سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 حوادث مهم بنار آب شیرین در اسفند ماه  1368 

  *  جمعه 4 اسفند 1368

مامور سرشماری نخل ها امروز به بنار آمد و مشغول شمردن نخل ها شد . آنان علاوه بر نخل های خشکیده ، جاهای خالی ، حتی دمیت ها ی خود رویی که معلوم نیست چه نتیجه ای خواهند داد را نیز شمارش می کردند . قرار است میزان حق آبه ی سنگینی به مبلغ 15 تومان برای هر اصله نخل مقرر شود .

*  جمعه 11 اسفند 1368

 درادامه ی بازی های فوتبال جام وحدت و همبستگی در روستای بنار آب شیرین ، امروز تیم فوتبال آزادی زیارت و پرسپولیس آبپخش به میدان رفتند . این بازی درحالی که با نتیجه ی 1-0 به سود آزادی می رفت که به اتمام برسد ، در وقت اضافی بازی ، آزادی تن به مساوی داد و بازی به وقت اضافی کشیده شد . در وقت اضافه ی اول تیم پرسپولیس آبپخش موفق شد گل دوم را نیز به ثمر برساند و در نهایت با پیروزی بر آزادی زیارت ، به فینال راه یابد تا با ملوان خوشاب بازی فینال را برگزار کند .

*  جمعه 11 اسفند 1368

تیم فوتبال پیروزی بنار در دیداری دوستانه در بنار مقابل شاهین زیارت قرار گرفت و بازی با نتیجه ی 0-0 خاتمه یافت .

بازیکنان بنار عبارت بودند از :

جواد عبدالهی ( دروازه بان )- یدالله کهنسال (دفاع آخر)، رسول زمانی( دفاع میانی ) ، عباس زمانی (دفاع راست )، سلیمان کهنسال ( دفاع چپ) – اسماعیل ممنون(خلیل سلیمی- هافبک راست)، امرالله زاهدی( هافبک میانی )، شهریار کهنسال (ابراهیم خدادادی- هافبک چپ ) – ناصرخدادادی(جمشید زاهدی- مهاجم راست)، مرتضی زمانی(اسماعیل ابراهیمی – مهاجم میانی )، بهروز بهروزی(رضا ممنون- مهاجم چپ )

دراین تغییرات ، اسماعیل ابراهیمی به خط دفاع اضافه شد و رسول زمانی به مهاجمان پیوست .

داور : محمد تقی باقری

*  جمعه 18 اسفند 1368

امروز فینال بازی های جام وحدت و هم بستگی در بنار آب شیرین برگزار شد و در پایان بازی که بین دو تیم ملوان خوشاب و پرسپولیس آبپخش بود ، تیم ملوان خوشاب  توانست با نتیجه ی 2-1 حریف خود را شکست داده و قهرمان جام وحدت شود . پس از پایان بازی ، متاسفانه دعوایی رخ داد که علت آن موارد زیر بود :

در یکی از لحظه های بازی ، آقای حسین بهرامپور از زیارت که یکی از کمک داروهای این بازی بود ، توپی را به نفع آبپخش ، کرنر اعلام کرد . بازیکن شماره ی 11 تیم خوشاب به وی گفت : بعد از بازی دندان در دهانت نمی گذارم . بهرامپور نیز پرچم زدو جریان را به آقای اسد موسوی ، داور وسط اعلام کرد . داور نیز بلافاصله با کارت قرمز ، بازیکن شماره 11 خوشاب را از زمین اخراج کرد . پس از اتمام بازی ، بازیکنان ملوان خوشاب که قهرمان هم شده بودند ، به وسط زمین هجوم برده و حرف هایی زدند و اعتراض کردند . حسینقلی زمانی از بنار نزد آنان رفته و گفت : چرا به داور حرف زشت زدید ؟ آنان نیز در پاسخ آقای زمانی ، اهانت کردند . آقای زمانی در پاسخ به اهانت آنان ساکت ننشست و دعوا آغاز شد که عده ای به میانجیگری برخاستند . بالاخره در این بین ، چند نفر نیز کتک خوردند و کار به جایی رسید که بازیکنان خوشاب سوار ماشین شدند و هنگامی که مسئولان برگزاری بازی ها ، با اصرار مربی آن تیم را برای گرفتن جام آوردند ، بازیکنانش از او خواستند تا جام را رها کرده و بروند . جام تیم دوم نیز به پرسپولیس رسید .

*  جمعه 18 اسفند 1368

تیم فوتبال بنار در زمین خود در مقابل تیم همافر از برازجان قرار گرفت که 3-2 مغلوب مهمان خود شد . بازیکنان بنار :

شهریار کهنسال(دروازه بان)- عباس زمانی(دفاع راست)، محمد غلامی(دفاع چپ) ، ناصرخدادادی(دفاع آخر)، اسماعیل ابراهیمی ( دفاع میانی)، امرالله زاهدی(هافبک میانی)، سلیمان کهنسال (رسول زمانی ، هافبک راست)، غلامحسین زمانی(خلیل سلیمی ، هافبک چپ)،رسول عوضی(ابراهیم خدادادی ، مهاجم نوک)، مرتضی زمانی(گوش چپ) ، بهروز بهروزی(ابراهیم ممنون ، گوش راست)-

*   دو شنبه 21 اسفند 1368

امشب در مسجد نبی آبپخش مراسم شب شعری برگزار شد که پس از تلاوت قرآن کریم ، آقایان سید حسین موسوی و دکتر صداقت سخنرانی کردند سپس مراسم شعر خوانی برگزار شد .در این برنامه که آقایان سهراب باقری و ابراهیم زمانی فرزند حسنعلی از بنار آب شیرین نیز حاضر بودند ، محمد غلامی از بنار شعر خواند .

*  جمعه 25 اسفند 1368

امروز تیم فوتبال بنار آبشیرین با تیم بسیجی از برازجان بازی کرد و به نتیجه ی مساوی 2-2 دست یافت . دو گل بنار به وسیله ی امرالله زاهدی و دو گل بسیج برازجان به وسیله ی بازیکن بناری آنان احمد زمانی به دست آمد . اطلاعات تکمیلی در یاد داشت های دیگری است که در کتابخانه ام گذاشته و فعلا به آن دسترسی ندارم .

*  شنبه 26 اسفند 1368

این روزها بازار والیبال در بنار رونق دارد و از جمله امروز در بنار بازی والیبال انجام گرفت .

همچنین از شب ، باران نم نم در بنار آب شیرین آغاز شد    .

______________________

 منبع : دفتر یاد داشت محمد غلامی





تاریخ : سه شنبه 93/12/5 | 9:7 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.