ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ بچه بنار 


بسم الله الرحمن الرحيم

ضمن تشکر از غلامي عزيز براي زحماتي که مي کشند

اين سابت براي خطاطي نستعليق و الگو گرفتن براي کساني که براي تمرين سرمشق مي خواهند مناسب است.KHATATI.IR

پاسخ

سلام برشما دوست عزيزم . نمي توانم چيزي بگويم ونظري بدهم چون درحيطه ي تخصص من نيست . بادوستان درميان مي گذارم. ممنون ازلطفتون .
+ جعفري 
شده‌ام! من عادت دارم که گوشي موبايل را هميشه روي سايلنت بگذارم. شايد عادت بدي باشد، اما از ديد من خوب نيست که هر کسي هر وقت خواست، وسط کار آدم وارد شود. معمولا عادت دارم هر نيم ساعت نگاهي به صفحه موبايل بيندازم و اگر لازم بود، پاسخ پيامکي با صوتي بدهم!
به گزارش البرز نويسنده وبلاگ يک پزشک در جديدترين مطلب خود راه حل هاي يافتن گوشي هاي تلفن همراهي را که بيصدا (سايلنت) هستند را بررسي کرده است.
او مي نويسد: امشب، در دليشس، اين صفحه را پيدا کردم، نويسنده مقاله مطلبي در مورد پيدا کردن گوشي، وقتي روي سايلنت قرار داده شد نوشته است. او پيشنهاد کرده که هميشه براي چنين واقعه‌اي بايد آماده بود و از اطلاعات ضروري پشتيبان گرفت.

راه‌حل‌هاي ديگر او، پيدا کردن گوشي با GPS با کمک سرويس‌دهنده تلفن، استفاده از اپليکيشن‌هاي هوشمند و حتي فلزياب بود!

راستش من سه چهار باري گوشي خودم را گم کردم در حالي که مي‌دانستم حتما در خانه است! راه حل‌هايي که در آن مواقع به نظرم رسيدند، اينها بودند:

- همه لامپ‌هاي اتاق را خاموش کردم و با گوشي ثابت، به موبايلم زنگ زدم، بلکه روشن شدن صفحه نمايش را ببينم.

- هدفون وايرلسي دارم، روشنش کردم و در حالي که مرتب زنگ مي‌زدم، هدفون را در گوشه کنار اتاق چرخاندم. اين کار را مي‌شود با يک راديوي کوچک هم انجام داد.

در سه مورد از چهار مورد، گوشي با اين روش‌هاي پيدا شد و در مورد چهارم هم بعد از چند ساعت، يادم آمد که گوشي را کجا گذاشته‌ام.

شما هم اگر راه‌‌حلي علاوه بر مطالب آن مقاله و کارهاي من به نظرتان رسيد، برايم بنوسيد.

+ جعفري 
بانکي: دنيا پر از ديدني هاي شگفت انگيز است در اينجا شما را با عجايب دهگانه طبيعي که تا کنون از آنان بي اطلاع بوديد آشنا مي کنيم.
?? پاموکل (ترکيه)

به زبان ترکي اين نام يعني: قلعه پنبه اي و به آساني مي توان فهميد که چرا چنين نامي به آن اطلاق شده است. همچنين اين شگفتي طبيعي قسمتي از سايت شهر هايراپوليس Hierapolis (در سوريه) است و در طي قرنها اين دو به دليل نزديکي يکي شده اند. در واقع برخي از مقبره هاي قديمي در قبرستان شهر بخشي از منظره را تشکيل ميدهد. اين سايت داراي سنگهاي تراورتن و چشمه هاي آب گرم است. سنگهاي تراورتن ظاهري متحدالمرکز دارند و با رنگ سفيد حريرگونه جلوه اي روحاني خلق کرده اند. چشمه هاي آب گرم در دهانه ها داراي رسوبات کربنات کلسيم هستند که موجب تشکيل سازه هاي خارق العاده با ظاهري ارگانيک شده اند.

?? برج يخي کوه اربس (قطب جنوب)

کوه اربس يکي از فعالترين آتشفشانهاي زمين است. اين کوه تقريبا ? کيلومتر بالاتر از سطح زمين است، و بخاطر درياچه گدازه هاي مذاب واقع در دهانه آتشفشاني در قله ، ميان مجموعه هاي آتشفشاني مشهور است. بخار داغ آتشفشاني که از ترکها و شکافهاي صخره هاي آتشفشاني بيرون مي آيد سيستم پيچيده اي از قارهاي يخي در اطراف کوه خلق کرده است.

