ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ بچه بنار 


بسم الله الرحمن الرحيم

چه زود گذشت

نوروز 65 جام شهيد زاهدي

مسانسالان امروز که جوانان و نوجوانان آن روز بودند بهرام هم همينطور

راستش دقيق يادم نيست در آن بازيها بود يا نه چراکه ذهنم يه خورده آرامش لازم را ندارد اماحرفهاي بچه ها نوع کفشهايشان نوع کفش فيض الله از صفي آباد گرم کردن شهيد سليمان خزائي-نوع ضربه زدن حسين علي پور- پنالتي ازدست رفته توسط علي زاهدي با آزادي زيارت-حرف ابراهيم زماني فرزند مرحوم حسنعلي در يک عصر جمعه درباره يک فيلم سينمايي-تشويقهاي تماشاچيان-حضور مرحوم خالمراد سليمي کنار زمين-دروازه باني آقاي خيرانديش در تيم کارگر زيارت-و خيلي از چيزاي ديه

ممکنه تو تضاد باشه حرف اولم با بقيه چيزا اما خب تو اين مورد اينجوريه بالاخره از جناب غلامي عزيز براي اين کار زيباشون تشکر فروان

+ جعفري 
پر بيننده ترين عکس جهان + عکس



+ جعفري 
ارم نيوز : حضرت آيت‌الله جوادي آملي با بيان اين که افرادي که به زيارت مشاهد مشرفه نائل مي شوند بايد از اعمالي نظير دخيل بستن و قفل زدن پرهيز کنند،‌اظهار داشت: دخيل بستن از آثار فرهنگ جاهلي است و هيچ دستوري به آن در منابع ديني وجود ندارد.
حضرت آيت الله عبدالله جوادي آملي، امروز در درس تفسير قرآن خود که با حضور صدها نفر از طلاب و فضلاي حوزه علميه در مسجد اعظم قم برگزار شد، گفت: پيامبراکرم(ص) خود را جوادترين و با سخاوت ترين افراد معرفي کرده اند، زيرا ايشان افزون بر انفاق مادي، عقل و معرفت و علم هم مي بخشند.

وي همچنين به آموزه‌هاي اسلامي در خصوص مسائل خانوادگي اشاره کرد و بيان داشت: اطلاع از وضعيت همسايه ها و دست گيري از افرادي که داراي شرافت هستند، از دستورات اخلاقي مورد تاکيد اسلام است.

اين استاد درس خارج حوزه علميه قم با اشار ه به اينکه قرباني کردن يکي از سنت هاي پسنديده الهي است، گفت: سنت قرباني کردن در تمامي امت هاي پيشين بوده است و البته اين ما هستيم که به قرباني کردن نياز داريم و خداوند از آن بي نياز است.

وي با اشاره به اينکه خداوند به تقواي ما نياز ندارد بلکه ما محتاج تقوا هستيم و تقوا به سوي خداوند بالا مي رود، بيان داشت: بالا رفتن تقوا به معناي بالا رفتن متقي است و بين عبد و خالق راهي است که صراط مستقيم عنوان مي شود.

وي با اشاره به اينکه (صعود) به معناي بالا رفتن و (نيل) رسيدن است، ادامه داد: حرکت به سمت خداوند است اما هرکسي به مقام (دني فتدلي) نمي رسد بلکه هر کس به درجه اي که به واسطه عملش ساخته است، مي رسد.

اين استاد حوزه علميه قم، ادامه داد: هر انساني در سير خود به جايگاه خاص خود مي رسد و آن جايگاه صفتي از هزاران صفت خداوند همچون رحمان، کريم، منان و... است.

وي با اشاره به اهميت تقوا و اينکه داشتن تقوا در انجام اعمال عبادي کافي است، گفت: در زمان جاهليت افرادي که قرباني مي کردند، خون قرباني را به خانه خدا مي ماليدند که در قرآن تقوا شرط قبول عبادات معرفي شده است.

حضرت آيت الله جوادي آملي ادامه داد: افرادي که به زيارت مشاهد مشرفه نائل مي شوند بايد از اعمالي نظير دخيل بستن و قفل زدن پرهيز کنند؛ زيرا دخيل بستن ازآثار فرهنگ جاهلي است و هيچ دستوري به آن در منابع ديني وجود ندارد.
+ جعفري 

براي برگزاري يک مراسم ازدواج در هند بيش از يک ميليارد روپيه (23 ميليارد تومان) هزينه شد.

واحد مرکزي خبر: به گزارش روزنامه " تايمز آف اينديا " نوشت، اين مراسم که در منطقه "جوناپور" در جنوب دهلي در اراضي بزرگ کشاورزي که همه امکانات موردنياز آن از هتل ها اجاره شده بود برگزار شد و هنرمنداني که از مناطق مختلف هند آمده بودند يک ماه براي تزئين محل ازدواج کار کردند.

پدر عروس به داماد يک فروند بالگرد به ارزش330 ميليون روپيه هديه کرد.

عروس و داماد ، دختر و پسر دو سياستمدار محلي متعلق به جامعه گوجار هستند که در منطقه همجوار پايتخت زندگي مي کنند و معمولا اهالي اين طبقه در ازدواج هاي خود هزينه هاي زيادي صرف مي کنند و اهداي خودرو ، طلا و جواهرات و حتي اعطاي شغل بين آنان رايج است.

گفته مي شود به علت اينگونه اقدامات ، افرادي از اين طبقه که ثروتمند نيستند براي برگزاري مراسم در شان خود ، وام هاي کلان مي گيرند تا هديه هاي ارزشمندي به داماد بدهندد.

پدر داماد گفت: به آرايشگر پسرم 250 هزار روپيه ( حدود 5 ميليون و750 هزار تومان) هديه داده ام.

يکي از آرايشگرهاي اين منطقه هم گفت : در ازدواج هاي قبلي ، يک هزار روپيه ، موتور سيکلت و خودرو هديه گرفته است.
پاسخ

سلام آقاي جعفري عزيز. مثل هميشه كارهايت عالي ست. به موقع ازشان استفاده مي كنيم. دستت دردنكند.