سفارش تبلیغ
صبا ویژن

1- مسابقه  ی نقاشی برای کودکان وخردسالان توسط بسیج شهدای روستای بنارآب شیرین برگزارمی شود

 زمان: جمعه16 بهمن94،، ساعت15

مکان: حسینیه اعظم روستای بنارآب شیرین,

لطفا مدادرنگی وپاک کن همراه داشته باشید.

 2-  لیگ دسته اول فوتبال بزرگسالان استان بوشهر در دو گروه شمال و جنوب برگزار می شود .

در گروه شمال ، این تیم ها هم گروه هستند :

بنار آب شیرین  ،  پویا دیلم   ،  توحید بوشهر   ، خلیج فارس برازجان  ، پاس گناوه و  استقلال بندر ریگ

هفته ی اول این بازی ها از روز یک شنبه 18 بهمن 94 آغاز خواهد شد و تیم بنار آب شیرین در ساعت 14:45 در استادیوم برازجان ، میزبان تیم خلیج فارس برازجان است .

 3- به مناسبت دهه ی فجر و پیروزی انقلاب اسلامی  چهارمین دوره ی مسابقات پنالتی و طناب کشی در روستای بنار آب شیرین در تاریخ جمعه 23 بهمن 94 ساعت 07:30 برگزار می گردد . شرکت کنندگان قبل از بازی ، در زمین فوتبال صبحانه صرف کرده آنگاه به رقابت می پردازند .

 4- خبرگزاری آریا- تیم 7 نفره فیلم سازان رهپویان آرامش ، ساخت مستند زندگینامه شهید " سرگرد محسن عباسی " را در شهرستان دشتستان در استان بوشهر کلید زدند .

به گزارش خبرگزاری آریا،تیم فیلم سازی رهپویان آرامش به سرپرستی و تهیه کنندگی سرگرد "حسین بشیری" رئیس دایره هنری معاونت اجتماعی ناجا در حال تهیه مستند فعالیت های عملیاتی و فرهنگی " شهید محسن عباسی " در این شهرستان هستند.
بشیری با اعلام این خبر گفت: حضور این تیم فیلم ساز در شهرستان دشتستان با هدف ساخت مستند فعالیت های عملیاتی و فرهنگی شهید " عباسی " در عملیات شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و سوداگران مرگ است که این شهید بزرگوار به عنوان فرمانده در این عملیات نقش برجسته ای داشته است.
وی افزود: شهید عباسی از استادان بنام غواصی و شنای ناجا بود که در آخرین حضورش در مسابقات شنا ، قهرمان این مسابقات در سطح ناجا شد.
بشیری در ادامه گفت : شهید عباسی در آخرین حضور خود در مسابقات شنا پس از کسب مدال طلای مسابقات متوجه اشک های بی صدا و آرام نوجوانی شد که در گوشه ای از سالن در خود فرورفته و اشک می ریزد ، شهید عباسی خود را به پسر غمگین رساند تا علت این همه ناراحتی او را جویا شود و پسرک گریان ، چنین پاسخ می دهد که آرزوی آویختن مدال طلا را بر گردن داشته است و همان جا شهید عباسی گردن آویز طلای خود را در آورده و با افتخار به گردن پسر می اندازد و بعد ها متوجه می شود که او فرزند شهید بوده است .
وی افزود: شجاعت و ایثارگری این شهید بزرگوار در اکثر کشفیات مزربانی ناجا مثال زدنی است .
بشیری تصریح کرد: شهید والا مقام با جوانمردی و گذشتن از جان خود ، جان چند تن از همکارانش را نجات داده و قاچاقچیان را به دام انداخت .
وی اظهار داشت: تمام تلاشمان بر این است که زندگی و شخصیت این شهید بزرگوار را به نحو احسن به تصویر و نمایش در آوریم.
سرپرست گروه رهپویان آرامش گفت: شهدا کسانی بودند که با تمام وجودشان امام و ولی امر خود را درک کرده بودند و باید در رفتارها، تصمیم ها و کارها بر اساس مبانی و راه شهدا حرکت کنیم .
وی تصریح کرد : خداوند را شاکرم که این لیاقت را به من داد تا با همکاری و مساعدت همکارانم بتوانیم گوشه ایی از جانفشانی ها و رشادت های این شهیدان را به تصویر بکشانیم .
شایان ذکر است شهید " محسن عباسی " در سال 1360 در شهرستان دشتستان در استان بوشهر متولد شد و در روز چهارشنبه 13/06/1392 منطقه عملیاتی چابهار و درگیری مستقیم با قاچاقچیان و سوداگران مرگ حین اجرای عملیات به درجه رفیع شهادت نائل شد.





تاریخ : جمعه 94/11/16 | 6:6 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.