• وبلاگ : وبلاگ اختصاصي روستاي بنار آب شيرين
  • يادداشت : روات - محمد غلامي / قسمت هشتم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + هم ولايتي 

    «بسمه تعالي»

    با سلام؛

    بنده خيلي دوست دارم که يکي از همکاران بنارنه باشم اما بنا به دلايلي قابل نيستم؛ اميد است که در آينده بتوانم بنارانه اي شوم.

    با سپاس.

    پاسخ

    دوست نازنين سلام. ما به وجودت افتخار مي كنيم . همين الان هم دوست بنارانه اي هستي . مي تواني با نام اصلي يا مثل همين الان با نام مستعار با بنارانه همكاري بكني و موضوعي را دنبال كني و براي ما بنويسي مثلا درباره ي كشاورزي يا طايفه ها و تيره هاي بنار يا زمين هاي بنار يا شغل هاي مردم بنار يا چيزهايي كه دريادداشت قبلي نوشتم يا چيزهاي ديگري و نحوه ي ارسال نوشته ات نيز درصورتي كه نخواهي خودت را معرفي كني ، به همين صورت نوشتن در بخش نظر ها بيايد و ما آن را به موقع روي صفحه ي اصلي قرار مي دهيم . ممنون از حضورت .
    + هم ولايتي 

    «بسمه تعالي»

    با سلام؛

    جالب بود؛

    طفلکي بُتِلَک با اينکه زيرک بود اما ديري نکشيد که از بين رفت.

    بايد درس گرفت!

    با سپاس.

    پاسخ

    سلام به هم ولايتي عزيز . ممنون كه مرتب به وبلاگ سرمي زني و يادداشت و نظر مي گذاري . درمورد روات ها ، اگر خودت هم بتواني كمك كني و برايمان جمع آوري كني خيلي عالي است و يا درباره ي چيزي از چيزهاي بنار بنويسي حتما آن را به ترتيب منتشر مي كنيم مثلا درباره ي گياهان و درختان يا پرندگاني كه در بنارواطراف آن زندگي مي كنند و... اما درمورد جواب سوال هايي كه درارتباط باآقاي ابراهيمي مطرح كرده ايد به عرضتان برسانم كه آقاي ابراهيمي بنا به خواست خودشان ، به سوالاتي جواب خواهند داد كه سوال كننده ، اسم واقعي خودش را بنويسد . به همين خاطر اگر درارتباط با مطلبي غير از مطلب ايشان نظري داريد ، با كمال ميل آن را براي خواندن ديگر مراجعه كنندگان باز مي گذاريم . منتظر تان هستيم . با احترام به آقاي ابراهيمي و شما.
    + حميدي 
    بسيار زيبا و در عين حال طولاني بود و سرشار از غلط هاي تايپي
    پاسخ

    آقاي حميدي سلام . ممنون از ابراز نظرتان . سعي مي كنم تصحيحش كنم .