سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پس از یک سال واندی که ازحیات بنارانه می گذرد افتخارمی کنیم که توانسته ایم گوشه هایی از داشته هایمان را معرفی کنیم واین درحالی است که اگر تمام عمر هم به این کار مشغول باشیم باز هم ناگفته ها بسیار است اما :

1-    پیش ازاین بعضی از دوستان مثل احمد روزبه با وبلاگشان نام بنار را دردنیا مطرح کرده بودند . خوشبختانه روز به روز به این دوستان افزوده می شود به عنوان نمونه وبلاگ آقای حسن باقری تا کنون بخش های بسیار زیبایی از بناررا معرفی کرده است.به امید روزی که هرکدام از ما وبلاگی داشته باشیم و همگی به معرفی روستایمان بپردازیم .

2- تا کنون مجله ی پارسی بلاگ نمونه ای از نوشته های بنارانه را به عنوان نوشته های برگزیده ی خود انتخاب کرده که ضمن تبریک به صاحبان آن قلم ها ، به آن ها اشاره می کنیم :/* : غذای محلی از خانم قاسمی(تهیه ی او کرکو) /* :خاطرات کودکی – خاطرات از امان الله ابراهیمی/* : گرازها و ما – خاطرات از احمد روزبه/ *: اون موقع ها – خاطرات از احمد روزبه /*: خواب – از طلا عوضی/ *: زلزله ی بم ویک خاطره – از محب بی باک/ *: مفاخر بنار- زندگی نامه ی امرالله ابراهیمی به کوشش قاسم شجاعی

3- یکی از دوستانی که ازابتدای حضور بنارانه ، همکاری مستمر و چشمگیری با بنارانه داشت، آقای مسلم جعفری است. بر آن شدیم تا ازاین به بعد، بخش مستقلی به نام ایشان و ، زیر نظرشان داشته باشیم.

4- تاکنون عکس هایی از بنار تهیه شده که اززوایای مختلفی بوده که هرکدامشان درجای خود ارزشمند است اما اخیراً آقای عباس پرتابیان دست به کاری بزرگ والبته خطرناک زده وبا نصب پروند برفراز دکل مخابرات بنار، عکس های هوایی بی نظیری تهیه کرده اند که همین جا ازایشان تشکر کرده ودرآینده ای نزدیک از آنان استفاده خواهیم کرد.

5-وبلاگ روستای بنارآب شیرین چندی پیش از طرف وبلاگ روستاهای ایران به عنوان وبلاگ برگزیده انتخاب شد که این نتیجه ی زحمات همه ی دوستان بنارانه اعم از نویسندگان و خوانندگان آن است.

6- بنارانه ازتمام اشخاص حقیقی و حقوقی که میل داشته باشند از طریق این وبلاگ ، دست به تبلیغات برای املاک، شرکت ها ، مغازه ها، اجناس و... بزنند دعوت به عمل می آوردو درچهارچوب موازین قانونی درخدمت آن هاست ./ با احترام

بنار آبشیرینتوضیح : عکس ها، آقای عباس پرتابیان راحال عکسبرداری از روستای بنار نشان می دهد.این عکس ها از وبلاگ آقای حسن باقری گرفته شده و دوستان علاقمند برای دیدن سایر عکس ها می توانند به وبلاگ ایشان پیوند بنارانه مراجعه کنند .

بنار آبشیرین





تاریخ : جمعه 90/10/23 | 12:15 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.