سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبری

خبری

بسم الله الرحمن الرحیم
وَالفَجر ولیالٍ عَشر
ایام الله دهه فجر در حالی با یاد شهدا و گرامیداشت خاطرات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز می شود که ایران اسلامی با تکیه بر ارزش های متعالی انقلاب مسیر پیشرفت و اقتدار را با صلابت طی کرده و امروز به نگینی درخشان در میان کشورهای جهان تبدیل شده است.
هم اکنون ایران اسلامی در مقطع خاصی از تاریخ و تحولات جهانی و منطقه ای قرار دارد و این موقعیت سرنوشت ساز باعث شده تا ایام الله دهه مبارک فجر امسال از اهمیت بسیاری برخوردار باشد و این مهم ایجاب می کند که واقعیت ها، ریشه ها و آثار گوناگون انقلاب در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بیش از گذشته تبیین شود تا بتوانیم با برنامه ریزی حساب شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم.
این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه مقاومت ، ایستادگی و حضور در صحنه مردم ، هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته بر مشکلات موجود غلبه پیدا کرده و به واسطه افتخاراتی که سربازان نظام برای ایران اسلامی کسب کرده اند بسیاری از محدودیت ها برطرف شود نشان از این مهم دارد که ملت ایران هیچ گاه دست از ارزش هایی که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نهادینه شده دست بر نمی دارند.
مردم ایران اسلامی در چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی با حضور با شکوه در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ثابت می کنند که سال به سال عشق و ارادتشان به نظام و امیدشان به آینده ایران اسلامی بیشتر شده و همواره شکرگزار نعمت بزرگ انقلاب اسلامی خواهند بود.
بی شک مردم ایران در 22 بهمن ماه با حضور با شکوه در مراسم راهپیمایی این روز ، برگ زرین دیگری را در اوراق تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم زده و اقتدار و همبستگی خود را به رخ جهانیان می کشند.
اینجانب آغاز دهه مبارک فجر را به ملت شریف ایران،شهرستان دشتستان، به ویژه مردم شهید پرور روستای خودم ،بنارآبشیرین ،که نقش به سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند تبریک عرض کرده و از درگاه ایزد منان توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف خواستارم.

*نوشادباقری نائب رئیس شورای اسلامی روستای بنارآبشیرین*
خبری





تاریخ : شنبه 98/11/12 | 3:46 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.