ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ جعفري 

ملت‌ها+عكس
ارم نيوز : روي اتوبوس تيم ملي فوتبال ايران علاوه بر پرچم سه رنگ کشورمان شعار "شاهزاده‌هاي پارسي" نقش بسته که به دو زبان فارسي و انگليسي نوشته شده است.
شبکه ايران: اتوبوس 16 تيم حاضر در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا صبح امروز در دوحه، محل برگزاري مسابقات رونمايي شد و روي اتويوس تيم ايران شعار "شاهزاده‌هاي پارسي" نقش بسته بود.به گزارش سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا، اين اتوبوس‌ها 45 صندلي دارد و براي حمل و نقل مربيان، بازيکنان و اعضاي تيم از هتل محل اقامت به زمين تمرين و مسابقه در نظر گرفته شده است و بر روي هر کدام از آنها پرچم کشور مربوطه و شعار آنها در اين رقابت‌ها درج شده است.
روي اتوبوس تيم ملي فوتبال ايران علاوه بر پرچم سه رنگ کشورمان شعار "شاهزاده‌هاي پارسي" نقش بسته که به دو زبان فارسي و انگليسي نوشته شده است.
عراق مدافع عنوان قهرماني با اتوبوسي که شعار "شيرهاي بين النهرين" را بر بدنه خود دارد، دورتادور قطر را طي خواهد کرد. تيم ملي فوتبال استراليا نيز شعار "ما رعد هستيم از جنوب" را براي خود انتخاب کرده است. شعار تيم‌هاي حاضر در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي 2011 آسيا توسط هوادارن تيم‌ها انتخاب شده است.
پانزدهمين دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي آسيا از 17 دي‌ماه به ميزباني قطر آغاز خواهد شد. تيم ملي فوتبال کشورمان در گروه D اين مسابقات به مصاف تيم‌هاي عراق، کره شمالي و امارات خواهد رفت.
پاسخ

آقاي جعفري عزيزفقط مي تونم مثل هميشه بگم : ممنون