سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با سلام خدمت تمامی مخاطبین محترم و دوست داشتنی و دوستدار بنارانه. از تمامی افرادی که وقت گذاشته تا مطالب نظرخواهی(همه پرسی) را مطالعه کنند و در این نظر خواهی شرکت کرده اند کمال تشکر را دارم.

 این یک نظر سنجی بود تا ما با مخاطبین محترم و همچنین خواسته های آنها برای ارتقاء یافتن "بنارانه"، بیشتر آشنا شویم. حقیر از همین چند نظر که شاید نظرات دیگر دوستان هم در همین چارچوب باشند نتیجه ای را هرچند ناقص، حاصل می کنم. همانطور که از نظر دوستان پیداست هر یک از ما تقریباً بیش از 4بار به گونه ای برای ورود به وبلاگ بنارانه وارد دنیای مجازی می شویم و به طور متوسط بیش از 30دقیقه از وقت 24ساعته ی خود را به بنارانه اختصاص می دهیم و اکثر مطالب وبلاگ را مطالعه می کنیم و همچنین دوستان و آشنایان خود را به بازدید از بنارانه دعوت می کنیم. پس بهتر است مطالب و نظراتی که افراد و شخصیت ها را طرد می کنند و تا حدی به دور از شأن و منزلت افراد است را در وبلاگ درج ننماییم. زیراکه باعث بعضی کنشهای منفی می شود که این خود، لطمه به وبلاگ هم خواهد زد. همه ی ما از راه اندازی وبلاگ خوشحال شدیم؛ پس باید در حفظ و نگهداری آن هم کوشا باشیم تا روستایمان بنار سربلند باشد که این فقط همت و همکاری همه ی ما را می طلبد. از نظر هر یک از دوستان قسمت های مختلفی از وبلاک جذاب است. به گونه ای که بعضی اشخاص، بعضاً با وجود داشتن اینترنت در منزل یا محل کار، در مواقع ای که خارج از مکان های فوق هستند باز هم به کافی نت می روند و این جذابیت شاید به خاطر واقعیت گرا بودن و صمیمانه نوشتنِ نویسندگانِ آن است. همچنین ما را در ساعات مختلف شبانه روز حتی پاسی گذشته از شب به پای اینترنت می نشاند و طبق نوشته های دوستان، افرادی که ساکن بنار بودند و هستند اگر یک بار وارد وبلاگ شوند آن را همواره دنبال خواهند کرد. پس نتیجه می گیریم که تمامی قسمت های وبلاگ بسته به نوع خود، جالب است و علاوه بر حفظ این قسمت ها حتی می توان موضوعات جالب دیگری، همانطور که در نظرات مربوطه، دوستان اشاره کردند هم به آن افزود که بعضی افراد هم تمایل به همکاری دارند.(نمونه بارز آن "بنار به روایت از تصویر"). بیشتر افراد با نام مستعار ظاهر شدن را رد می کنند و بهتر است در بیشتر موارد در صورت امکان، از نام واقعی خود استفاده کنیم تا سوءظنی پیدا نشود و وبلاگ "بنارانه" شفاف تر جلوه کند که این خود، باعث جذابیت وبلاگ هم خواهد شد. بنده نیز در پایان مطلب، خود را معرفی خواهم کرد. همکاران بنارانه هرچند یک بار اگر گردهم آیند و جلسه ای با موضوعات مختلف برای ارتقاء وبلاگ "بنارانه" برگزار کنند به جذابیت و کیفیت آن کمک خواهد کرد. اکثر دوستان نیاز همکاری خود با وبلاگ را تأیید می کنند. همانگونه که می بینیم علاوه بر مدیریت محترم وبلاگ و خانواده ی محترم آن همه ی افرادی که در صحنه ی "بنارانه" حضور دارند، منجمله مخاطبین، به گونه ای از فعالترین اند! گفتنی است که شمایید که به وبلاگ قوت می بخشید و اگر هریک از ما قسمتی را که اداره می کنیم از آن کنار بکشیم در واقع خواهیم دید که بنارانه نیز باید کنار بکشد. همه ی ما با کمک به "بنارانه" در تبدیل شدن به سایت و ساپورت کردن آن در زمینه های مختلف توافق نظر داریم و این نشان دهنده ی دوست داشتن وبلاگ و در نهایت ولایتمان است؛ پس می توان منبع ای که راحت در دسترس افراد باشد را جهت کمک معرفی کرد. (برای مثال: می توان یک شماره حساب به بنارانه اختصاص داد) بیشتر افراد با نام وبلاگ، "بنارانه" موافقند؛ شاید به دلیل کوچک، روان، ساده و معنادار بودن آن؛ همچنین با کمک دوستان گرامی به خصوص جناب نیما غلامی می توان قالب وبلاگ را نیز جذاب تر کرد.

خارج از بحث :

در این حال بعضی افراد هم هستند که روزانه در چند نوبت وارد وبلاگ می شوند ولی مطالب را بدون نظر رها می کنند؛ درحالی می توانند با ارسال نظر خود به نویسنده متن، انگیزه داده و این خود، وی را برای تهیه و ارسال مطلب بعدی تشویق می کند. در نهایت از تمامی مخاطبین محترم از کم و کیف مطلب پوزش می طلبم.  از تمامی دوستان و مخاطبین محترم بنارانه که این مدت به دلایلی، نظرات و مطالب نچندان جالب بنده را با نام مستعار (هم ولایتی) می دیدند و مارا تحمل می کردند و مورد لطف خود قرار می دادند صمیمانه تشکر می کنم؛ اما نظر به درخواست بعضی از دوستان و احترام به نظر اکثر مخاطبین محترم، پرده از چهره خود (هم ولایتی) برمی دارم و هم ولایتی، کسی جز هم ولایتیِ حقیرِ شما، حسن(رسول) باقری نیست. امیدوارم که مطالب مورد توجه شما دوستان قرار گرفته باشد.

 82070082468459230468.jpg





تاریخ : پنج شنبه 90/9/24 | 11:39 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.