چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ ... 
در خصوص مطالب اخير درج شده با عنوان برگي از تاريخ توسط آقاي غلامي و نقدي که از طرف آقاي باقري بر آن شده بايد بگويم که آقاي باقري خيلي بچه گانه به موضوع نگاه کرده. آقاي باقري از شما سوال مي کنم تا الان چند کتاب سياسي و يا چند مورد تفسير سياسي را برقت خوانده يا نگاه کرده ايد که اينگونه از واژ هاي بودار و رنگارنگ و ... ياد مي کنيد. جناب غلامي را همه مي شناسند. حرف حدود سي و اندي سال را به اتفاقات الان ربط مي دهيد. چفت راهنما زدن چه معنايي دارد. آقاي غلامي حدود چند ماه قبل وبلاگ بنارانه را به يک تريبون آزاد تشبيه مي کند که هر کس مي تواند مطالب خود را با هر طرز و تفکري بنويسد. نظر خودت را بنويس. کاري به افراد بزرگتر از خودت نداشته باش. نه به سواد غلامي مي رسي و نه در سن و سالي هستي که خبر از حوادث و جريانات قبل از انقلاب داشته باشد و نه مطالعات تاريخي و سياسي داري. فقط احساسي عمل مي کني. متاسفم و باز هم متاسفم که ... اقاي باقري شما نصف سن آقاي غلامي را داريد. توصيه مي کنم دخالت بيجا در امورات اينچنيني نکنيد. اهسته بيا و اهسته برو.
+ بهلول 

آقاي باقري سلام /

نوشته ات کاملا غير منطقي است متاسفانه عينکي بر چشم زده ايد که دنيا را با آن فقط تيره مي بينيد .

+ .... 
درود بردوستان
بنظرم اين بي انصافيست که مطالب آقاي باقري را دور از منطق بدانيم توضيحات ايشان درمورد شرحي بر برگي ازتاريخ بسيار خواندني و جذاب بود وتاحدودي حقيقت ولي درجواب پاسخي به يک ادعا بايد احترام آقاي غلامي را نگه ميداشت ودلايل خود را محترمانه تر مي نوشت هردوي اين بزرگواران در روستا ووبلاگ بنارانه افرادي فعال هستندوبرايشان آرزوي موفقيت ودوستشان داريم
+ اهل بنار 


سلام عليکم

نبايد حق را زير پا بگذاري اقاي غلامي مطلبي نوشت,اقاي باقري تذکري داد هر چند تند,که مطلب بايد کامل تر از اين باشد اقاي غلامي دوباره جواب داد به اين عنوان "دفاع از تفکرات خودم"(که در متن امده بود)مي خواستم بگويم که مطلب اول اقاي غلامي شرحي بر تاريخ بود تاريخ که تفکر شخصي کسي نيست احساس ميکنم تند روي از هر دو طرف بوده و نبايد يکطرفه قضاوت کنيم.

+ فانتوم 

با سلام

من مدتهاي زياديست که وبلاگ شما را دنبال ميکنم

و مطالب آن را مي‌خوانم و بعضاً به دوستانم معرفي ميکنم

مدتي است که مي بينم وبلاگ شما جذابيت خود را از دست داده و از خط و مشي اصلي خود دارد خارج مي‌شود وبيش‌تر به يک مجله سياسي تبديل شده است تا يک وبلاگ فرهنگي اجتماعي.

بهتر نيست وبلاگ را به همان سبق و سياق اوليه برگردانيد.

من نه اينکه با مطرح شدن چنين مسائلي مخالف يا موافق باشم ،ولي شما اگر آخرين مطالب وبلاگ را بررسي کنيد و با مطالب سال گذشته خود مقايسه کنيدمي‌بينيد که بيشتر مطالب ارسالي اخير سياسي است .و مطالب ديگر جايگاه کمتري دارند.

