سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حوادث مهم روستای بنار آب شیرین در مرداد ماه 1370

سه شنبه 1 مرداد 1370

فوتبالیست های روستای بنار آب شیرین ، برای حضور در جام باشگاه های بخش مرکزی دشتستان ،  امروز عصر تمرینات بسیار سنگین و مفصلی را آغاز کردند . این تمرینات باعث شد تا محمد کهنسال برای رفع عطش بازیکنان آب بیاورد .  در تاریخ فوتبال بنار ، این اولین بار است که بازیکنان  در هنگام تمرین آب می نوشند .

پنج شنبه 10 مرداد 1370

تیم فوتبال بنار 0  - شاهد دهنو 0

تیم بنار ، این روزها از هم پاشیده است . تا به حدی که در مقابل ضعیف ترین تیمی که تا کنون با آن روبرو شده ( پاس آب پخش )  ، امتیاز ها را تقسیم کرد . با این وجود بنار همیشه در جام بخش مرکزی حضوری فعال دارد . امروز نیز برای رسیدن به شرایط مناسب ، در مقابل تیم دیگری صف کشید . شاهد دهنوبا قد و قواره ای بلند تر از بنار ، حاضر شد و از همان ابتدا ، عرصه را بر بنار تنگ کرد اما بنار که  به خاطر دوستانه بودن ، از چهار بازیکن کلیدی خود که از تیم جدا شده و به تیم های دیگر پیوسته بودند ، سود می برد ، توانست شاهد را تحت فشار قرار بدهد اما این کار نیز باعث نتیجه گیری تیم بنار نشد . این چهار بازیکن : امرالله زاهدی ، حسین نوشیروانی ، محمد تقی باقری و یدالله کهنسال بودند که از فصل گذشته از بنار جدا شده اند  . داور بازی در نیمه ی اول ، حسین نوشیروان بود .  محمد تقی باقری که در نیمه ی دوم داوری این بازی را بر عهده گرفت ، دو گل شاهد دهنو را به دلیل هند و خطا مردود اعلام کرد .

بازیکنان بنار : محمد علی بوستانی ( دروازه بان ) – یعقوب غلامی ( عباس کهنسال ) ، اسماعیل بوستانی ( ابراهیم بوستانی ) ، یدالله کهنسال و محمد غلامی ( مدافعان ) – عباس زمانی ( ابراهیم ممنون ) ، اسماعیل جعفری ( صدرالله نعمتی ) ، ابراهیم خدادادی ( حسن جعفری ) و محمد تقی باقری ( حسین نوشیروانی ) ( هافبک ها ) – حبیب زمانی ( عابد بوستانی ) و امرالله زاهدی( جمشید زاهدی ) مهاجمان

چهار شنبه 16 مرداد 1370

تیم فوتبال بنار آب شیرین 0   - تیم فوتبال استقلال  دالکی  6

در تاریخ فوتبال بنار چنین شکستی بی سابقه است . بنار امروز با پیراهن جدید خودقدم در جام باشگاه های بخش مرکزی نهاد . پیراهنی که ترکیبی از قرمز و سفید بود که پشت آن پیراهن ، تکه های مورب سفید ، به سرخ می پیوست . حریف بنار ، قهرمان باشگاه های دالکی بود . بنار قبل از بازی به نرمش پرداخت سپس با سوت آقای بازرگان ، بازی را آغاز کرد . دالکی در نیمه ی اول با دوگل بنار را به رختکن فرستاد و در نیمه ی دوم ، رقم گل های خود را به شش رساند تا تلخترین شکست طول تاریخ فوتبال بنار را به آن تیم تحمیل کند . باز در زمین چمن و اواخر بازی نیز زیر نور انجام شد . دراین بازی تیم حریف سه کارت زرد گرفت .

بازیکنان بنار : حبیب زمانی ( محمد علی بوستانی ) دروازه بان – امرالله ابراهیمی ، محمد غلامی ، ابراهیم بوستانی و کرامت رضایی ( مدافعان ) – ابراهیم ممنون ، قاسم شجاعی ( پرویز نوشیروانی) و صدرالله نعمتی ( رسول زمانی ) هافبک ها – عباس کهنسال ، نوح الله خدادادی و جمشید زاهدی ( مهاجمان )

سه شنبه 22 مرداد 1370

امروز ابراهیم شجاعی فرزند احمد در روستای زیارت با یکی از مینی بوس های آن روستا  تصادف کرد و یک دست و یک پای او شکست .

