سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبری

خبری
یکشنبه 1397/10/23
ساعت 10صبح

در دومین روز از سفر استانی،استاندار محترم به دشتستان
نماینده محترم استاندار دکتر بحرانی مدیرکل دامپزشکی استان و دکتر ضرغامی مدیردامپزشکی شهرستان دشتستان در روستای بنارآبشیرین جهت بازدید از پروژه ها و مشکلات روستا حضور به عمل آوردند.

ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمد گویی خدمت این عزیزان اولین بازدید ایشان از چمن مصنوعی روستا و مشکلات مالی که کار را برای شورا و دهیاری بسی دشوار کرده و امید است هرچه زودتر این مشکلات برطرف شده تا جوانان روستا بتوانند از این مکان کاملا ورزشی استفاده کنند.
درادامه از منزل مسکونی که به عنوان مدرسه جهت تحصیل دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیردبازدید کردند.دردیدار با آموزگار و دانش آموزان مدرسه ،مشکلات آنهاراازنزدیک دیدند که کلیه دانش آموزان از جناب بحرانی فقط خواستار یک مدرسه درخور نام روستا بودند که جناب بحرانی ابراز امیدواری کردند پیگیری های لازم جهت احداث مدرسه را در دستور کار و اولویت قرار خواهند داد،درپایان هدایایی از طرف دکتر بحرانی ، شورای اسلامی و دهیاری روستا به رسم یادبود تقدیم به دانش آموزان عزیز شد.


بازدید ازخانواده شهید صفرشجاعی به نیابت از تمامی خانواده های محترم شهدای روستا

در منزل شهید صفر شجاعی با مادراین شهید عزیزوعالیقدر دیدار کردند و از نزدیک پیگیرمشکلات و خواسته های به حق ایشان شدند .دکتر بحرانی لوح یادبودی را تقدیم مادر شهید کردند وبرای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت راازخداوندمتعال خواستار شدند.   

خبری
خبری
سومین بازدید مربوط به بوستان امید و نواقص بوستان می شد، همانطور زیرسازی کوچه ها که الان نزدیک به سه سال از عمر زیر سازی می گذرد ولی هنوز آسفالت به روستا جهت اتمام پروژه تعلق نگرفته است.

بازدید از خانه بهداشت 

مشکلات خانه بهداشت یک به یک برای دکتر بحرانی توسط بهیار سرکار خانم سلیمی .نوشادباقری و بهروز بهروزی اعضای شورای اسلامی روستا توضیح داده شد. دکتر بحرانی همان لحظه ازطریق تلفن همراه پیگیر برطرف شدن مشکلات خانه بهداشت روستا تا پایان اسفندماه شدند .                                                                                                                                                       

و آخرین بازدید دکتر بحرانی و ضرغامی از مساجد و دیدار یک ساعته با تعدادی ازاهالی روستای بنار آبشیرین وصفی آبادبود و از نزدیک به درد دل مردم و دغدغه و مشکلات مردم پرداختند که از مهمترین خواسته مردم تامین نفت در روستا وهمینطور افزایش سبوس و آرد روستا بود.                                                                                                                                                             
در پایان مشکلات آب هم بررسی شد .مردم خواستار نصب تسویه خانه جهت برطرف کردن مشکلات آب شدند.ساعت 12:45دقیقه پایان بازدید ها بود.                                                   
 
پ ن : گزارش ازنوشادباقری --- عکاس : حسین خمیسی

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری

خبری


                                                                                                                                                                                                                          




تاریخ : سه شنبه 97/10/25 | 11:56 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.