سفارش تبلیغ
صبا ویژن

·       حیف نون می ره دکتر، می گه آقای دکتر من چشمام ضعیفه. دکتر می گه تا چه حد ضعیفه؟ حیف نون می گه شما اون مگسی رو که روی دیواره می بینین؟ من نمی بینمش!
* معلم: فعل کشیدن را صرف کن.شاگرد: کشیدم کشیدی پاره شد!

 ·         * حیف نون سوار مترو می شه، تفنگ در میاره به راننده مترو می گه یالا برو دوبی!

 ·         * حیف نون می ره دستشویی، می زنه آفتابه رو لتو پار می کنه.بهش می گن: چرا آفتابه رو این جوری کردی؟ می گه: برام ژست گرفته بود!

 ·         * به بزه می گن چرا زنگولت صدا نمی کنه؟ می گه گذاشتمش رو ویبره!

 ·         * حیف نون می افته توی چاه، می گه خدا رو شکر تهش سوراخ نبود!

 ·         * دانش آموزی داشت سر کلاس چیزی می خورد، معلم پرسید چی می خوری؟ گفت: نمی خورم! آلو خشک رو گذاشم توی دهانم تا خیس شه زنگ تفریح بخورم!

 ·         * تومراسم ختم بلندگو می گه: مرحوم وصیت کرده سیاه نپوشین. حیف نون داد میزنه: مرحوم غلط کرده! ما به احترامش می پوشیم!

 ·         * دو باجناق به نام های کافی ونعمت سوار یک خر بودند.نعمت گفت اگر یک خر دیگر بود، کافی بود.
کافی گفت همین هم که هست نعمت است!

* اصفهانیه آب معدنی می خره، به زنش می گه حاج خانم آب بریز توش، این خیلی غلیظه!
* دو تا آبادانی به هم می رسن. اولی می گه: جات خالی… دیروز رفتم شکار، هفت تا خرگوش، چهار تا آهو و سه تا شیر شکار کردم.دومی می گه: همش همین؟اولی می گه: بابا! آخه با یک تیر مگه بیشتر از اینم می شه؟دومی می گه: تازه تفنگ هم داشتی؟

                              ***

سطل آشغال :وسیله‌ ای ا‌ست موجود در خیابان‌ها جهت ریختن زباله در اطراف آن !

 اوراقچی :تنها موجودی که زن ها را بهترین رانندگان دنیا می داند !

 حراج : اصطلاحی‌ است که در آن به قیمت اصلی کالا درصدی اضافه کرده و با ماژیک قرمزروی آن را خط زده و قیمت اصلی کالا را در زیرش درج می‌کنند …!

 رئیس :فردی که وقتی شما دیر به سر کار می‌روید ،خیلی زود می‌آیدو زمانی که شما زود به اداره می‌روید، یا دیر می‌آید و یا مرخصی است …!

 بزرگراه :نوعی پیست رالی به همراه یادگیری به روز ترین فحش‌های روز!

 شب امتحان :شب التماس به درگاه خداوند !

شب توبه !البته مجموعه برگه های کمک آموزشی - تقلب - هم بد نیست.

 تحقیق :Copy   &  Pasteکردن مقالات اینترنتی !بیرون هم که پروژه می فروشن …

 گارانتی :یک اسم صرفا زیبا و خوش تلفظ که تنها کابرد آن در هنگام خرید است !وقتی هم می بری میگن : تعویض که نداریم ،روی اون جای انگشت دست خورده هست !

 بیمه‌ عمر :قراردادی که شما را در تمام عمر فقیر نگه می دارد تا شما پولدار شوید و بمیرید، آنگاه  مراسم کفن و دفنتان آبرومندانه برگزار شود !

 سریال : فیلمی‌ است چند قسمتی، که روش مصرف مواد مخدر و آخرین شیوه‌های دزدی را به شما آموزش می ‌دهد …!

 تلفن همراه : وسیله‌ای جهت کلاس گذاشتن، آهنگ گوش کردن ، عکس و فیلم گرفتن و نهایتا اس ام اس بازی!

 گرانی :واژه ای است زاده‌ توهم غربیان که تاکنون مشاهده نشده است مترو : سونای بخار عمومی و متحرک با شمیم دلنواز عرق نعناع  و گلاب!

 عذرخواهی : از مد افتاده است و به جای استفاده از کلمات معذرت می خوام ، ببخشید ، متاسفم! از کلمه های : حالا بی خیال شو ، خیلی خب بابا ، ای بابا خب بابا ، خودتو لوس نکن ! و … استفاده

می‌شود!

 خودپرداز : دستگاهی‌ است که همیشه‌ خدا باید برای رسیدن به آن در صف ایستادو اگر صفی در کار نباشد بیشتر اوقات خراب است !اونجاهایی هم که ظاهرا سالمه و خلوته ، وقتی میری، کارتت رو می ذاری یهو می بینی کارتت رو قورت داد !

 شناسنامه یا کارت ملی : دفترچه و کارتی که هرکدام از آن ها بدون دیگری فاقد ارزش بوده و حتما جفتشان لازم هستند !اگر کارت ملی بدی شناسنامه می خوان و بالعکس.

 





تاریخ : چهارشنبه 90/9/23 | 9:52 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.