سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبری

خبری

به نام خدا

اولین فراخوان همیاری برای چاپ کتاب آشنایی با بنارآب شیرین

بالاخره به لطف خداوند بزرگ پس از 28 سال تلاش ، جلد اول از مجموعه ی ده جلدی کتاب آشنایی با بنار آب شیرین با نام « پیشینه و تاریخ » در نوروز 1398 انتشار خواهد یافت . دوستانی که تمایل دارند در چاپ این کتاب ، سهمی داشته باشند :

1- مبلغ اهدایی خود را تا پایان بهمن ماه 1397 به شماره کارت 5859831070309595 بانک تجارت به نام محمد غلامی واریز کرده و تصویر فیش واریزی را با ذکر نام و نام خانوادگی از طریق واتس آپ به شماره 09172361368 ارسال کنند .

2- یک قطعه عکس 6×4 همراه با نام و نام خانوادگی خود جهت چاپ در صفحه ی قدردانی کتاب به اینجانب برسانند .

3- کسانی که به اینجانب دسترسی ندارند ، می توانند عکس خود را همراه با نشانی پستی ( جهت دریافت کتاب ) از طریق واتس آپ یا به نشانی bonarabshirin@gmail.com ارسال کنند .

توضیح :

1- پس از چاپ کتاب ، به هر کدام از کسانی که در این طرح شرکت داشته اند ، به میزان مبلغ اهدایی ، کتاب داده خواهد شد .

2- اگر مبلغ جمع آوری شده بیش از هزینه ی جلد اول باشد ، برای جلد دوم و جلدهای بعدی این پروژه از آن استفاده می شود . مثلا اگر در مجموع ، چهل نفر با این مبلغ :

گروه اول : ده نفر. هر نفر 50 هزار تومان

گروه دوم : ده نفر . هر نفر 100 هزار تومان

گروه سوم : ده نفر . هر نفر 150 هزار تومان

گروه چهارم : پنج نفر . هر نفر 500 هزار تومان

گروه پنجم : پنج نفر . هر نفر 1 میلیون تومان

به این طرح کمک کنند ، مبلغ ده میلیون وپانصد هزار تومان کمک کرده اند . در صورتی که هزینه ی چاپ کتاب مثلا شش میلیون تومان باشد ، به هرکدام از افراد گروه اول یک کتاب ، گروه دوم دو کتاب ، گروه سوم ، سه کتاب و به گروه های چهارم و پنجم هر کدام شش کتاب داده می شود و چون از گروه چهارم ، هر نفر 200 هزار تومان و از گروه پنجم هر نفر 700 هزار تومان باقی می ماند ، بنابراین آن دو گروه ، بدون مشارکت در فراخوان بعدی ، نام و عکسشان در کتاب دوم نیز منعکس خواهد شد و این روش تا پایان چاپ جلد دهم ادامه خواهد داشت . بدین ترتیب ، تمام هدیه های شما صرف کار فرهنگی چاپ کتاب معرفی بنار آب شیرین خواهد شد .

با سپاس . محمد غلامی

خبری




تاریخ : سه شنبه 97/10/11 | 9:17 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.