سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حوادث روستای بنارآب شیرین  در شهریورماه 1370

1-   پنج شنبه 7 شهریور 1370

روستای بنار آب شیرین از داشتن آب آشامیدنی محروم است و بشتر مردم از طریق

 جهاد سازندگی آب مصرفی خود را خریداری می کنند . ظرفیت  هر خن تانکر ، به مبلغ 350 تومان خریداری می شود .

2-   دوشنبه 11 شهریور 1370

امروز در بازار و ابزار فروشی ها ، بهای یک کیلو سیم برای بستن آرماتور و یا خارسیم ،  100 تومان است .

3-   سه شنبه 12 شهریور 1370

عصر امروز تیم فوتبال جوانان بنار آب شیرین موفق شد با نتیجه ی 4-1 تیم جوانان آزادی زیارت را شکست بدهد . سه گل از این گل ها را الله کرم باقری و یک گل را اسماعیل جعفری به ثمر رساندند .

4-   پنج شنبه 14 شهریور 1370

این روزها بچه های بنار در ساحل رودخانه فوتبال بازی می کنند .

5-   جمعه 15 شهریور 1370

تیم فوتبال بنار آب شیرین در زمین زیارت با تیم آزادی زیارت به نتیجه ی مساوی دست یافت . گل زیارت اوایل بازی به ثمر رسید . مدافع بنار ، توپ را برای دروازه بان رها کرد ولی به علت گل آلود بودن زمین ، توپ از سرعت باز ماند و مهاجم زیارت آن را به گل تبدیل کرد . گل بنار نیز پس از سانتر جالبی از جناح راست ، به وسیله ی رسول زمانی به ثمر رسید . بازی تا اواخر بازی دوستانه و آرام دنبال می شد لی پس از گل بنار ، بازی جدی شد . هدف از این بازی ، جمع و جور کردن بازیکنان بنار به منظور جلوگیری از پاشیدگی تیم بود .

بازیکنان بنار : صدرالله نعمتی ( غلامحسین زمانی ) – محمد غلامی ، یعقوب غلامی ، ابراهیم بوستانی ، کرامت رضایی – عباس زمانی ، حسین نوشیروانی ، حبیب زمانی – رسول عوضی ( رسول زمانی ) ، محمد تقی باقری و مرتضی زمانی

6-   یک شنبه 17 شهریور 1370

امروز مطابق با 28 صفر ، صبح در بنار مراسم شبیه خوانی رحلت پیامبر (ص)  و عصر مراسم تعزیه ی  شهادت امام رضا (ع) بود . در هر دو مجلس ، ابراهیم ابراهیمی نقش اول را داشت و من کارگردان بودم .

7-   جمعه 22 شهریور 1370

تیم فوتبال بنار آب شیرین عصر امروز در روستا احمدی در مقابل پاس بازی کرد و به نتیجه ی مساوی 3-3 دست یافت . هر سه گل بنار را امرالله زاهدی به ثمر رساند که یکی از آن ها از روی نقطه ی پنالتی بود . داور این دیدار از احمدی بود و دو پنالتی را نیز برای بنار نادیده گرفت .

بازیکنان بنار : محمد علی بوستانی – احمد زمانی ، مرتضی زمانی ، کرامت رضایی ، عباس کهنسال ، بهرام رضایی ( قاسم شجاعی ) ، صدرالله نعمتی ، پرویز نوشیروان ( اسماعیل جعفری ) ، امرالله زاهدی و عباس زمانی

8-   سه شنبه 26 شهریور 1370

تیم فوتبال جوانان بنار در زمین زیارت ، پرسپولیس زیارت را شکست داد . در این بازی پر هیجان ، ابنتدا اسماعیل جعفری با ضربه ی کاشته ای از پشت محوطه ی جریمه ی پرسپولیس ، به زیبایی دروازه ی آن تیم را فرو ریخت  سپس همین بازیکن از نقطه ی پنالتی ، دومین گل را برای بنار به دست آورد . پرسپولیس که پس از این گل ، به خود آمده بود ، فشار را روی دروازه ی بنار بیشتر کرد به طوری که تا پایان نیمه ی اول ، بازی را به تساوی 2-2 کشاند . در آغاز نیمه ی دوم ، ابتدا زیارت به گل دست یافت و چند دقیقه بعد ، حسین آذرنگ ، داور این دیدار ، از یک پنالتی مسلم برای بنار چشم پوشی کرد . اما این پایان بازی نبود . بچه های بنار توانستند با دو گل دیگر که اسماعیل جعفری و عباس کهنسال به ثمر رساندن ، بازی را با نتیجه ی 4- 3 به سود خود خاتمه بدهند .

9-   چهار شنبه 27 شهریور 1370

امروز ناصرشجاعی فرزند علی دچار حادثه ی سوختگی شد .

10-   پنج شنبه 28 شهریور 1370

عباس زمانی عروسی کرد .

عبدالرضا نوشیروانی عروسی کرد .

11-   جمعه 29 شهریور 1370

تیم فوتبال بنار در زمین خود نتوانست از سد تیم صفی آباد بگذرد . این تیم که بازی با صفی آباد را دست کم گرفته بود ، تا به خود آمد ، دو گل دریافت کرد . یک گل در اوایل بازی و گل دیگر در اوایل نیمه ی دوم به ثمر رسید . در اواخر بازی ، بنار به بازی برگشت و توانست توسط امرالله زاهدی ، هر دو گل را جبران کند . یک گل از دو گل بنار از نقطه ی پنالتی به دست آمد . داور این دیدار ، محمد کهنسال و احمد زمانی بودند .

بازیکنان بنار : غلامحسین زمانی – ابراهیم بوستانی ، محمد غلامی ( اسماعیل بوستانی ) ، کرامت رضایی ، صدرالله نعمتی ( قاسم شجاعی ) – عباس کهنسال ( بهرام رضایی ) ، حسین نوشیروانی ، الله کرم بوستانی – اسماعیل جعفری ( پرویز نوشیروانی ) ، امرالله زاهدی و احمد زمانی ( حبیب زمانی )

منبع : یاد داشت های محمد غلامی       





تاریخ : دوشنبه 95/6/1 | 7:5 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.