پنج شنبه 24 مرداد 1370

تیم فوتبال بنار آب شیرین 0  - تیم فوتبال پیام دالکی  4

تیم فوتبال بنار آب شیرین ساعت 16 امروز در استادیوم تختی برازجان ، مقابل تیم پیام دالکی ایستاد تا تمام امید های خود برای صعود از گروه خود را از دست بدهد . گل زود هنگام حریف ، چهار چوب تیم بنار را از هم گسست و هنگامی که نیمه ی اول با نتیجه ی 3-0 خاتمه یافت ، بنار به طور کامل همه ی امیدهایش را بر باد رفته دید . در نیمه ی دوم ، بنار بهتر از حریف بازی کرد و بر روی دروازه ی دالکی فشار آورد اما باز تیم دالکی بود که به گل دست یافت تا دو تیم از دالکی ، به فاصله ی کمتر از 10 روز ، بنار را با 10 گل از بخش مرکزی کنار بزنند . در این بازی ، تیم پیام دو کارت زرد گرفت .

بازیکنان بنار :  محمد علی بوستانی ( دروازه بان ) – محمد غلامی ، یعقوب غلامی ، قاسم شجاعی و کرامت رضایی ( مدافعان ) – عباس زمانی  ، ابراهیم ممنون و حبیب زمانی ( رسول عوضی ) ( هافبک ها  ) – عباس کهنسال ( صدرالله نعمتی ) ، پرویز نوشیروان ( جمشید زاهدی ) و مرتضی زمانی  ( مهاجمان )

چند نکته در حاشیه ی حذف تیم بنار :

1-   قبل از آغاز بازی ها ، آقای محمد کهنسال به همه اعلام کرد که امسال تیم بنار در هیچ جامی شرکت ندارد و هر بازیکنی به هر کجا که دوست دارد برود . در نتیجه بازیکنان اصلی بنار پراکنده شدند .

2-   امرالله زاهدی که امسال از تیم بنار جدا شده بود ،  در جریان بازی ، آب آشامیدنی بازیکنان را روی زمین ریخت و هیچ کدام از مسئولان بنار ، هیچ گونه عکس العملی نشان ندادند .

3-   دعوای مرتضی زمانی و قاسم شجاعی در پایان بازی ، دخالت و عکس العمل هیچ یک از مسئولان تیم را در پی نداشت .

4-   پس از بازی اول ، معلوم شد که نوح الله خدادادی ، مهاجم بنار ، با تیم شاهین برازجان قرار داد سه ساله امضا کرده است . از طرف مسئولان تیم در این زمینه نیز هیچ کاری صورت نگرفت .

شنبه 26 مرداد 70

طبق سندی که آیت الله مهدوی از آب پخش نوشت ، محمد حسن عسکری ، منزل مسکونی خود را به بهای 350 هزار تومان به حسین غلامی فروخت .

شنبه 26 مرداد 1370

امروز در حسینیه ی اعظم بنار آب شیرین ، یک عدد آب سرد کن راه اندازی شد و به بهره برداری رسید .

دوشنبه 28 مرداد 1370

تیم فوتبال جوانان بنار آب شیرین  2  - تیم جوانان ملوان زیارت  2

بازی در زمین بنار . گل ها : الله کرم باقری و رسول عوضی

چهار شنبه 30 مرداد 1370

تیم فوتبال بنار آب شیرین  1 -  تیم فوتبال شاهین دالکی  3

گل : حبیب زمانی

تیم بنار که از صعود به مرحله ی دوم بازی های بخش مرکزی دشتستان باز مانده بود ، امروز با قضاوت فوق العاده بد و ناعادلانه ای در مقابل شاهین دالکی ایستاد تا به ناکامی هایش در مقابل تیم های دالکی ادامه بدهد . تیم شاهین نیمه ی اول را با نتیجه ی 1-0 به سود خود پایان داد . در نیمه ی دوم ، عباس زمانی در محوطه ی جریمه ی حریف توسط مدافعان شاهین متوقف شد تا حبیب زمانی از نقطه ی پنالتی ، توپ را به تور شاهین بدوزد . دقیقه ی 75 بازی ، در گیری پرویز نوشیروان و بازیکن مقابل ، به خشونت انجامید و داور بازی ، هر دو بازیکن را با کارت قرمز روانه ی رخت کن کرد . بنار اگر چه دست به دو تعویض زد اما نتوانست نبود هافبک تکنیکی خود را جبران کند و در نتیجه تا پایان بازی ، دو بار دیگر دروازه ی خود را گشوده دید . در این بازی مرتضی زمانی و یعقوب غلامی نیز کارت زرد گرفتند و سه کارت زرد نیز سهم تیم شاهین بود .

بازیکنان بنار : غلامحسین زمانی ( دروازه بان ) – محمد غلامی ، یعقوب غلامی ، اسماعیل بوستانی و حبیب زمانی ( مدافعان ) – ابراهیم ممنون ، اسماعیل جعفری ، پرویز نوشیروانی ( هافبک ها ) – رسول عوضی ( عباس کهنسال ) ، عباس زمانی ( عابد عابدی ) و مرتضی زمانی ( مهاجمان ) 

منبع : دفتر یاد داشت های محمد غلامی





تاریخ : جمعه 95/5/1 | 6:45 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.