سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 الف : اول شهریور ماه 1389 به یاری خدای بزرگ وبلاگ بنارانه آغاز به کار کرد و درطول مسیر خود، دوستانی به آن پیوستند که بی هیچ مزد ومنتی ، وقت خود را برای اعتلای نام روستایشان صرف کردند. بنارانه علاوه بر عرض خسته نباشید به همه ی همکاران ، به تمامی شما که فعالیت گاهگاهی داشتید و یا به وبلاگ سرزدید و نظر و مطلب وعکس گذاشتید یا آمدید و ناشناس رفتید یا خود را معرفی کردید یا با نام مستعار مشوق ما بودیدسلام می کند و دستتان را برای همکاری می فشارد . عیب های ما هنوز زیاد است . مهم ترین مشکل ما داشتن یک خبرنگار در روستا است که تمامی اخبار را پوشش بدهد که متأسفانه از آن بی بهره بوده ایم . دراین مدت اتفاقات مهمی در سطح بنار به وقوع پیوسته که ما دیر از آن باخبر شده ایم به عنوان نمونه ، آمدن استاندار بوشهر دربنار بود که نتوانستیم آن را پوشش بدهیم .

_________________

ب : بنارانه متعلق به شخص خاصی نیست وتعلق به همه دارد. همان طورکه بنارمال همه ی ماست. پس افتخاربنارانه به عنوان خدمتگزارروستایمان این است که شماماراازنظرقلمی حمایت کنید. هرچه دارید بنویسید. خاطره، مقاله، داستان، شعر، قصه و هرچه دوست دارید. شما اگر کاغذ پاره ای بنویسید که در هیچ بخشی هم نگنجد، برای بنارانه مثل گنج است و از آن استفاده خواهد کرد. این وبلاگ جای نوشته های شماست.

__________________

پ : پژواک تنها صفحه ای است که مستقیماً از قلم یاران بنارانه نیست. بنارانه همه ی مطالبی که به قلم خودتان باشد را با افتخار بر روی صفحه ی اصلی قرار می دهد ولی مطالب برگرفته از اینترنت یا روزنامه ها یا دیگران را که شما ارسال می کنید ، به مرور زمان تحت عنوان «پژواک» منعکس می نماید .

_________________

د : دوستان نظرهایی برای ما ارسال کرده اندکه بسیاری از آنان را به نمایش نگذاشته ایم . بیشتر دوستان معتقد هستند که وقتی مطلبی دروبلاگ منعکس می شود، نظرهایی درکنارآن ارائه شود که در ارتباط با همان مطلب باشد . پس با احترام به همه ی شما ، از اول شهریور ماه، نظرهایی منعکس خواهد شد که درارتباط با مطالب مندرج در وبلاگ باشد .

_______________

ش : شهریور ماه ، اولین سالگرد ایجاد وبلاگ بنارانه است . به همین جهت قصد داریم ویژه نامه ای به همین مناسبت در بنارانه داشته باشیم . لذا از همه ی شما که این مطالب را می خوانید یا می شنوید می خواهیم که نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات، طنز، شعریا سایر مطالب و نوشته هایی که در ارتباط با بنارانه دارید ، برای ما بفرستید .

 با احترام شورای نویسندگان بنارانه





تاریخ : جمعه 90/5/7 | 12:42 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.