سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام خدمت بنارانه ای ها و فوتبالیست های با تعصب تیم بنار و دست اندرکاران زحمت کش باشگاه بنار آب شیرین ، در دوره ی گذشته موفق شدم سه مسابقه از سری مسابقات تیم را در ورزشگاه تماشا کنم که اتفاقا هر سه مسابقه ما برنده بودیم از نظر فنی واقعا تیم خوب کار کرد و جا دارد از اقای غلامحسین زمانی و دیگر دوستان قدردانی شود . متن کوچکی صرفا طنز به ذهن خطور کرد و به پیشنهاد دوستان در صفحه وزین بنارانه قرار می گیرد .

 با تشکر عبدالرضا باقری

1-  در پی محرومیت بازیکنان بنار و مشکل کمبود بازیکن ، سر مربی تیم بنار جهت تکمیل بازیکنان خود با برادره بولی(بازیکن تیم حریف که باعث درگیری های اخیر شد) وارد مذاکره شد .  بولی که جهت تماشای بازی برادرش در روی سکو در کنار بازیکنان محروم بنار نشسته بود ، پس از به ثمر رسیدن اولین گل تیم بنار از سر شوق و خوشحالی یکی از بازیکنان محروم را در اغوش کشید و اخلاق ورزشی را به تصویر کشید.

2 - لیدر جنجالی تیم سمت سربرستی تیم رسید مسولین تیم به او گفتند در جلسات حق اظهار نظر نداری و بیشتر به فیزیک شما احتیاج داریم .

3 - بعد از بازی جنجالی تیم بنار ، یکی از مربیان رو به بازیکن جنجالی گفت: شمایی که اگر از مینی بوس پیادت کنم کرایه رفتن به ولات رو نداری ، چرا کاری میکنی که 300 هزار تمن جریمه بشی ؟  این بازیکن در جواب مربی گفت : فکرش نباش 300 تمن شاخ یه بزشه...

4- سربرست تیم گفت در فصل بعد چند نفر روانشناس برای تیم استخدام خواهم کرد و از روانشناسان درخواست می کنم عمده تمرکزشان را روی کنترل هیجانات مربیان تیم بگذارند و مرتب بگویند : مربی عزیزم دقت کن .

5- پس از پخش صحنه در گیری تیم بنار در برنامه نود ، رییس فدراسیون بوکس روی خط برنامه آمده و رسما دو نفر از بازیکنان را به تیم ملی بوکس دعوت کرد و همچنین با پخش اسلومیشن صحنه بازیکنی که با پرش بر روی سه نفر ، اسپک غچ را در زمینه صورت بازیکن حریف خاک کرده بود به تیم ملی والیبال دعوت شد .

6-  یکی از بازیکنان تیم بنار جهت پرداخت جریمه های فوتبالی خود از بانک مسکن درخواست وام کرد . مسئولین این بانک اعلام کردند وامی به عنوان وام پرداخت جریمه فوتبال در سیستم تعریف نشده ولی از بودجه فرهنگی می توانیم استفاده کنیم.

7-  بازیکنان نیمکت نشین تیم بنار طی بیانیه ای از کمیته انضباطی هیات فوتبال برازجان به پاس محرومیت چندتن از بازیکنان تشکر کردند . یکی از بازیکنان به نام علی کرم گفت : اگر این اتفاق ها نیفتد که بازی به ما نمی رسد . وی گفت خدا رو چه دیدی شاید منصوریان در یکی از بازی های زیر گروه من را کشف کرد . قابل ذکر است در دوره قبلی علی کرم در بازی که تیم 5 گل جلو بود ، فقط 5 دقیقه جهت حفظ نتیجه به میدان رفته بود . همچنین خبر ها حاکی است این بازیکنان نیمکت نشین به صورت مخفیانه به هیات فوتبال رفته و از آنها در خواست کرده  که محرومیت ها بخشیده نشود...

8-  مدیر عامل جدید تیم بنار انتخاب شد . مدیر عامل جدید که از روسای قدیم بانک مرکزی است معرفی شد .  این مدیر عامل به محض حضور در تمرین به بازیکنان قول داد در بناری سلیمونی اردو برگزار کند و همچنین به بازیکنان مجرد تیم گفت برج لوکس چال تانکی که اقای کیروش در آن سکونت دارد را برای آنها اجاره خواهد کرد وی پس از تمرینات تیم ، آنها را به استخر و جکوزیه جو گزی برد و در رستوران لوکس زیارت با غذای خاویار محلی و کته (همان بادنگون و للک) از آنان بذیرایی کرد و در سالن کنفرانس سنگ سیمان گفت: تخت گاز تا جام حذفی... پایان





تاریخ : شنبه 94/9/21 | 6:27 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.