سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

چهارشنبه 96/7/26 ساعت 15 ورزشگاه سعدآباد
اتحاد بنار آبشیرین2(غلامعلی زمانی،محمدرضا باقری)
اتحاد نظر آقا 2
بازیکنان بنار:علیرضا صدیقی، رضا جعفری،احسان سلطانی، حسن زمانی، شهرام سلیمی، عباس رضایی،جعفر عباسی، غلامعلی زمانی،محمدرضا باقری، جعفر جعفری، باقر(فرزاد باقری)
بازیکنان ذخیره:محمدکشتکار، سهراب جعفری،بهرام سلیمی، غلامحسین عوضی، امیرحسین کهنسال
مربی:غلامعلی زمانی. سرپرست:داراب جعفری. تدارکات:کریم پرتابیان.
تیم بنار شروع خوبی داشت و توانست از همان ابتدا بازی را دست بگیرد و حملاتی برروی دروازه حریف انجام دهد.دقیقه2 شهرام سلیمی نتوانست موقعیت مناسب خود را به گل تبدیل کند.دقیقه 14 ضربه کرنر بر روی دروازه نظر آقا فرستاده شد که عباس رضایی با ضربه سر توپ را به تیرک دروازه کوبید و توپ به بیرون رفت.بازی بیشتر بصورت خشن و فیزیکی دنبال میشد و بازیکنان نظر آقا اعتراضات زیادی به تیم داوری میکردند که این باعث وقفه های متعدد در بازی و فشار به تیم داوری میشد اما تیم بنار نیمه اول را به خوبی مدیریت کرد و زیاد وارد حاشیه نشد.دقیقه 28 درپشت محوطه جریمه نظر آقا یک خطا بر روی بازیکنان بنار انجام شد و این ضربه خطا را غلامعلی زمانی بصورت مستقیم با یک ضربه زیبا به گل تبدیل کرد. دو دقیقه بعد دریک موقعیت تک به تک توپ به محمد رضا باقری رسید و او توانست با عبور توپ از دروازه بان گل دوم را به ثمر برساند.دقیقه 42 جعفر جعفری کارت زرد گرفت.
ورزشی

اما نیمه دوم این تیم نظر آقا بود که بازی را بهتر شروع کرد و از اشتباهات و خستگی بازیکنان بنار استفاده کرد. دقیقه 49 در یک موقعیت تک به گل اول نظر آقا به ثمر رسید.دقیقه 65 رضا جعفری کارت زرد گرفت.دقیقه 72 تیم نظر آقا گل دوم را به ثمر رساند و بازی را مساوی کرد. دقیقه 80 غلامحسین عوضی بجای محمدرضا باقری وارد زمین شد.غلامحسین عوضی بلافاصله پس از ورود به زمین با خطا برروی بازیکن حریف کارت زرد گرفت. دقیقه 85سهراب جعفری بجای باقر باقری وارد زمین شد.در دقایق پایانی تیم بنار حملاتی را برروی دروازه حریف انجام داد و یک موقعیت مناسب را جعفر عباسی و یک موقعیت دیگر را عباس رضایی از دست داد تا تیم بنار نتواند برنده این بازی باشد و بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید.
پ ن :چون لباس هردوتیم سبزبود می بایست طبق قرعه یکی ازدوتیم لباس دوم می پوشید که کادر تیم حریف بدلیل عدم وجود لباس دوم ،ازتیم ماخواستندکه لباس دوم بپوشیم که ماهم به احترام آنها لباسی که درتصویرمی بینیدپوشیدیم.
پ ن : دراین بازی هم داوری ضعیف بود،خشونت تیم حریف واعتراضات بیش ازاندازه به داور،بازی را از رونق انداختند.
پ ن : عکس از داراب جعفری




تاریخ : جمعه 96/7/28 | 1:58 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.