تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ احمد زماني 
دوست گرامي ، همولايتي عزيز بچه بنار مطالبي که بيان داشته اي بسيار زيبا بود .من هم با قسمت زيادي از آن موافقم اما همانطور که در روستا درتجمعات کنار ديوار صبح وعصر يا بازيها وشب نشيينيها هيچگاه همه نه تنها موافق هتک حيثيت افراد نبودند بلکه فرد گوينده را مزمت ونکوهش ميکردند ،در وبلاگ نيز رعايت نگه داشتن حرمت افراد لازم وضروري است .
+ الله كرم 
مطالب عنوان شده و منتسب به بچه بنار را قبول دارم. جناب احمد باقري عليرغم اينکه با واژه ها خوب بازي کرده و از ديد روانشناسي تحليل نسبتا خوبي نيز ارائه داده اما نتوانسته خوب به موضوع بپردازد. به هر حال ارزوي موفقيت براي وي دارم
+ بچه بنار 


بسم الله الرحمن الرحيم

با سلام و تشکر از جناب باقري

به نظر من بنارانه جاي بروز و ظهور سلايق مختلف با ديدگاههاي گوناگون مي باشد.وبلاگ بنارانه به عقيده حقير اصلاً نميتواند و نبايد به اين سمت حرکت کند که يک بنار بي عيب و نقص را فرض کرده و به تبليغ آن بپردازد.براي بنده بنارانه همان ديواريست که مردم کنار آن جمع مي شدند و از احوال هم باخبر ميشدند. و همان جايگاهيست که در بسکي قبله هنوز اين جريان ادامه دارد اما در اينجا به اقتضاي سن کاربران البته تا حدودي و نه کلي در فضاي مجازي دورهم جمع ميشويم.پس بايد نتيجه گرفت که حرفها تقريباً همان ويژگيهاي مجلس نشيني ها را داشته باشد و اين يک عيب نيست يک واقعيت است که ميتواند جذابيت هم داشته باشد.حرفها ي قشنگ گاهي تند و بعضي اوقات سطحي در بعضي جاها هم کاملاً کارشناسي و عميق.اين رفتارها را در نزد مردم روستا کاملاً ديده و ميبينيم.در روستايمان افرادي به سخنوري مشهور بوده و هستن.ديگراني به رک بودن و عده اي هم به تند سخن گفتن.کساني هم بوده اند که بيان رکيک ترين الفاظ از سوي آنان براي مردم امري عادي محسوب شده و انتظاري از آن نيست.

به همين خاطر من بروز چنين سليقه هايي را يک کار عادي ميپندارم.

نتيجه اينکه بايد صبر داشته باشيم و به هم کمک کنيم تا اين وبلاگ هرروز پرشورتر به کار خود ادامه دهد.انتقاد پيشنهاد و صبر نياز لحظه به لحظه اين کار است.

قدرشناس خودمان باشيم با قدرشناسي از بنارانه

+ حميدي 

خوب و بد تا دنيا بيده بيدشه

بايد با همه کنار بيايي

هميشه همه چيز طبق ميل ما نيست.

با سپاس