سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبری

خبری

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان، آفتابی ترین روز خلقت و مژده سپیده دم رهایی جاودانه انسان‌های ستمدیده از بند طاغوتیان عدالت ستیز و حقانیت گریز زمین است.

نیمه شعبان، میلاد ابرمردی که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند؛ آخرین منجی که بنابر مشیت الهی از نظرها غایب گشت ، لیکن جهان همواره از وجود مبارکش همچون خورشید پشت ابر بهره‌مند می‌شود، او حجت خدا در عصر غیبت است و هرگز زمین خالی از حجت نخواهد بود.

چه مبارک است میلاد بزرگ امامی که برپا کننده عدالتی است که اساس بعثت انبیاء(ع) است و چه فرخنده است زاد روز آن ذخیره عالم هستی که جهان به ظهورش خواهد بالید و زمین از عدل و دادش معطر خواهد شد و پرچم عدالت و رحمت حق تعالی بر بسیط دو گیتی به اهتزاز درخواهد آمد.

اینجانب، میلاد مسعود‌ یگانه‌ منجی عالم بشریت‌، حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداه) را به همه مسلمین جهان، هموطنان عزیز، خصوصاً مردم شریف و ولایتمدار روستای بنارآبشیرین ، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و همچنین عزت‌ و اقتدار روز افزون‌ نظام‌ مقدس جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ و پیروزی‌ مستضعفین‌ عالم‌ و نابودی‌ دشمنان‌ اسلام‌ را مسئلت‌ می‌نمایم.

نوشاد باقری
نایب رئیس شورای اسلامی روستای بنارآبشیرین

خبری




تاریخ : چهارشنبه 99/1/20 | 11:25 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.