سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبریخبری

شامگاه پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه 1401،مراسم رونمایی از جلد چهارم کتاب گوهری درخاک با محوریت ورزش روستای بنارآب شیرین باحضور مسولان،هنردوستان ،ورزشکاران و اهالی روستا در سالن انجمن سینمای جوان برازجان برگزار گردید.در این مراسم پس از پخش کلیپی از ورزشکاران فقید روستا و قرائت فاتحه، نادر آزاده ( مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی سازمان تامین اجتماعی کشور)سخنانی پیرامون ورزش و فرهنگ و اینکه با ورزش می توان به شناخت فرهنگ سرزمینمان به جهانیان کمک کنیم و باید مسولان همت و تلاش بیشتری برای جذب جوانان به ورزش در کشورکنند تا درکنار آن به فرهنگ سازی برای جوانان پرداخته شود.ایشان در ادامه در رابطه با تألیفات استادمحمدغلامی سخنانی ایرادنمود و گفت که باید قدر استادغلامی و امثال ایشان را دانست که با کمترین توقعی برای اشاعه فرهنگ و ادب این مرز وبوم تلاش می کنند.
خبری

در ادامه در دوبخش موسیقی اجرا شد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت. بخش بعدی مراسم،پخش قسمت هایی از فیلم مستند از زندگی فرهنگی،ادبی،اجتماعی،هنری... استادغلامی بودکه توسط انجمن سینمای جوان بوشهرتهیه شده بود.
استاد محمدغلامی سخنران بخش پایانی مراسم بود که ضمن قدردانی از همه کسانی که در راه چاپ ونشر کتاب و همچنین مراسم رونمایی ایشان را همراهی کردند، به چگونگی نوشتن کتاب های گوهری درخاک پرداخت. ایشان گفت که مطالب و موضوعات این کتاب ها حاصل بیش از 30 سال یادداشت برداری وتحقیق بنده هست که البته بسیاری ازدوستان هنرمند و همولایتی ها در این راه مرا یاری کرده اند.
در ادامه باتوجه به نزدیک بودن زادروز استاد(دوم خرداد)،جشن مختصری برگزارگردیدکه کیک تولد توسط ایشان وهمسرشان برش شد.
در پایان مراسم پس از رونمایی از کتاب ،از تعدادی از حامیان چاپ کتاب و ورزشکاران شاخص روستا با اهدا کتاب قدردانی بعمل آمد.
اضافه می شود که قرار هست کتاب گوهری در خاک که ویژه روستای بنارآب شیرین هست در 10 جلد و با محوریت های مختلف از جمله تاریخ،طبیعت و کشاورزی، دین و مذهب،ورزش،جبهه وجنگ،فرهنگ ،هنر،باورها ...به چاپ برسد.
پ ن : اضافه می شوداین مراسم باهمکاری شورای اسلامی ودهیاری وهمچنین باشگاه فرهنگی ورزشی اتحادبنار آب شیرین برگزارگردید.
پ ن : باسپاس از مدیریت انجمن سینمای جوان برازجان(حمیدعلیزاده) وپرسنل انجمن
پ ن : باسپاس از سایت های سخن مردم و دیارجنوب

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری
خبری
خبری
خبری
خبری
خبری
خبری
خبری
خبری
خبری
خبری


خبری


خبری




تاریخ : دوشنبه 101/3/2 | 11:3 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.