سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنارانه در شهریور ماه 1389 آغاز به کار کرد و تا امروز شش سال و نیم را می گذراند . در این مدت ، سعی کرده ایم که مطالب درج شده در وبلاگ ، تولیدی باشد نه این که آماده از اینترنت تهیه کنیم . البته اگر در جایی خبری مربوط به بنار دیدیم نیز آن را در اختیار دوستان قرار دادیم . این یکی از امتیازات بزرگ بنارانه نسبت به سایر وبلاگ هاست . آنچه که اکنون مورد نظر است این است که تا کنون مطالب بنارانه را به صورت چند جلد کتاب درآورده ایم تا در اختیار دوستداران این وبلاگ باشد . تا کنون سه جلد از بنارانه به این صورت صحافی شده است :

بنارانه جلد اول  - مطالب بنارانه مربوط به سال 1389

بنارانه جلد دوم – مطالب بنارانه مربوط به سال 1390

بنارانه جلد سوم – مطالب بنارانه مربوط به سال 1391

در نوروز امسال نیز جلد چهارم بنارانه صحافی خواهد شد و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت . جلد چهارم بنارانه  شامل مطالب بنارانه در سال های 1392 و 1393 می باشد . این مطالب عبارت اند از :

اخبار  ، گزارش ها  ، زندگی نامه ی شهیدان  ، ربع قرن پیش شامل حوادث و اتفاقات بنار در سال های 1367 و 1368 ، گفتگو با محمد رضا باقری ،  نتایج ، ترکیب و شرح بازی های فوتبال در سال های 1392 و 1393 ، خاطرات و مقالاتی از مسعود آتشی ، مهندس محمود کریمی ، احمد روزبه ، داراب جعفری ، کریم خدادادی ، واژه های محلی ، شعر هایی از حبیب زمانی ، امان الله ابراهیمی ، محمد غلامی   ، پیام های قدر دانی ،  تبریک و تسلیت مربوط به سال های 92 و 93 و بسیاری مطالب خواندنی دیگر .  دوستانی که می خواهند جلد چهارم بنارانه  را در اختیار داشته باشند ، می توانند در فروردین ماه 1396 به این نشانی : برازجان خیابان فردوسی . کپی مهر آیین . آقای بردبار  مراجعه کنند     .

 

 





تاریخ : سه شنبه 95/12/24 | 6:5 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.