سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبری

بسم الله الرحمن الرحیم
بی تردید، خدمتگزاری بی منت به مردم شریف ایران اسلامی و فراهم نمودن امکان مشارکت حداکثری آن ها در اداره امور جامعه، از جمله آرمان‌های والا و دستاوردهای بنیادین نظام مقدس جمهوری اسلامی است که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نقش بسزایی در این خصوص دارند.
امروزه شهرها و روستا ها نه فقط به لحاظ وسعت و میزان جمعیت بلکه به لحاظ حجم و تنوع فعالیتها و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان هستند و برنامه ریزی و مدیریت در این مناطق باید به گونه ای تنظیم شود که علاوه بر ارائه خدمات مناسب به توسعه اجتماعی وفرهنگی نیز کمک کند.
شهرداری ها و دهیاریها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی همواره در خدمت به اقشار مختلف مردم مطرح و مورد توجه بوده اند که با تنوع ارائه خدمات آنها در مسیر خدمتگزاری به مردم قابلیت ها و ظرفیتهای قابل ملاحظه داشته اند.
چهاردهم تیرماه بنام "روز شهرداری و دهیاری "فرصتی مغتنم است تا از تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه شهرداران و دهیاران که در سنگر خدمت رسانی به جامعه شهری و روستایی هستند، تقدیر شود.
ضمن تبریک و گرامی داشت این روز، از زحمات بی شائبه دهیار محترم و تلاشگرروستای بنارآبشیرین جناب آقای علیرضا بی باک که یک دهه در توسعه، عمران و آبادانی روستا تلاش می کنند،تشکر و قدر دانی می کنیم و توفیق روز افزون این عزیز را ازدرگاه خداوند متعال مسئلت داریم.
با احترام اعضای شورای اسلامی روستای بنارآبشیرین




تاریخ : چهارشنبه 101/4/15 | 12:27 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.