سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 بازی های عقب افتاده 

مسابقات زیرگروه استان

ورزشگاه خورموج 95/9/21

اتحاد بنارآبشیرین0-پرسپولیس خورموج  1

اسامی بازیکنان: علی بوشباش،رضا جعفری،حسن زمانی،احسان سلطانی،صابر تماری،محمد جهانبازیان (حسین رضایی)،محمد رضا باقری ( عادل تماری ) ،امیر خزایی(غلام عوضی)، مهدی پورحاجی،جعفر عباسی، باقر باقری

بازیکنان ذخیره:عبداله رضایی،غلام عوضی،حسین جعفری،شهرام سلیمی و حسین رضایی

سرمربی: محمدرضا باقری،سرپرست:داراب جعفری و مدیرعامل : قاسم شجاعی

در سال های اخیر اولین بازی بود که بنار در شهر خورموج انجام می داد و با شرایط ورزشگاه خورموج هیچ آشنایی نداشت و زمین چمن ورزشگاه هم کیفیت مطلوبی نداشت.

در نیمه اول و اوایل بازی بنار کار را هجومی آغاز نمود و فرصت های خوبی هم توسط باقر باقری از روی فرار در دقیقه12 و محمدرضا باقری در دقیقه 20 از دست داد.

و در ادامه تیم حریف از روی اشتباه دروازبان بنار در دفع توپ و به دنبال آن ارسال کوتاه بازیکن کناری و ضربه سر مهاجم خورموج  ، به گل اول بازی دست یافت .

در نیمه دوم بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود و با تحلیل رفتن توان بازیکنان بنار تیم حریف اجازه نداد،فرصت خطرناکی روی دروازه اش ایجاد شود و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

ورزشگاه تختی برازجان 95/09/26

اتحاد بنار آبشیرین 1 - شهباز دیلم 2

گل جعفر عباسی

اسامی بازیکنان: علی بوشباش،رضا جعفری،حسن زمانی،احسان سلطانی،صابر تماری، حسین رضایی(محمد جهانبازیان)،عادل تماری،امیر خزایی(غلام عوضی)، مهدی پورحاجی،جعفر عباسی، باقر باقری

بازیکنان ذخیره:عبداله رضایی،غلام عوضی،حسین جعفری،شهرام سلیمی و حسین رضایی

فرصت سوزی تیم بنار باز هم در استان ادامه دارد.

بنار بازی را خوب و مسلط در برا بر تیم دیلمی آغاز نمود و نیمه اول مسلط بر بازی بود.

در دقیقه7 اولین فرصت توسط امیرخزایی از کنار دروازه شهباز به بیرون رفت.و به دنبال آن فرصت خوبی توسط باقرباقری در دقیقه15 از دست  رفت.

در دقیقه 23ضربه سری که توسط باقر باقری می توانست به گل اول بنار تبدیل شود به هدر رفت تا بنار همچنان در حسرت گل باقی بماند.

در دقیقه40 باز هم فرصتی توسط جعفر عباسی به بیرون زده شد،تا بنار بدون گل به رختکن رود.

در نیمه دوم تیم دیلمی بازی را بهتر اغاز نمود وتوانست از روی یک ضربه سر به گل اول خود دست یابد.

در دقیقه70گل مساوی توسط جعفر عباسی از روی پاس امیر خزایی به ثمر رسید.در دقیقه 75خطای شدیدی روی باقرباقری پشت محوطه جریمه را داور نادیده گرفت و ادامه ی بازی را اعلام کرد  و این توپ هم با بی دقتی به هدر رفت.

دقیقه80 تیم شهباز یک ضربه پنالتی را از روی خطای احسان سلطانی به دست آورد و توانست گل دوم خود را به ثمر برساند تا  بنار را در شوک گل خورده و فرصت های هدر رفته قرار دهد

و بنار در ادامه نتوانست بازی را مساوی نماید و بازی با نتیجه2به1 به سود تیم دیلمی به پایان رسید    .





تاریخ : دوشنبه 95/12/23 | 6:50 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.