نموده اند ولی ما هنوز هم از نظرات گوهربار آنان بهره می بریم را، از نظر کیفی و کمی مورد ارزیابی قرار می دهند و از این ارزیابی برداشت فرهنگی ، علمی ، سیاسی و ... می نمایند. لذا خواهشمند است به جهت ارتقاء سطح کیفی ، از ثبت اطلاعات بی محتوا و اطلاعاتی که جنبه شوخی و طنز گونه دارد ولی در اصل مضمون آن ، شخصیت و حیثیت افراد را خدشه دار می کند و یا اطلاعاتی که جنبه تحقیر و تمسخر افراد حقیقی یا حقوقی را به دنبال دارد صرفه نظر شود و به خود اجازه ثبت الفاظ و کلماتی که باز منفی دارند و انرژی منفی در بازدید کنندگان ایجاد می کند را ندهند .

2- افرادی که قصد ثبت مطلب یا اعلام نظر دارند بهتر است از ورود خاطرات و اطلاعاتی که جنبه شخصی دارد صرف نظر نمایند ، چرا که این مطالب باعث خستگی و کم حوصلگی بازدید کنندگان می شود .

3- انتقاد باید جنبه اصلاحی داشته باشد و بهتر و مفید تر آن است که با لحن آرام و بهتری بیان شود تا تاثیرپذیری بیشتری در بازدید کننده و فرد خاطی داشته باشد ، و نیز ( فردی که در مورد او انتقاد می شود ) باید ظرفیت و قدرت انتقاد پذیری را دارا باشد حتی در موارد انگشت شماری که انگیزه انتقادکننده تخریب شخصیت باشد ، در چنین مواردی نیز هدف از انتقاد هویداست .

پیشنهاد :

1-   اگر بعضاً فرد یا افرادی در خصوص مطالب ، یاداشت ، عکس یا فیلمی که در وبلاگ وجود دارد قصد دارند نظر خود را با شوخی اعلام نمایند، بهتر است متن را با موضوعیت ( شوخی ، طنز ، خنده بازار ، جدی نگیرید و ... ) مطرح نماید و این امر باعث جذابیت بیشتر می شود.

2-   این وبلاگ افتخاری است که همه ما در رشد ، شکوفایی و بالندگی آن سهیم و مسئول هستیم و باید با همکاری و همفکری همدیگر در رشد و شکوفایی آن کوشا باشیم .

در پایان از خداوند منان برای همگان خصوصاً اهالی روستای بنار آبشیرین موفقیت و بهروزی را در کلیه شئونات زندگی و مغفرت و رستگاری در آخرت را مسئلت دارم .

        ان شاءا... /  با تشکر و سپاس .





تاریخ : پنج شنبه 90/9/3 | 7:38 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.