تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2      >
 
+ ناشناس 


بنام خدا

اوا!!!آقاي باقري.بابا کشتيمون با اين تحليلت.يه قل اعوذ بخون چشم نخوري

+ 15 
يک پيشنهاد. يک بخش سياسي در بنارانه افتتاح و مسئوليت آن را به دهيار بنار بنام محمد رضا باقري دهيد. خوب مسائل روز را تفسير مي کند نمونه آن را در وبلاگ خوانديم و لذت برديم و بر اطلاعات سياسي امان اضافه شد
+ اهالي بنار 
پيشنهاد مي دهم مطالب دهيار بنار در خصوص11 سپتامبر به اخبار 20 و30 ارسال شود تا احيانا کساني که دسترسي به رايانه و سايتها را ندارند، از اين طريق استفاده ببرند.( واقعا که ...)
+ يه دوست 
سلام با تشکر از وبلاگ خوبتان.به جرعت مي توان گفت که وبلاگ شما يکي از بهترين وبلاگ هاي پارسي بلاگ مي باشد.حال بنده پيشنهادي دارم.پيشنهاد مي دهم که وبلاگ خود را به سايت تبديل کنيد اين کار هزينه ي زيادي نمي برد واقعا از نظر من چنين وبلاگي که پر از مطالب زيباست بايد به يه سايت بزرگ تبديل شود.
خيلي ممنون.
يکي از اهالي برازجان
پاسخ

دوست عزيز سلام . از مهرباني هاي شما سپاسگزارم . به اميد خدا اين كاررا خواهيم كرد . آمدنت و نظرهاي ارزشمندت ، دلگرممان مي كند . درود بر شما.
+ محمد حميدي 


اين مطالبي که شما ميفرماييد چيز تازه اي نيست و با پخش شدن مستند 11سپتامبر ديگر برکسي پوشيده نيست که اين يکي از هزاران حيله هاي کثيف مزدوران جهاني است.

شايد جالب باشد بدانيد افغانستاني که پس از اين وقايع مورد حمله قرار گرفت داراي دنياي ليتيم(Li) است.

-----------------

ليتيم : يکي از فلزات با ارزش ميباشد

+ +32 
به نظرم هواپيماهايي که به برج هاي دو قلو برخورد کردند و همه صحنه برخورد آنها را چندين بار از تلويزيون ديده اند هواپيما هاي مسافربري بودند نه جنگي.در ضمن تحليل و سوالات مطرح شده شما چندان جالب و منصفانه نيست.
   1   2      >