سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورزشگاه سعدآباد

94/8/3

بنار آب شیرین 0- 0  اتحاد درودگاه

بازیکنان بنار:  محمدرضا طوسی (دروازبان) ، عباس رضایی ، احسان سلطانی ، محمدجهانبازیان ، امیرخزایی ، غلامحسین عوضی بناری(حسن یزدان پرست)،  مالک زمانی ، جعفرعباسی، جعفر جعفری(محسن گرگین)، غلامعلی زمانی ، باقر باقری(حیدر نامدار)

ذخیره ها: محمدرضاباقری، حسن یزدان پرست، محسن گرگین، حیدرنامدار و محمدکشتکار

سرمربی: غلامحسین زمانی . مربی:جواد سلیمی

این بازی که برای هر دو تیم حساسیت خاصی داشت و باخت برای هر دو تیم سنگین تمام می شد با احتیاط بیشتری از سوی هر دو تیم آغاز شد .

در نیمه ی اول ،  بازی بیشتر در میانه ی زمین و به صورت فیزیکی جریان داشت و داور با کارت های زرد خود بازی را کنترل کرد و در ادامه هر دو تیم فرصت های نصف و نیمه ای هم داشتند که به گل دست نیافتند .نیمه ی دوم، همانند نیمه ی اول ادامه داشت . دراین نیمه ، تیم بنار با تعویض های خود جان تازه ای گرفت و توانست بر حریف خود مسلط شود و فرصت هایی خوبی هم به دست آورد  . اوج این موقعیت  هم در دقیقه 85 ، فرصتی بود که توسط غلامعلی زمانی در محوطه جریمه از روی پاس جعفر جعفری به هدر رفت تا بنار در حسرت گل در این بازی باقی بماند و بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد .

نکته : مدافعان تیم بنار در این مسابقه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و مانع آن شدند که تیم حریف به هدف برسد .

حادثه : جعفر جعفری هم در اواخر بازی از ناحیه زانو به شدت مصدوم شد و از زمین خارج گردید، و حضور او در ادامه مسابقات در هاله ای از ابهام قرار گرفت.





تاریخ : شنبه 94/8/16 | 6:13 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.