• وبلاگ : وبلاگ اختصاصي روستاي بنار آب شيرين
  • يادداشت : چالش هاي يک مقاله
  • نظرات : 1 خصوصي ، 10 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + الله کرم 
    با سلام. چند روزي است که وبلاگ بنارانه رنگ و روي خاص و جالبي به خود گرفته. من کاري به انتقادات وارده به آقاي امان الله ابراهيمي و محمد رضا باقري ندارم. هر دو به اندازه توان وقت گذاشته و به انحاء مختلف در خدمت هم ولايتي هاي خود هستند. در هر کار ممکن است کم و کاستي باشد و اين امر، طبيعي است. بايستي همه تلاش کرد تا اين کمي ها و کاستي ها ازبين برود. جناب غلامي مسئول محترم وبلاک بنارانه در يکجا بسيار زيبا اشاره دارد. بنارانه را به تريبوني آزاد تشبيه کرده که هر شخصي مي تواند در آن نظرات خود را بيان نمايد. اي کاش اين نظرات در مجموع منجر به به ارتقاء و سربلندي روستايمان گردد و اي کاش کساني نيز که مورد انتقاد واقع مي شوند، با دلايل محکم و محکمه پسند و مستند در مقام پاسخگويي برآيند، تاابهامات و شبهاتي که ممکن است بعضا از سوي منتقدان و يا حتي غير منتقدان، وجود داشته باشد، ازبين برود. به هرحال آرزوي موفقيت روزافزون براي بنارانه دارم.
    + يکي از بچه هاي بنار 
    جناب غلامي خسته نباشيد. يک انتقاد داشتم. بنظرم بنارانه داره يه کم جذابيت خود را از دست مي دهد. آن مقاله ابراهيمي در مورد بنار. آن دفاعيات دهيار بنار در خصوص منتقد بناري پيرامون کوچه هاي بنار که مدعي گشته بود هيچيک از کوچه هاي بنار مشکل ندارد و انگار يادش رفته و يا واقعا نمي بيند که حتي کوچه خودشان به سمت منزل آقاي عوضي نيز مشکل دارد و يا اظهار نظر بسيار سطحي وي در مورد11 سپتامبر. چرا بايد وضعيت وبلاگ به اين شکل باشد و..
    پاسخ

    سلام به دوست عزيزم . ممنونم كه نظرتان را با صراحت بيان مي كنيد . بنارانه متعلق به همه است وهمه مي توانند نظرهاي خودشان تا آنجا كه به كسي اهانت نشود را درآن منعكس كنند. اگر بخواهم آنچه را مورد نظر خودم است بنويسم ، وبلاگ شخصي مي شود ولي در يك روستا نظر هاي مختلف هست و همه نيز حق دارند كه مطلبشان را بيان كنند . همان طور كه شما حق داريد اين نظر را بنويسيد يا هرمقاله اي بنويسيد كه هم قوي باشد و هم خلاف نظر آقاي باقري يا ابراهيمي . درهرصورت بنارانه جايي است كه همه ي افراد را با عقيده هاي مختلف منعكس مي كند و من حق اظهارنظر شخصي در آن ندارم . اينجا يك روزنامه ي بنار است . يك تريبون كه همه را يكسان نگاه مي كند . اگر مي خواهي كه مطالب بهتر شود، خودت هم دست به قلم ببر و بنويس . اينجا جاي همه است. نظرهاي شخصي من را اگر مي خواهي ، مي تواني به وبلاگم سر بزني كه پيوند بنارانه است . از صراحت نظرتان ممنونم .