• وبلاگ : وبلاگ اختصاصي روستاي بنار آب شيرين
  • يادداشت : خاطره / احمد زماني
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اله كرم 

    با سلام. خاطره جالبي بود. با تشکر از جناب مهندس زماني . اضافه مي نمايم در نوروز سال90 که افتخار نصيب اين حقير گرديد که از مناطق جنگي در جنوب بازديد نمايم، دوبيتي هر چند ناموزون به ياد ايثارگري هاي رزمندگان8 سال دفاع مقدس که ساعاتي پس از برگشت از منطقه شلمچه و برگرفته از احساسات درونيم بود ، سرودم، که تقديم مي نمايم

    بهار شلمچه بوي خون مي دهد شقايقهاي سرخ را جون مي دهد

    زخاکش خروشيد مردان مرد همان عاشقان ظفرمند روز نبرد

    + مسلم جعفري 

    مجله مهر: هندي ها نه تنها اولين مصرف کننده فلفل در دنيا به حساب مي آيند، بلکه يکي از بزرگترين توليدکنندگان اين محصول هم هستند که سال هاست کاشت و برداشت فلفل قرمز را از انحصار مکزيکي ها درآورده اند.
    کد خبر: 227895
    تاريخ انتشار: 30 بهمن 1390 - 15:25





























    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 30 بهمن 90 نوشته (خاطره / احمد زماني) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    درود عزيز . ممنونم از حسن نظرتان .
    + احمدروزبه 

    اين همان درياي عجيبي است که در قرآن آمده است!! + عکس<\/h1>

    در شهر توريستي اسکاگن اين زيبايي را مي توانيد…

    در شهر توريستي اسکاگن اين زيبايي را مي توانيد در سجيه ديد، اين شمالي ترين شهر دانمارکيهاست، جايي که درياي بالتيک و درياي شمال بهم ميپيوندند. دو درياي مختلف با هم يکي نمي شوند و بنابرين اين راستا بوجود مي آيد.

    In a tourism filled city of Skagen you can see this incredible natural sight. This city is the most northern point of Danish people…..where the Baltic sea “meets” the North sea. Two different seas can not be combined together thus creating this line


    شهر توريستي اسکاگن


    و اين همان چيزي است که در قرآن آمده است.سورة مبارکه الرحمنمَرَجَ الْبَحْرَيْنِ يَلْتَقِيانِ (19) بَيْنَهُما بَرْزَخٌ لا يَبْغِيانِ (20) فَبِأَيِّ آلاءِ رَبِّکُما تُکَذِّبانِ (21) يَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّوْلُوُ وَ الْمَرْجانُ (22)

    19? دو دريا را به گونه اي روان کرد که با هم برخورد کنند.20? اما ميان آن دو حد فاصلي است که به هم تجاوز نمي کنند.21? پس کدامين نعمتهاى پروردگارتان را انکار مى‏کنيد؟ 22? از آن دو، مرواريد و مرجان خارج مى‏شود.
    سوره مبارکه فرقان آيه 53:« و هو الذي مَرَجَ البحرينِ هذا عَذبٌ فُراتٌ و هذا مِلحً اُجاجً وَ جَعَلَ بَينَهما بَرزَخا و حِجراً مَهجوراً»
    و اوست کسي که دو دريا را موج زنان به سوي هم روان کرد اين يکي شيرين و آن يکي شور و تلخ است وميان آندو حريمي استوار قرار داد.

    + مسلم جعفري 
    خداوند رحمت كند همه پدران سفركرده بخصوص پدرآقاي زماني را.