?? آبفشان فلاي (نوادا، ايالات متحده)

منظره اين آبفشان طوري به نظر مي رسد که گويي از يک سياره ديگر يا يک فيلم علمي تخيلي به زمين آورده شده است. آبفشان فلاي يکي از پديده هاي نادر است که در يک زمين شخصي واقع شده است. در سال ???? مالکين زمين در جستجوي آب براي حاصلخيز کردن اين زمين بياباني بودند. آنها آب را يافتند و آن چشمه تا دهه ها جوشان بود. با اين وجود مته اي که داخل ستون حفاري بود به ذخيره اي از آب برخورد که منجر به تشکيل چنين آبفشاني شد.
?? صخره هاي کاشا کاتووه تنت (نيومکزيکو، ايالات متحده)


کاشا کاتووه تنت در نيومکزيکو ، جايي است که در آن صخره هاي قلمي فرسايش يافته اي وجود دارند که از گدازه هاي آتشفشاني طي ?ميليون سال تشکيل شده اند. درحاليکه صخره هاي تشکيل شده از نظر شکل مشابهند ، به لحاظ ارتفاع متفاوت هستند. اختلاف ارتفاع بين چند فوت تا ?? فوت وجود دارد.

?? دره ماه (آرژانتين)

دره ماه، دره اي دورافتاده در آرژانتين است. اين دره با جرمهاي زمين شناسي ميخکوب شده که از فرسايش باد شکل گرفته و سنگهاي ايستاده و تخت سنگهايي را موجب شده که مدورند و شبيه گلوله هاي مرمري هستند. زمين دره که روزي حاصلخيز بوده اکنون خشک است و داراي تعداد زيادي فسيل گياه و جانور است که زيست شناسان علاقمند به دوره هاي تاريخي را به خود جلب کرده است.

?? دانکسيا لندفرم (چين)

اين پديده بي نظير زمين شناسي که معروف به دانکسيا لندفرم است از برخي مناطق در چين قابل رويت است، مانند ژانگي در استان جانسو. دانکسيا که يعني ” ابر سرخ ” بخشي از زمين است که از سنگهاي ماسه اي قرمز رنگ تشکيل شده که در طي زمان به کوهها و صخره هايي عجيب تبديل شده اند.

?? چشمه سحرآميز- پارک ملي چاپادا ديامانتينا (برزيل)


چشمه سحرآميز ،واقع در پارک ملي چاپادا ديامانتينا ، در ??? کيلومتري سالوادر،پايتخت ايالت باهيا قرار د ارد. اين چشمه عمق ???فوتي دار د و آب آن آنقدر شفاف است که صخره ها و تنه هاي درختان قديمي در کف آن قابل رويت است. هنگاميکه خورشيد در سمت راست است نور از يک شکاف وارد ميشود و انعکاسي آبي رنگ ايجاد مي کند. دسترسي به اين درياچه به دليل حفاظت محيطي و اکوسيستم نادر و خاصش بسيار محدود است.

?? جنگل سنگي (چين)


جنگل سنگي نمونه زيبايي از توپوگرافي انباشت سنگ آهک است.صخره هاي آن از سنگ آهک درست شده و توسط آبي که به سطح رخنه کرده شکل داده شده است. اين آب همه چيز را در اطراف از ميان برده به جز ستونها. اين جنگل از دوران سلطنت مينگ به عنوان اولين شگفتي طبيعي جهان شناخته شد.

?? وولينگيان، هونان (چين)


منطقه هونان مملو از مناظر چشمگير است و وولينگيان باشکوه يکي از بزرگترين جاذبه هاي آن است. اين جاذبه طبيعي از بيش از ???? لايه انباشتي سنگ آهک تشکيل شده است. در اين مکان آبشارهاي زيبا و بزرگترين قار آهکي آسيا قرار دارد.

??? سالرد اويوني (بوليوي)

سالر، يک بيابان نمکي انبوه در ميانه آلتيپلانو ،يکي از مناظر تجسمي بوليوي است. اين مکان؛ بيابان هموار و وسيعي است که نور خورشيد را چنان منکس مي کند که با آسمان اثر تقارني ايجاد ميکند. در بيابان چندين درياچه با رنگهاي غير معمول وجود دارد که علت آن وجود رسوبات معدني است.

پاسخ

آقاي جعفري دستت دردنكنه . وحشتناك قشنگه.