سلام عليکم
فکر کنم اقاي ابراهيمي کمي تندروي کرده است و فقط قسمتي از اين مطالب صحت دارد/ در ضمن ذکر نشده است که مطالب گرفته شده از کجاست زيرا که وي سن و سال چنداني ندارد که از خود باشد و يا اگر از بزرگان اقوام خود گرفته نمي توان به اسبات رساند.
اقاي ابراهيمي لطفا به اين سوال و سوالهاي قبلي پاسخ قابل قبولي دهيد. متشکريم.
با احترام اينجانب درمقالاتي که دررابطه با بافت روستاي بنار درهمين وبلاگ نوشته ام و مي توانيد در بخش اجتماعي، آنان را بخوانيد ، به سه مرحله از جا به جايي اين روستا اشاره کرده ام. اما درمورد ساکنان اوليه ي بنار، آقاي ابراهيمي خاستگاه مردم بنار را با ذکرچندمکان نام برده اند که به نظر مي رسد ايشان مي خواهند بگويند که مردم اوليه ي بنار، اين افراد بوده اند و درجايي ديگر مي نويسند که « قبل ازمردم بنار هم درگذشته ي بسيار دورتر عده اي دراين محل زندگي مي کرده اند » . با اين جمله مي توان حدس زد که ايشان ، تنها مهاجران را مردم بنار مي داند درحالي که با استناد به نوشته ي وي بايد گفت ، قبل از ورود مهاجران به بنار، عده اي از ساکنان اوليه ي روستا، در اين مکان به زندگي مشغول بوده اند و با ورود مردمي مهاجر از جاهاي مختلف، کم کم با هم آميختند و يکي شدند و روستايي يک پارچه و متحد را ساختند و اين خود دليلي برمهاجرپذيري بنار است که آقاي ابراهيمي به آن اشاره داشته اند. نکته ي ديگر دررابطه با مرز دشتستان و شبانکاره است که درتقسيمات کشوري، تمام قسمت هاي نامبرده را دشتستان مي گويند.
«بسمه تعالي»
با سلام؛
از جناب ابراهيمي تشکر مي کنم؛ اطلاعات خوبي است هرچند که نوشته نشده مطالب از کجا گرفته شده است!؟
با سپاس.