سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنارانهخبری

== طی مراسمی که در دی ماه 1401 در حوزه هنری بوشهربرگزار گردید، امان اله ابراهیمی مقام اول استان بوشهر درنقش اولیا خوانی رابدست آورد و جایزه خود را دراین مراسم دریافت کرد.

خبری

== روز جمعه یازدهم فروردین 1402 چهاردهمین برنامه شب شعر «بهارونه لیراوی» در شهرستان دیلم، روستای «بنه‌احمد» برگزار شد. در ابتدا امرالله خدری متولی برنامه به مهمانان خیر مقدم گفت. پس از آن مهدی بیات نسب مجری، برنامه را آغاز کرد.در این برنامه محمد جعفر نجدی، علیرضا خدری، حمید مرادی، امان‌الله ابراهیمی ، سید طالب هاشمی، محمدتقی مظفری(عبدو)، اصغر شمسی‌پور، جواد نگهبان، و امرالله خدری سرودهایشان را خواندند. همچنین در قسمت دیگری از برنامه از حیات ادبی سیدطالب هاشمی تجلیل وهدایایی به وی تقدیم شد.لازم به یادآوری است این برنامه قرار بوددر شب پنجم فروردین اجرا شود اما با ممانعت مواجه شد. بالاخره پس از اما و اگر و پیش شرط‌های فراوان در یازدهم فروردین بدون اطلاع رسانی عمومی برگزار شد.

خبری

==شامگاه سه شنبه 29 فروردین 1402

نشست تخصصی سیراف شناسی از منظر باستان شناسی و چالش های ثبت آن در یونسکو در کتابخانه ی غدیر کنگان برگزار شد. در این نشست که دکتر اسماعیلی جلودار رییس انجمن علمی باستان شناسی ایران و جمعی از نویسندگان و شاعران و فرهیختگان حضور داشتند، محمد غلامی شاعر روستایمان نیز از جمله افراد دعوت شده در این نشست بود.

خبری

== 24 اردیبهشت 1402

حضور امان اله ابراهیمی،شاعرهمولایتی، در مراسم گرامی داشت فردوسی در روستای بهمنیاری گناوه و خوانش دوقطعه از شعرهای طنزخود. درتصویر ایشان را درکنار امیرحسین خان حیات داوودی مشاهده می نمایید.

خبری

== 19 اردیبهشت 1402

امان اله ابراهیمی،شاعر روستایمان، درمراسمی که دراین روز به مناسبت سالروز درگذشت استادفرج اله کمالی توسط انجمن دیدگاه برازجان برمزارش برگزارشده بود،شرکت نمود و قطعه آوازی را رجرا نمود.

خبری

== عصریک شنبه 7 خرداد 1402 

محمد غلامی شاعر روستایمان به منظور مشورت دادن به گروه بازسازی مجموعه ی جهانگردی چهار اقلیم ایران در شیراز در جلسه ای با حضور مسول این گروه شرکت کرد.این گروه در حال بازسازی بیش از سی خانه ی قدیمی و تاریخی در یکی از بافت های قدیمی شیراز زیر نظر میراث فرهنگی هستند.

 

== دوشنبه 8 خرداد 1402

محمد غلامی شاعر روستایمان عصر امروز در جلسه ی شعر باغ شاعران در محله ی هفت تنان شیراز شرکت کرد و چند قطعه از شعرهایش را خواند. در این جلسه علاوه بر تنی چند از شاعران شیراز ، آقایان عبدالمجید زنگویی، مرتضی زند پور، علیرضا عمرانی، محبوبه بصری و مجید اجرایی نیز شرکت داشتند.

خبری





تاریخ : یکشنبه 102/5/22 | 1:40 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.