• وبلاگ : وبلاگ اختصاصي روستاي بنار آب شيرين
  • يادداشت : گفتگويي صميمانه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + جعفري 

    حضور افسران در ارگ کريم خان زند



    پاسخ

    درودبرجعفري عزيزم.
    + جعفري 
    ارم نيوز : كوين كر هنرمند آسيايي اين كمپ كوچك و سبك را بر روي دوچرخه طراحي كرده است .به نظر ميرسد ايده جالبي براي بي خانمان ها باشد

    Camper Bike

    Camper Tricycle

    Camper Bike by Kevin Cyr

    Camper Bicycle by Kevin Cyr

    Pedal Powered Trailer

    Pedal Powered Camper

    Kevin Cyr

    پاسخ

    آقاي جعفري سلام. حالا خيالمان بابت سيل هاي بعدي راحت شد.
    + جعفري 
    ارم نيوز : شايد حشره دعا خوان ماده بيرحمترين حشره دنيا باشد.
    هنگامي که حشره ماده از همسرش باردار شد، به آن نيش مي‌زند و همسر نيمه جان پس از جفت گيري غذايي لذيذ براي حشره ماده مي‌شود .





    هر دو جنس ماده و نر اين حشرات، شکارچي ماهري هستند. حشره دعاخوان طعمه خود را به آرامي زير نظر مي‌گيرد و در لحظه مناسب بازوان خود را باز مي‌کند و طعمه‌اش را مي‌گيرد. ضمناً اين حشره هم نوع خوار هم هست. (جنس ماده)
    پاسخ

    آقاي جعفري عزيز بين خودمان باشد ولي زنان بايد ايثارگري راازاين موجوديادبگيرند. اين رابخوان چون مجبورم زودپاكش كنم . مي ترسم وضع كاملاً بعكس بشه .
    + جعفري 
    ارم نيوز : ديدار تيم هاي شاهين بوشهر و استقلال از ساعت 18 در ورزشگاه شهيد بهشتي در حضور نزديك به 17 هزار تماشاگر برگزار شد که در پايان اين بازي با نتيجه مساوي بدون گل خاتمه يافت .




























    پاسخ

    ممنون ازارسال عكس هاي زيباتون .
    + جعفري 
    ارم نيوز : يک پيرزن آمريکايي مبتلا به بيماري آلزايمر پس از دريافت عکسي از همسرش که67 سال قبل براي او پست شده بود بخشي از خاطرات گذشته خود را به ياد آورد.
    يک پيرزن آمريکايي مبتلا به بيماري آلزايمر پس از دريافت عکسي از همسرش که67 سال قبل براي او پست شده بود بخشي از خاطرات گذشته خود را به ياد آورد.

    به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از آسوشيتدپرس، شوهر اين زن با نام "گلن آدريانس" که در 26 مي سال ميلادي گذشته از دنيا رفته زماني که در سال 1944 در نيروي دريايي آمريکا خدمت مي کرد عکسي را براي همسر خود که در آن زمان دو سال از ازدواج شان مي گذشت پست کرده بود اما اين عکس تا هفته گذشته به دست "ويلبرت" نرسيده بود .

    اين در حالي است که ويلبرت به بيمار فراموشي مبتلا است و حتي دختر خود را نيز نمي شناسد. در هفته گذشته خانواده اين زن تماسي را از بالاتيمور، مکاني که سالها قبل در آن زندگي مي کردند دريافت کردند اما اين تماس تلفني از سوي دوستان و يا بستگان نبود بلکه فرد تماس گيرنده از اداره پست اين شهر با خانواه "آدريانس" تماس گرفته بود.



    گلن آدريانس در ميان همقطاران خود در سال 1944 ميلادي

    اداره پست شهر بالتيمور درست زماني با خانواده اين پيرزن تماس گرفت که با نود و دومين سالگرد تولد گلن آدريانس همزمان بود.

    نامه حاوي اين عکس در نزد خانواده اي بود که به دليل اشتغال پدر اين خانواده در اداره پست وي تصميم مي گيرد تا نامه را به صاحب اصلي وي برگرداند. هنوزعلت تاخير 67 ساله در تحويل اين نامه حاوي عکس به ساحب آن مشخص نيست.

    اين نامه حاوي عکسي از گلن است که آن را در کلاس آموزشي خود در آيداهو زمانيکه آموزش هاهي نظامي خود را پشت سر مي گذاشت گرفته شده است.
    پاسخ

    درودبرشما آقاي جعفري عزيزم.
    + جعفري 
    ارم نيوز : ديدار تيم هاي شاهين بوشهر و استقلال از ساعت 18 در ورزشگاه شهيد بهشتي در حضور نزديك به 17 هزار تماشاگر برگزار شد که در پايان اين بازي با نتيجه مساوي بدون گل خاتمه يافت .






























    پاسخ

    خيلي جالب بودند.
    + جعفري 

    ارم نيوز : عکسي که ميبينيد برنده جايزه پوليتزره 1994 شد. عکس بچه قحطي زده سوداني رو نشون ميده که داره براي دريافت غذا به طرف کمپ سازمان ملل سينه خيز ميره و کرکس منتظره که اون بچه بميره تا بتونه اونو بخوره . اين عکس همه دنيا رو متحير کرد. هيچکس نفهميد که براي اون بچه چه اتفاقي افتاد.

    عکاس آقاي کوين کارتر که بلافاصله بعد از گرفتن عکس اونجا رو ترک کرد سه ماه بعد به علت افسردگي زياد خودکشي کرد.

    پاسخ

    خيلي تلخه ولي واقعيت دنياي ماست .