سفارش تبلیغ
صبا ویژن

*    در سه شنبه فوتبالی شیرین برای فوتبال بنار و روستای بنار ، تیم فوتبال بنار آب شیرین به مسابقات زیر گروه استان راه یافت.

در آخرین بازی از گروه سه تیمی بنار،(94/8/26) تیم تنگ ارم با یک بازی برتر و حساب شده توانست تیم پرادعای سرکره را با حساب 3بر2  شکست دهد و رویای رسیدن این تیم به مسابقات زیرگروه استان را نقش برآب کند  و سکوی پرتاب بنار به مسابقات زیر گروه استان شود . بنا براین تیم بنار از گروه یک و پرسپولیس زیارت از گروه دوم به عنوان نمایندگان دشتستان   به زیر گروه استان راه یافتند .

تیم امتیاز

1 )بنار 4

2)تنگ ارم 3

3)سرکره 1

*   محمد غلامی شاعر روستایمان به زودی یکی دیگر از کتب هایش را به چاپ خواهد سپرد . وی برای چاپ  کتاب جدید  خود با عنوان :  « دشتستان در آینه ی شعر »  ، با چند انتشاراتی وارد مذاکره شده است .

*    زمین جنوب آرامگاه فعلی روستای بنار که متعلق به ورثه ی حاج شیخ علی مظاهری است ، به آرامگاه بنار اهدا گردید که نیروهای بسیج بنار آب شیرین ، ستون هایی در زمین مذکور احداث و آن را گل کاری کردند .

*   سکینه (فخری ) بوستانی  فرزند مرحوم حاج باقر بوستانی ، در گذشت .  مراسم ختم مرحومه امروز 29 / 08/ 94  از ساعت 14:30 تا 16:30 در مسجد امام حسن مجتبی در روستای زیارت برگزار می گردد . هم زمان مراسم زنانه نیز در حسینیه ی هم جوار آن مسجد ، دایر است . 





تاریخ : جمعه 94/8/29 | 10:27 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.