سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حوادث مهم بنار آب شیرین  در تیر ماه 1369

چهارشنبه 6 تیر1369

پس از مدت ها ، امروز ظهر دوباره بر ساحل گرم رودخانه ی بنار ، فوتبال گرمی بازی کردیم . پیش از این مردها همیشه در بالا دست شنا می کردند و زنان در فاصله های دور  و پایین دست . اما خیلی وقت است که مردها در پایین دست آب رودخانه ، حمام می گیرند و زنان چند کیلومتر بالاتر رفته اند .

جمعه 8 تیر 1369

امروز ابراهیم زمانی ، محمد کهنسال ، سهراب باقری و محمد غلامی ، به نمایندگی از تیم فوتبال بنار ، در قرعه کشی جام هفتم تیر در زیارت شرکت کردند . دراین دوره ، 12 تیم شرکت داشتند که قرعه کشی درحضور نمایندگان تیم ها انجام گرفت و گروه ها به این ترتیب مشخص شدند :

گروه اول : آزادی زیارت ، توحید برازجان ، امید اهرم

گروه دوم : استقلال زیارت ، هژبر دهقاید ، بنار

گروه سوم : پرسپولیس زیارت ، شاهین خورموج ، شاهد دهنو

گروه چهارم : کارگر زیارت ، بانک ملی دهکهنه ، کارگر دورود گاه

نکته اول : با توجه به این که به تازگی تیم استقلال نیز در بنار شکل گرفته ، بازیکنان بنار توافق کردند که تیم بنار، نه با نام استقلال و نه پرسپولیس بلکه فقط با نام بنار حاضر شود .

نکته دوم : سهراب باقری به عنوان مربی تیم بنار ، صورتجلسه را امضا کرد .

سه شنبه 12 تیر 1369

مراسم افتتاحیه ی جام هفتم تیر در زیارت امروز انجام گرفت . در این دیدار ، تیم توحید برازجان توانست با نتیجه ی 3-0 تیم آزادی زیارت را شکست بدهد .

سه شنبه 12 تیر 1369

تیم فوتبال بنار 1 – محله کمال آباد برازجان 1

تیم فوتبال بنار نیز امروز در یک بازی تدارکاتی در بنار ، به دیدار تیم محله ی کمال آباد برازجان رفت که با نتیجه ی مساوی 1-1 در زمین خود متوقف شد .

گل بنار : امرالله زاهدی

بازیکنان بنار :

سهراب باقری ( شهریار کهنسال ) دروازه بان ، محمد غلامی ، کرامت رضایی ، رسول زمانی ( ابراهیم بوستانی ) ، یدالله کهنسال ، ابراهیم خدادادی ، حسین نوشیروانی ، امرالله زاهدی ( محمد تقی باقری ) ، حسینقلی زمانی (غلامحسین زمانی – بهروز بهروزی ) صدرالله نعمتی و جمشید زاهدی

چهار شنبه 13 تیر 1369

چندی پیش بنار در فینال اولین دوره ی جام باشگاه های زیارت با راه یابی به فینال ، توانست در استادیوم تختی برازجان در ضربات پنالتی استقلال زیارت را شکست داده و قهرمان شود . دراین بازی برای تعیین قهرمان ، پس از 120 دقیقه تلاش ، 11 ضربه ی پنالتی نیز نواخته شد که شرح آن در بخش های گذشته آمده است . امروز از رضا شجاعی شنیدم که  ، فربود داور دیدار فینال بنار و استقلال در باره ی آن بازی گفته : تا کنون در استادیوم برازجان بازی به این خوبی انجام نگرفته است .

پنج شنبه 14 تیر 1369

تیم فوتبال بنار 3 – استقلال زیارت 0

تیم فوتبال بنار امروز اولین دیدار خود در بازی های جام هفتم تیر را مقابل استقلال زیارت برگزار کرد و قدم اول را محکم برداشت . در اوایل نیمه ی اول ، مرتضی زمانی از سمت چپ زمین ، توپ سنگینی به دروازه ی زیارت شلیک کرد که دروازه بان قادر به مهار آن نشد و در برگشت ، بهروز بهروزی توپ را به تور دروازه زیارت دوخت و بنار را پیش انداخت . در همین نیمه مرتضی زمانی توپ علی سعادتمند مدافع استقلال زیارت که می خواست به دروازبان خودی پاس بدهد را قطع کرد و پس از دریبل دروازه بان ، گل دوم را برای بنار به ارمغان آورد .

