سفارش تبلیغ
صبا ویژن

*  باهمکاری هیات امنای مسجد وبسیجیان روستای بنار آب شیرین فضای داخلی مسجدامام سجاد( ع) افزایش می یابد. این طرح که از روز جمعه 29 آبان درحال انجام است فضای داخلی مسجد را تا حد مطلوبی گسترش خواهد داد . آقای حسین عباسی زحمات زیادی رادراین مورد انجام داده است وبه نوعی پیمانکار این طرح می باشد .

** به مناسبت هفته بسیج ، روزجمعه 29 آبان ، دکتر فرامرز باقری از ساعت نه صبح الی 14:30 تعداد زیادی از بیماران روستای بنار آب شیرین را درخانه بهداشت مورد معاینه و درمان قرارداد . این کارخداپسندانه که تحسین همه را در برداشت باهماهنگی گروه مقاومت بسیج روستا انجام گرفت که ویزیت برای همه اهالی روستا رایگان بود . محمدجعفرجعفری هم دراین امر با دکتر باقری همکاری لازم را به عمل آوردکه نزدیک به هشتاد نفر جهت ویزیت مراجعه نمودند . دکتر باقری متخصص داخلی می باشدکه یک روز قبل سیمای استان در رابطه با بیماری های داخلی مصاحبه ای را با ایشان انجام داده بود .

*** این روزها ، کشاورزان روستای بنار آب شیرین درحال کشت گندم وجو از نوع دیم می باشند واغلب آنان زمین های خود راکشت نموده اندوتعدادی هم درحال انجام آن هستند . بارندگی های هفته گذشته که طغیان رودخانه را هم در پی داشت کشاورزان را خیلی خوشحال و امیدوار کرد که امسال بتوانند محصول خوبی به دست آورند . استان بوشهرسال گذشته یکی از کم بارش ترین سال ها را تجربه نمود      .





تاریخ : یکشنبه 94/9/1 | 8:20 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.