سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبری

خبری

به گزارش پایگاه بسیج شهدا،در بیست و هفتمین روز از فروردین ماه 1397بعد از برگزاری نماز مغرب و عشا وتلاوت آیاتی از کلام ا.. مجید در مسجد صاحب الزمان(ع)روستای بنارآبشیرین مراسم تودیع  صفر باقری و معارفه حسین جعفری فرزند مندنی به عنوان فرمانده جدید پایگاه شهدای روستابرگزار گردید.
دراین مراسم که با حضور برادر رزمنده جمشید زاهدی به نمایندگی از طرف خانواده معظم و معزز شهدای روستا,تعدادی از رزمندگان,بسیجیان و رییس واعضای محترم شورای اسلامی,اهالی محترم روستا برگزارگردید,  محمد رضا باقری به نمایندگی از طرف اهالی روستا از فعالیت ده ساله صفر باقری در دوره تصدی مسولیتشان تمجید و تشکر نمودند,در ادامه صفر باقری با عرض خیر مقدم خدمت حضار محترم وادای احترام و صلوات به پیشگاه آقا امام زمان(عج),ونایب بر حقش امام خامنه ای(مد ظله),شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم به تشریح عملکرد ده ساله خود پرداختند از جمله:
1-ارتقا گروه مستقل به پایگاه بسیج روستا
 2-رواج وهمگانی نمودن فعالیت های فرهنگی چون یادواره شهدا,جشن نیمه شعبان,عید غدیر,شبی با رزمندگان,پیاده روی خانوادگی,اربعین,مراسم ورزشی دهه ی فجر انقلاب اسلامی,سرکشی حداقل سالی یکبار به خانواده معظم شهدا و ....
3-شرکت فعال و مشاوره در توسعه و بازسازی مسجد امام سجاد(ع) و حسینیه اعظم و تابلوی بتونی نماز میت
4_تهیه یک قطعه زمین جهت پایگاه و پیشرفت فیزیکی ساختمان پایگاه.
و... ونهایتا با دعوت همگان به وحدت کلمه وهمکاری با فرمانده جدید,آمادگی خود را جهت همکاری با حسین جعفری(فرمانده جدیدپایگاه) در تمام زمینه ها اعلام نمودند. و سپس جناب سروان صمیمی با تشریح کلام رهبری که بسیجی بازنشستگی ندارد,برای هردو برادر آرزوی موفقیت نمودند.در انتهای مراسم از برادران صفر باقری و حسین جعفری با لوح تقدیر و حکم مسولیت تشکر به عمل آمد.
پ ن :باسپاس ازجناب صفرباقری بابت ارسال گزارش 
پ ن :شورای نویسندگان بنارانه ضمن قدردانی وسپاس ازجناب صفرباقری وزحمات چندین ساله ایشان برای ارتقاءفرهنگ وفعالیت های اجتماعی در روستا،برای فرمانده جدیدپایگاه بسیج شهداجناب حسین جعفری درسمت جدیدآرزوی موفقیت می نماید.

خبری
خبری
خبری
خبری
خبری
خبری
خبری
خبری
خبری
خبری
خبری
عکس : قاسم شجاعی




تاریخ : شنبه 97/2/1 | 8:47 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.