• وبلاگ : وبلاگ اختصاصي روستاي بنار آب شيرين
  • يادداشت : زن و جامعه / بتول قاسمي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مسلم جعفري 

    اگر بخواهيد يکي از اين درختها داشته باشيد بايد خيلي صبور باشيد چرا که 100 سال طول مي کشد اين درخت رشد کند.

    به گزارش «24»، «جابوتيکابا» نام درختي است که بيشتر در کشورهاي آمريکاي لاتين و آمريکاي جنوبي مثل آرژانتين و برزيل رشد مي کند. ميوه هاي اين درخت به طور مستقيم روي شاخه و تنه هاي آن رشد مي کند.

    در فرهنگ هاي لغت گياهان دارويي اين درخت «عودالبرق» ترجمه شده است. اگر بخواهيد يکي از اين درختها داشته باشيد بايد خيلي صبور باشيد چرا که 100 سال طول مي کشد اين درخت رشد کند.

















    + مسلم جعفري 

    با سلام خدمت استاد غلامي دل آقاي حميدي را بدست بياريد او مدتي دربنارانه فعال بود ما دوستش داريم بگو برگرد.
    + مسلم جعفري 

    با سلام خدمت سركار خانم قاسمي اگراشتباه نكنم فمنيست (حقوق زنان)درسال 1960درامريكا واروپا شروع شدوهمه گير شده مخصوصآ بعضي جوامع اروپايي كه زنان ومردان دركليه امور برابرند مثل كشورسوئد در ايران هم در دو دهه اخير تقريبآحقوق زنان رعايت ميشود دربحث تصميم گيري براي ازدواج وشاغل بودن زن شركت در انتخابات وتصميم گيريهاي اجتمايي نقش زنان بيشتر ديده ميشود.
    + بتول قاسمي 
    چند کلامي خدمت بزرگواراني که مطلب مرا مورد نظرسنجي قرار داده اند.مادر شهري زندگي مي کنيم که فقر بيداد مي کند مطلبي را که شما مطالعه کرده ايد چيزي جز حقيقت نبوده ومن آن را با چشم خودم ديده ام، شايد شما در جايي و يا زماني زندگي مي کنيد که اين جور آدمها را نديده باشيديا نباشند. حرف شما را بسيار متين و با ارزش مي دانم درست در دنياي امروز که زني در خانه نمي نشيند و در دانشگاه ها و جامعه پابه پاي مردانشان در اوج هستند ولي اين را هم نبايد فراموش کنيم که بله هستند افرادي که(مرد) که از فرط نداري روحي يا جسمي از خانه و کاشانه ي خود فرار مي کنند و در اينجا زن است که بايد نقش پدر و مادر را ايفا کند او در خانه مادر است و در بيرون پدر و اينجا به نظرشما هنوز براي اين افراد ناز و نعمت فراوان است؟زندگي ايده آل است؟
    + احمد روزبه 

    باتشکرازخانم قاسمي

    نقش زن در جامعه بالاتر از نقش مرد است؛ براي اينكه زنان، بانوان، علاوه بر اينكه خودشان يك قشر فعال در همه ابعاد هستند ،قشرهاي فعال را در دامن خودشان تربيت مي كنند

    + الله كرم 
    با سلام. خانم قاسمي، منظوز شما از فرازهاي اوليه و انتهايي صحبتهايت چيست؟ ابتدا خيلي تند وارد شده اييد. اينطور نيست. شايد نگاه به زنان در20 سال قبل و شايد خيلي قبلتر به شکلي که ابتدا عنوان داشته اييد بوده باشد اما در حال حاضر چنين نيست. صحبتهاي اوليه شما را مي توان اينطور تلقي کرد که زن بالفطره موجودي ضعيف و مورد تحقير اجتماع است همانطور که يکي از حقوقدانان به نام لومبروزو معتقد بود که فرد مجرم، بالفطره مجرم است. اين اشتباه است. در عصر کنوني زنان نقشهاي بسيار مهم و حياتي در زندگي دارند و احترام به آنها براي تک تک مردها واجب است و...