آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ جعفري 
ارم نيوز : علت سرماخوردگي عمدتا ويروسي است که در اين صورت، معمولا ظرف مدت 3 تا 5 روز حتي اگر درمان نيز انجام نشود، سرماخوردگي خود به خود از بين مي‌رود.
دکتر سيد عليرضا مصباحي دبير انجمن راينولوژي استان فارس در گفت وگو با ايسنا با اشاره به گلودرد، تب، آبريزش بيني، بدن درد، عطسه، اشک ريزش، بي‌حالي و سردرد به عنوان علايم سرماخوردگي معمولا ساده، خاطرنشان کرد: بالاي 90 درصد موارد حتي چنانچه بيمار از هيچ دارويي نيز استفاده نکند، اين بيماري خود به خود از بين مي‌رود.

اين عضو جامعه جراحان گوش، حلق و بيني آمريکا افزود: بايد دوران 3 تا 5 روزه بيماري برطرف شود و نيازي به استفاده از آنتي بيوتيک نيست و نبايد خودسرانه از آنتي بيوتيک استفاده كرد. همچنين افراد نبايد با شروع هر گلودردي تقاضاي تزريق پني سيلين از پزشک داشته باشند.

وي اضافه کرد: چنانچه علايم بيماري سرماخوردگي بيش از 3 تا 5 روز به طول انجامد يا ترشحات چرکي از بيني بيش از 5 تا 7 روز به طول انجامد، ممكن است که سينوس‌ها دچار عفونت‌هاي چرکي شده باشند که در اين موارد حتما بيمار بايد به پزشک مراجعه كند و بر اساس صلاحديد پزشک نياز به استفاده از آنتي‌بيوتيک دارد.