هدف افرادي چون من از ورود به چنين وبلاگهايي دقايقي دوري گزيدن از بحثهاي خسته کننده سياسي است و گرنه تا دلتون بخواد سايت و وبلاگ در اين باره وجود دارد.

من شخصاً دليل اين امر را ورود افرادي با گرايشهاي خاص سياسي و کنترل کمتر سردبير محترم بر مطالب ارائه شده ميبينم.

اميدارم به اين نظر ترتيب اثري داده شود.


+ آشنا 


بنام خدا

باسلام خدمت همه دوستان

جناب باقري مطلب شما مطلقاً بدور از منطق مي باشد.چراکه در جوابيه خودتان هم فته ايد که آن را قبول داريد اما در شرح اوليه از واژه بودار استفاده کرده ايد.حداقل توضيح دهيد که هدفتان از استفاده از اين واژه چيست.

در ثاني تاريخ رستوران نيست که کسي بخواهد براي دل خود يا ديگران سفارش دهد.تاريخ و بيان آن يک واقعيت است که ميتواند بسياري از قسمتهاي آن مطابق ميل ما نباشد

در مورد هر شخصي ممکن است اعتقادات و تفکرات وي مورد قبول من يا شما نيز نباشد بدون اينکه يخواهيم قضاوت کنيد بايد به آن نظرات احترام بگذاريم و بپذيريم که اولاً مردم در اين موارد مختار هستند که چه سليقه اي داشته باشند دو اينکه هرگز خودرا حق محض ندانيم تا براساس آن به قضاوتي دست بزنيم که نتيجه اش رد ديگران يا صدور حکم تکفير باشد.

مطلب آقاي غلامي هيچ جاي بوداري نداشت.بلکه شما چون در درون خود به يک قضاوت دست زده ايد از يک واژه به عنوان دليل براي خود استفاده برده و اين متن را نوشته ايد.حالا خودتان بفرماييد در رژيمي که راديو و تلويزيونش حکومتي است و مردم همدر اين روستا به روزنامه دسترسي ندارند مگر ميشود جز از طريق راديوهاي خارجي به اين اطلاعات پي برد؟در ضمن در هيچ دوره اي رسانه خبري بدون گرايش وجود نداشته که بخواهيم اين انتظار را از بي بي سي داشته باشيم اين راديو هم وابسته به انگليس است و حتماً منافع کشور خودرا در نظر مي گيرد.

جناب باقري تند رفته ايد و احساستان را مبنا قرارداده ايد.

اما اينها باعث نمي شود که بخواهيم از شخصيت شما براحتي بگذريم و با تما وجود دوستتان داريم.

+ بنار2 
از نظرمن اقاي غلامي فقط قسمتي از تاريخ را بيان کرده که با سند و مدرک همراه است و اصلا نيازي به نقد اقاي باقري نبود، اما متاسفانه اقاي باقري غيرمنطقي و احساسي با اين موضوع برخورد کرده است و عمدا يا سهوا ادبيات مناسبي را در مطالب خود به کار نبرده،که شايسته ي ايشان نيست.
+ بنارنه اي 

با احترام به آقايان غلامي و باقري/

به نظر حقير خيلي در اين بحث تندروي هايي شده/ جناب غلامي قسمتي از تاريخ را براي مخاطبين منعکس کرده است و جاي هيچ نقدي به شخص نيست درحاليکه جناب باقري بسيار تندروي وبعضاً با لهن توهين آميز وارد شده و هدفش نيز شخص است. در صورتي که به نقل قول از جناب غلامي اين مطلب برگي از تاريخمان بوده است و برگرفته از ذهن وي نيست. اما اقاي باقري بدون هيچ منبع موسخ و اطلاعات دقيقي افکار شخصي خودرا بيان کرده و مستقيماً توهين به شخص کرده- گويي که اين مطالب عقيده ي خود فرد است. به قول بنارانه89 اين بحثها بايد حضورا انجام پذيرد تا ذهن مردم را خدشه دار نکند. و بنارنه به حاشه نپردازد. با احترام.