سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتحاد بنار آبشیرین   -  پاس برازجان

عصر روز یکشنبه در مورخه 21/6/95 ساعت 17 ورزشگاه تختی برازجان/ از سری مسابقات لیگ برازجان

بنار به سختی پاس را دریبل داد.

در دومین بازی بنار نیز ، سرمربی از نفرات و تاکتیک جدید رو نمایی کرد. این بار بوش باش ، غلامعلی (شیرزاد) زمانی ، جعفر عباسی ، حسن زمانی ، رضا جعفری ، مالک زمانی ، حسین جعفری ، محمدرضا باقری ، علیکرم نوشیروان ، احسان سلطانی و صابر تماری را وارد میدان کرد و بهرام سلیمی ، باقری باقری ، شهرام سلیمی ، علی صدیقی ، علی سلیمی ، عبداله رضایی و غلامحسین عوضی را نیز روی نیمکت داشت .

سوت بازی با تاخیر15 دقیقه ای که از طرف تیم داوری بود ، زده شد . به دلیل قرارگرفتن بازی در روزهای اول هفته ، تعداد تماشاگران کمتر از معمول بود . این بار عباسی به جای باقر باقری در نوک حمله بود و باقری در بین نیمکت نشینان دیده می شد . در دقایق اول بازی چند فرصت خوب و پیاپی توسط مالک زمانی ، عباسی و مهمتر از همه تک به تک شدن شیرزاد زمانی با پاس بدون نقص عباسی بود که به هدر رفت . حسین جعفری در وسط میدان جز کارت زرد ، از خطای خود نتیجه ای نگرفت . دقایقی بعد در دقیقه23 شیرزاد با پاس خود ، عباسی را تک به تک و عباسی برخلاف زمانی از فرصت استفاده کرد و بازی را 1 بر 0 کرد . دو دقیقه بعد حسین جعفری با خطای نا به جا در محوطه جریمه ، تیم حریف را صاحب یک پنالتی کرد تا هم توپ گل شود و هم با کارت زرد دوم و اخراج جعفری تیم ده نفره شود . تیم ما همچنان سوار بر بازی و تلاش بازیکنان ستودنی بود، شاهد چند حرکت تیمی از بازیکنان ما نیز بودیم که متاسفانه نتیجه ای نداشت . در ادامه ، مالک زمانی از میانه میدان پاس عالی به عباسی داد که بازیکن حریف با ضربه پا به صورت عباسی زد و در پی خطای مسلم ، در حالی که 5 دقیقه از اخراج جعفری نگذشته بود ، با کارت قرمز مستقیم ، اخراج شد تا دوباره همه چیز مساوی شود و بازیکنان و تماشاگران و کادر فنی ما هم نفس راحتی بکشند . ضربه آزاد توسط شیرزاد به بیرون رفت . با وجود زحمات و تلاش های بسیار عباسی ، جای خالی باقر باقری در بین دفاع شکسته پاس ، حس می شد . دقایق پایانی بازی بودیم که با دفع ناقص توپ از سلطانی و برخورد با بازیکن حریف ، توپ وارد دروازه و نتیجه 2 به 1 شد و بازیکنان ما با حسرت فرصت های از دست رفته و نتیجه دور از انتظار وارد رختکن شدند .

زمانی و رستمی در نیمه دوم از میان نیمکت نشینان ، غلام حسین عوضی را به جای باقری ، شهرام سلیمی را به جای نوشیروان و باقر باقری را به جای عباسی وارد زمین کردند . نیمه دوم را نیز مانند نیمه اول خوب شروع کردیم . فرصت ها یکی پس از دیگری از دست می رفتند . در این نیمه  با خطایی که در محوطه جریمه روی مالک انجام دادند ما صاحب یک پنالتی شدیم ، که خود زمانی فرصت را در عین ناباوری از دست داد تا آه تماشاگران بلند شود . ولی طولی نکشید که رضا جعفری با ضربه سر ، ما را به گل دوم رساند تا دوباره به بازی برگردیم ؛ شادی گل جعفری از میان بازیکنان و تماشاگران از بین نرفته بود که غلامحسین عوضی با یک شوت سرکش و محکم پشت هجده قدم بازی را 3بر2 به سود تیم ما کرد ، تا تماشاگران و بازیکنان و کادرفنی شادیشان دوچندان شود. اما بازی همچنان ادامه داشت و تیم حریف برای برد آمده بود . دقایقی بعد مدافع ما بازیکن حریف را با خطا در محوطه جریمه متوقف کرد تا حاصل آن گل تیم حریف از روی نقطه پنالتی شود و دوباره نتیجه مساوی شد . در نود دقیقه بازی3 به 3 تمام شد . اما این پایان کار نبود ، از این دو تیم ، فینالیست می بایست مشخص شود . سرمربی که نمی خواست نتیجه بازی قبل با زیارتی ها تکرار شود ، باقر باقری را در دروازه قرار داد تا شاید مانع توپ های حریف از خط دروازه شود. غلام عوضی ، تماری ، شیرزاد زمانی ، باقری و رضا جعفری 5 بازیکنی بودند که برای بنار از نقطه پنالتی گل زدند ، در یک حرکت عجیب سرمربی ، بوشباش را به جای باقری برای ضربه آخر تیم حریف در دروازه قرار دارد، که با مهار پنالتی پنجم ، توسط بوش باش، ما در کل در این بازی پرهیجان و نفس گیر، با نتیجه 8بر7 بر پاس پیروز شدیم .        با تشکر حسن باقری





تاریخ : یکشنبه 95/6/28 | 7:14 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.