سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنارانهخبری

== پنج شنبه 1 تیرماه 1402

محمد غلامی،شاعرونویسنده همولایتی، در جلسه ای ادبی شرکت کرد. این جلسه که به صورت خصوصی و در منزل دکتر حسن عبدالهی برگزار شده بود، دکتر ابراهیمی ، استاد حسن مختار زاده، حسن احمد پور، صفایی، پورمختار، حمید اسلامی خواه و عبدالحمید علامه زاده نیز شرکت داشتند. در این جلسه علاوه بر شعر خوانی و داستان خوانی، پیرامون موضوعات ادبی نیز گفتگو شد.

خبری

== سه شنبه 3 مرداد1402
عصر امروز محمد غلامی شاعر به همراه همسرش بتول قاسمی در جلسه ی انجمن شعر آتشی برازجان واقع در فرهنگسرای شهید شاهینی شرکت نموده و ضمن شنیدن شعر شاعران دشتستان، چند قطعه از اشعار خود را برای حاضرین در جلسه خواند.
خبری
== چهارشنبه 4 مردادماه 1402
صبح امروز آقایان محمد رضا باقری ، محمد غلامی و خانم بتول قاسمی در روستای چهار محال با استاد شیخ رحمان علیزاده دیدار و گفتگو کردند. دکتر علیزاده مسئول انتشارات عصر جوان در قم است که کتاب های آشنایی با بنار آب شیرین را به چاپ می رساند.
خبری
== چهارشنبه 4 مردادماه 1402
عصر امروز محمد غلامی و بتول قاسمی در جلسه ی انجمن حافظ خوانی واقع در کتاب خانه ی شهید بهشتی برازجان شرکت کردند.
خبری
== چهارشنبه 10 مرداد1402
امان اله ابراهیمی به دعوت برنامه شور وشین سیمای بوشهر دراین برنامه حضوریافته و قطعه ای از تعزیه حضرت عباس(ع) را همراه با محمد رحمانی(اهل کره بند)اجرا نمودند.ابراهیمی درنقش اباالفضل(ع) و رحمانی درنقش شمر دراین تعزیه حاضرشدند.

خبری
== چهارشنبه 16 مردادماه 1402
دراین شب برنامه شونشینی سیمای مرکز بوشهر مهمان ویژه ای داشت که به دعوت دست اندرکاران شونشینی، در محل اجرای این برنامه حضوریافت. امان اله ابراهیمی که مهمان ویژه شونشینی بود به خوانش دوشعراز خود پرداخت و قطعه آوازی هم اجرا نمود.
خبری





تاریخ : دوشنبه 102/5/23 | 12:32 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.