درنیمه ی دوم نیز ، حسین نوشیروانی ، یار تازه نفس بنار ، با ضربه ی سر ، دروازه ی حریف را گشود و گل سوم بنار را رقم زد .

بازیکنان بنار :

حبیب زمانی ، کرامت رضایی ، رسول زمانی ، یدالله کهنسال ، محمد غلامی ، ابراهیم ممنون ( خلیل سلیمی ) ، ابراهیم خدادادی ( حسین نوشیروانی ) ، امرالله زاهدی ، محمد تقی باقری ، مرتضی زمانی ، بهروز بهروزی ( جمشید زاهدی )

شنبه 16 تیر 1369

پس از وقفه ای چند ساله بعد از انقلاب اسلامی ، که به خاطر جنگ ایران و عراق و ارج نهادن به مقام والای شهدا و همدردی با خانواده های معظم آن ها ، مراسم عروسی وجشن ، با سکوت و بدون ساز و آهنگ برگزار می شد ، امشب برای اولین بار دربنار و در  مراسم عروسی نگهدار کهنسال ، نی ، تنبک و رقص اجرا شد  .

یک شنبه 24 تیر 1369

بنار 1 – محله ی خضر برازجان 3

تیم بنار برای آمادگی بیشتر در جام هفتم تیر زیارت ، امروز در زمین خود به مصاف تیم محله ی خضر زیارت رفت . دراین دیدار اگر چه بنار شکست خورد ولی دو چیز باعث شادمانی شده بود : یکی این که بچه های بنار این بار زیباتر از همیشه پاسکاری کردند دیگر این که طعم شکست باعث می شود تا برای بازی روز پنج شنبه ، مغرور نباشند .گل بنار را مرتضی زمانی با شلیکی زمینی و به زیبایی تمام به ثمر رساند .

بازیکنان بنار :

عباس کهنسال ( دروازه بان ) ، محمد غلامی ، رسول زمانی ، صدرالله نعمتی ( قاسم جوکار ) و یدالله کهنسال ( مدافعان ) . عباس زمانی( خلیل سلیمی ) ، ابراهیم ممنون ( رضا ممنون ) و ابراهیم خدادادی ( هافبک ها ) . محمد تقی باقری ، حسینقلی زمانی ( مرتضی زمانی ) و بهروز بهروزی ( مهاجمان )

پنج شنبه 28 تیر 1369

بنار 2  - هژبر دهقاید 2

بنار دردومین بازی خود در جام هفتم تیر مقابل هژبر دهقاید صف آرایی کرد . در این بازی تیم بنار در نیمه ی اول ، 2-1 عقب افتاد ولی توانست در نیمه ی دوم ، بازی را به تساوی بکشاند . گل های بنار را امرالله زاهدی و بهروز بهروزی به ثمر رساندند .

بازیکنان بنار :

حبیب زمانی ، محمد غلامی ، رسول زمانی ، یدالله کهنسال ، کرامت رضایی ، خلیل سلیمی( ابراهیم ممنون ) ، امرالله زاهدی ، صدرالله نعمتی ( ابراهیم بوستانی ) ، محمد تقی باقری ، مرتضی زمانی ، بهروز بهروزی ( عباس زمانی )

با این تساوی ، تیم بنار از گروه خود صعود کرد تا با تیم آزادی زیارت از گروه یک ، دیدار حذفی را برگزار کند اما متاسفانه براثر مسایلی که پیش آمد ، طی جلسه ای دونفره ای که بین محمد غلامی و محمد کهنسال برگزار شد ، این نتیجه حاصل شد که بهتر است بنار به طور کلّی از این جام کنار برود و  ادامه ندهد    . 





تاریخ : سه شنبه 94/4/2 | 6:46 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.