سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورزشگاه سعدآباد

پنجشنبه94/8/7

بنار آب شیرین10-0پاسارگادمحمدجمالی (حوزه شبانکاره)

گل ها : غلامحسین عوضی (3)، محمدرضاباقری (2)،حیدر نامدار (2)مالک زمانی (1) غلامعلی زمانی (1)، باقرباقری (1)

بازیکنان بنار : محمد کشتکار(دروازبان) ، عباس رضایی ، احسان سلطانی ، محمدجهانبازیان ، امیرخزایی ، غلامحسین عوضی بناری ، حسن یزدان پرست ، مالک زمانی(محسن گرگین)، محمدرضاباقری (جعفرعباسی) ، غلامعلی زمانی ، باقر باقری(حیدر نامدار) . ذخیره ها : جعفرعباسی ، حسن زمانی ، حیدرنامدار و محسن گرگین . 

 سرمربی : غلامحسین زمانی . مربی : جواد سلیمی

 این بازی برای تیم بنار بسیار حساس بود و فقط با برد در این بازی به مرحله بعد صعود می کرد و برعکس تیم حریف با دو باخت در بازی های گذشته هیچ گونه امیدی برای صعود نداشت.  بنار با انگیزه ی زیاد ، بازی را آغاز کرد و در اوایل بازی از روی پاس غلامعلی زمانی، توسط باقرباقری به گل اول دست یافت . تیم بنارکه دراین بازی ، کار سختی در پیش نداشت ، در ادامه هم توسط محمدرضا باقری و غلامحسین عوضی بناری و مالک زمانی به سه گل دیگر دست یافت تا نیمه ی اول با نتیجه 4برصفر به پایان برسد . در نیمه ی دوم هم تیم بنار با حملات بی وقفه خود بر روی دروازه حریف به شش گل دیگر توسط غلامحسین عوضی(دو گل دیگر)،محمدرضا باقری، حیدرنامدار (2گل)، غلامعلی زمانی دست یافت تا بازی با نتیجه ی عجیب 10بر صفر به سود تیم بنار به پایان برسد و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند.

 نکته بازی : براثر بازی خوب بچه های بنار در کل 90دقیقه  ، و فرصت های زیادی  به دست آمد ، هر چند تمام فرصت ها به گل تبدیل نگردید . و باید از تیم حریف هم به خاطر بازی جوانمردانه و دور از حاشیه با وجود خوردن 10گل هم تقدیر کرد .





تاریخ : یکشنبه 94/8/17 | 6:28 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.