سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبری

ربع قرن پیش در چنین ماهی . قسمت 130 . دی ماه 1375

دوستان گرامی سلام

مدتی است که بنا به علل گوناگونی در ارائه ی این بخش خلل وارد شد . ضمن پوزش از محضر مبارکتان ، سعی خواهیم کرد تا به یاری خداوند تا پایان تیرماه جاری،  موارد مربوط به ماه های گذشته را خدمتتان ارائه داده و جبران کنیم .  با احترام

دوشنبه 3 دی ماه 1375

از ساعت 5 بامداد بارش باران آغاز شد و به شدت می بارید و برق ها قطع شده بود .


سه شنبه 4 دی ماه 1375

امروز پهلوانی به بنار آب شیرین آمد و در میدان غرب روستا یکی از تیر برق هایی که افتاده بود را بلند کرد و بالای سر برد و چرخید . دو موتور سیکلت نیز به او بستند و هر دو ، هم زمان او را به یک سوی کشیدند ولی نتوانستند حرکتش بدهند . در ضمن سنگ بزرگی در میدان روستا بود که بهروز بهروزی و شیرزاد زمانی با هم نتوانستند آن را حرکت بدهند ولی آن پهلوان با انگشتش سنگ را حرکت داد.

پنجشنبه 6 دی ماه 1375

تیم فوتبال بنار3  -  اتحاد برازجان0

گل ها : مرتضی آذرنیوار ، روح الله زمانی و مسلم جعفری

بازیکنان بنار: غلامحسین زمانی( دروازه بان)، محمد غلامی( حسنعلی زمانی)، باقر بوستانی( علی عباسی) ، یعقوب غلامی و جواد سلیمی ( دفاع)، سهراب جعفری، پرویز نوشیروانی ، اسماعیل جعفری ( روح الله زمانی)  و محمد رضا باقری ( هافبک )، هوشنگ عوضی( امان الله ابراهیمی ) و مرتضی آذرنیوار( مهاجم)

در اوایل این بازی چند فرصت عالی توسط بازیکنان بنار هدر داده شد تا این که بالاخره مرتضی آذرنیوار اولین گل را به ثمر رساند. در نیمه ی دوم بنار هجومی شد و در مقابل تیم حریف با دریبل های خود بازی را به عرض زمین می کشاند . یکی از بهترین بازیکنان حریف که آسیب دید و از زمین بیرون برده شد  ، کار هجومی بنار بیشتر شد و بنار از روی کار زیبای پرویز نوشیروانی ، روح الله زمانی گل دوم را برای بنار به ثمر رساند . در ادامه ی بازی علی عباسی مدافع بنار یکی از مهاجمان حریف را در محوطه ی 18 قدم خودی به خطا متوقف کرد و محمد کهنسال که داور بود ، نقطه ی پنالتی را نشان داد ولی این موقعیت به گل تبدیل نشد. در نیمه ی دوم امان الله ابراهیمی به زیبایی چند بازیکن تیم مقابل را دریبل کرد و از دروازه بان نیز گذشت اما خطای دروازه بان باعث شد تا ابراهیمی نقش بر زمین شود و مسلم جعفری از سمت چپ خود را به توپ رساند و گل سوم بنار را به ثمر رساند. در این بازی پرویز نوشیروانی و بازیکنی از اتحاد کارت قرمز گرفتند .

پنج شنبه 13 دی ماه 1375

امروز نزدیکی های ظهر در بنار بارش باران آغاز شد .

منبع : یاد داشت های محمد غلامی 

 





تاریخ : دوشنبه 101/4/6 | 11:39 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.