چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ ساكن بنار 

سلام عليکم

فکر کنم اقاي ابراهيمي کمي تندروي کرده است و فقط قسمتي از اين مطالب صحت دارد/ در ضمن ذکر نشده است که مطالب گرفته شده از کجاست زيرا که وي سن و سال چنداني ندارد که از خود باشد و يا اگر از بزرگان اقوام خود گرفته نمي توان به اسبات رساند.

اقاي ابراهيمي لطفا به اين سوال و سوالهاي قبلي پاسخ قابل قبولي دهيد. متشکريم.

+ داراب جعفري 
سلام
درقسمت آرشيو مطالب بخشي بنام زادگاهم بنار آبشيرين وجود ندارد واين مطالب دربخش اجتماعي ذخيره مي شود، باتوجه به تشابه اسمي بالينک يکي ازدوستان تدبيري به خرج دهيد که مادچاراشتباه نشويم و براي پيداکردن مطالب قبلي بدانيم به کجا مراجعه کنيم.
پاسخ

سلام نام مقاله ي آقاي ابراهيمي ، درواقع نام وبلاگ آقاي روزبه است . اگر هم اشتباهي برويد ، باز هم ضرر نكرده ايد . با توجه به اين كه ممكن است ما چندين مقاله داشته باشيم، نمي توانيم براي هر مقاله ، ژوشه اي جداگانه باز كنيم به همين جهت آن را در بخش اجتماعي ذخيره مي كنيم ولي نام آقاي روزبه را سعي مي كنيم دركنار وبلاگش بنويسيم . با درودمجدد به شما .
+ داراب جعفري 
باسلام وتشکر درابتداي متن از دره ي دي احمدو نوشته شده بطوري که بيننده فکرميکند مطلب معرفي اين محل است درحالي که فقط يک اسم بيشتر نيست. اما سنگهايي که در دره دان و بردزرد پيدا شده آيا الان جاي خاصي نگهداري مي شوند؟
+ محمد غلامي 

با احترام اينجانب درمقالاتي که دررابطه با بافت روستاي بنار درهمين وبلاگ نوشته ام و مي توانيد در بخش اجتماعي، آنان را بخوانيد ، به سه مرحله از جا به جايي اين روستا اشاره کرده ام. اما درمورد ساکنان اوليه ي بنار، آقاي ابراهيمي خاستگاه مردم بنار را با ذکرچندمکان نام برده اند که به نظر مي رسد ايشان مي خواهند بگويند که مردم اوليه ي بنار، اين افراد بوده اند و درجايي ديگر مي نويسند که « قبل ازمردم بنار هم درگذشته ي بسيار دورتر عده اي دراين محل زندگي مي کرده اند » . با اين جمله مي توان حدس زد که ايشان ، تنها مهاجران را مردم بنار مي داند درحالي که با استناد به نوشته ي وي بايد گفت ، قبل از ورود مهاجران به بنار، عده اي از ساکنان اوليه ي روستا، در اين مکان به زندگي مشغول بوده اند و با ورود مردمي مهاجر از جاهاي مختلف، کم کم با هم آميختند و يکي شدند و روستايي يک پارچه و متحد را ساختند و اين خود دليلي برمهاجرپذيري بنار است که آقاي ابراهيمي به آن اشاره داشته اند. نکته ي ديگر دررابطه با مرز دشتستان و شبانکاره است که درتقسيمات کشوري، تمام قسمت هاي نامبرده را دشتستان مي گويند.

+ هم ولايتي 

«بسمه تعالي»

با سلام؛

از جناب ابراهيمي تشکر مي کنم؛ اطلاعات خوبي است هرچند که نوشته نشده مطالب از کجا گرفته شده است!؟

با سپاس.

+ اهالي بنار 
\ يک انتقاد از جناب ابراهيمي داشتم .اينکه اايشان اعلام مي کند اهالي بنار100 درصد غير بومي هستند يک حرف بي اساس است. نمي توان در خصوص موارد تاريخي با اين قطعيت سخن گفت.